Fitness Seller

'Manchester United trekt opvolger Van der Sar aan' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
AMSTERDAM - Manchester United staat op het punt om Anders Lindegaard over te nemen van het Noorse Aalesunds FK. Trainer Alex Ferguson ziet in de viervoudig Deens international een mogelijke opvolger van Edwin van der Sar.
Dat meldt The Guardian donderdag. Volgens het Britse dagblad wordt de transfer binnen 48 uur bevestigd, waarna hij zich in de winterstop bij de selectie van Ferguson kan voegen.

De leiding van de Noorse club zou al in Manchester zijn om de overgang, waarmee naar schatting 3,5 miljoen pond gemoeid is, te beklinken.

De 26-jarige Deen mag met onder andere de Pool Tomasz Kuszczak en talent Ben Amos gaan knokken om de eventuele opvolging van Van der Sar.

De 40-jarige Nederlander kondigde begin oktober aan dat hij in de loop van het seizoen een besluit neemt over het eventueel beëindigen van zijn loopbaan.

(Bron:nu.nl)

Dit verbaasd me, ik had verwacht dat ze Stekelenburg zouden aantrekken ter vervanging van Van der Sar.
Nu denk ik dat het een geldkwestie is want Ajax laat Maarten nooit voor 3,5 miljoen pond gaan.
Van der Sar heeft wel een gesprek gevoerd met Liverpool maar daar is nog niet veel concreet.
 
hmm had idd verwacht dat ze steekie zouden nemen.
 
Tja na het WK zou ik het ook wel weten. Prima keeper hoor.
 
Goed 'tijdens het wk inderdaad'. Na het wk is Stekelenburg gewoon met de malaise van ajax meegaan en kan hij zich niet tot nauwelijks onderscheiden. Wat een uitstekende keeper doorgaans wel doet. Punten pakken voor zijn ploeg. Dat is het verschil tussen een goede en uitstekende keeper. Want Stekelenburg is natuurlijk wel een goede doelman. De laatste weken zag hij er in enkele tegendoelpunten ook heel slecht uit.
 
De Steek is echt wel een topper hoor op dit moment. Hij is zo goed in 1-op-1 situaties. Hij gaat denk ik naar Bayern Munchen.
 
Goed 'tijdens het wk inderdaad'. Na het wk is Stekelenburg gewoon met de malaise van ajax meegaan en kan hij zich niet tot nauwelijks onderscheiden. Wat een uitstekende keeper doorgaans wel doet. Punten pakken voor zijn ploeg. Dat is het verschil tussen een goede en uitstekende keeper. Want Stekelenburg is natuurlijk wel een goede doelman. De laatste weken zag hij er in enkele tegendoelpunten ook heel slecht uit.

Klopt, maar wat wil je met Ooijer in het centrum. Daar wordt zelfs Vd Sar onzeker van. :o
 
Het zal met niets verbazen als Man U uiteindelijk toch ook Steek nog haalt. Die gasten hebben echt iedere positie driedubbel bezet, en geld is niet echt een issue volgens mij.
 
Goed 'tijdens het wk inderdaad'. Na het wk is Stekelenburg gewoon met de malaise van ajax meegaan en kan hij zich niet tot nauwelijks onderscheiden. Wat een uitstekende keeper doorgaans wel doet. Punten pakken voor zijn ploeg. Dat is het verschil tussen een goede en uitstekende keeper. Want Stekelenburg is natuurlijk wel een goede doelman. De laatste weken zag hij er in enkele tegendoelpunten ook heel slecht uit.

Bij Oranje blijft hij fantastisch presteren op een of andere manier. En zelfs Ajax houdt hij vaak op de been. Alleen komt hij af en toe wat onzeker over. Combineer dat met Andre Ooijer en tsja..
 
er zijn meer en betere keepers dan ' steek '???
 
Bij Oranje blijft hij fantastisch presteren op een of andere manier. En zelfs Ajax houdt hij vaak op de been. Alleen komt hij af en toe wat onzeker over. Combineer dat met Andre Ooijer en tsja..

En dat zal nu wel weer de kop gaan opsteken want zijn droomtransfer naar Manchester kan hij wel vergeten, combineer dat met het slechte spel van ajax de laatste weken en dat weet je het wel.
 
Back
Naar boven