AndroidHealthClinic

Power Pump (crap of godsend?)

Bezoekers in dit topic

Z405

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2010
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
Ik heb mij aangemeld voornamelijk om deze vraag. Surfend op het internet kwam ik op deze site terecht:

[Link niet meer beschikbaar]

Een heel lang verkoop praatje verder kan je concluderen dat het om het product Power Pump gaat wat je hier kan bezichtigen:

[Link niet meer beschikbaar]

Nu is 99% van de zooi die op het internet staat fake, een scam; iig iets waarmee ik niet in zee wil gaan en ook dit lijkt wederom te mooi om waar te zijn. Ik begin momenteel qua figuur te lijken op de linker afbeelding van die aziaat, hoewel ik natuurlijk graag het rechter figuur zou willen bemachtigen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn ongeduld gebied mij het product Power Pump te overwegen en gezien de kosten valt het allemaal enorm mee. Alternatief is gewoon braaf door blijven sporten, ik jog/ren naar mijn sportschool, +/- 10 a 20 mins, doe 6x per week een workout en soms 2x per dag. Als ik dit een jaar lang volhou zal ik hopelijk op natuurlijke wijze zo`n figuur kunnen realiseren, maar...

een vriendin van mij die voor de playboy heeft geposeerd wil dolgraag met mij een photoshoot doen (op relatief korte termijn), mits ik strak ben getrained, vandaar dus mijn vraag, is Power Pump een geschenk uit de hemel?

Ik heb rond gezocht op het internet en concludeerde dat er meerdere supplementen zijn die volgens mij vergelijkbare beloftes leveren en ook min of meer dezelfde naam hebben. Is er eventueel anders een alternatief waarvan jullie 200% weten dat het resultaat oplevert, resultaat alsin, totally ripped binnen een relatief korte periode, mits je er ook echt hard voor trained.

Goed figuur + conditie uber alles.

Alvast voor de reacties:cool:
 
Ik zie geen ingredienten-lijst staan op die site. En om volledig oordeel te geven over het prodcut heb je dat wel nodig.

Maar op het eerste zicht lijkt het een vrij standaard no-product, met l-arginine, AAKG en citulline malaat. Niks bijzonders dus. Zal wel een lichte pomp geven tijdens het trainen.

Het is in ieder geval niet het wondermiddel dat ze ervan maken.
Dat soort supps betaat niet.
De progressie tussen de 2 foto's, daar zal je 'natuurlijk' toch wel een jaar voor moeten werken. Op de juiste manier trainen, eten, rusten , cardio enz...
 
goed gecut, of goed bewerkt
 
Je hebt dat product niet nodig om die fysiek te bereiken.
 
Maar op het eerste zicht lijkt het een vrij standaard no-product, met l-arginine, AAKG en citulline malaat. Niks bijzonders dus. Zal wel een lichte pomp geven tijdens het trainen.

Met een lichte pomp wordt er nu gedoeld op effecten zoals bijv dat product Unleash! v3 zou kunnen realiseren of als het slechts dat doet, kan je beter Power Pump in totaliteit skippen en gaan voor het product van XXL Nutrition?
(of een vergelijkbaar product van producent X)

De progressie tussen de 2 foto's, daar zal je 'natuurlijk' toch wel een jaar voor moeten werken. Op de juiste manier trainen, eten, rusten , cardio enz...
Ergens vermoedde ik dit al. Kan ik wellicht hier op deze website de ultieme werkwijze vinden om zo`n figuur te realiseren? Ik begrijp dat het uiteindelijk voor iedereen verschillend zal zijn, maar er is wellicht een soort algemene benadering die gemiddeld genomen door iedereen met positief resultaat wordt gebruikt?
 
Met een lichte pomp wordt er nu gedoeld op effecten zoals bijv dat product Unleash! v3 zou kunnen realiseren of als het slechts dat doet, kan je beter Power Pump in totaliteit skippen en gaan voor het product van XXL Nutrition?
(of een vergelijkbaar product van producent X)

Volgens mij bevat unleash ook AAKG en citrulline malaat. Moeilijk om dir product daarmee te vergelijken omdat ze geen doseringen vermelden.
Maar als je een goed NO-product zoekt, zou ik meer vertrouwen hebben in XXLnutrition of Body en Fitshop dan dit merk.
 
Ik vraag me af waarom iedereen wonderen verwacht van een pre-workout supplement. Verwacht meer wonderen van 'n kipfilet extra in je voedingsschema.
 
Ik vraag me af waarom iedereen wonderen verwacht van een pre-workout supplement. Verwacht meer wonderen van 'n kipfilet extra in je voedingsschema.

Precies! En anders wat suikers voor 't trainen... Als je dan toch voor een 'pre' wilt gaan...
 
Back
Naar boven