AndroidHealthClinic

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Didn't feel like getting a grip :D
 
en is de motivatie al terug?aangezien je al terug logt is ook al een begin:)
10x10 squat zou niet normaal zijn,dan speelt het al geen rol meer wat aan die baar hangt:cool:
10x120 zit er bij mij nog nie in,maar kga vd week eens 10x110 proberen.
mss moet je die gasten daar eens wat tips geven?kun je dan nog soliciteren voor fitnessinstructeur,lijkt me een leuke job:)
 
Het loggen heeft niet veel te maken met motivatie om te trainen, eerder met motivatie om te loggen :p
Verb heeft een tijd terug 10x10x120kg gedaan, dus ik wil dat op zijn minst kunnen evenaren :D Maar aangezien ik de 10 reps al voel bij 60kg, moet ik duidelijk nog wat wennen aan dat volume :)

Ik heb bij die gym al eens gesolliciteerd :p (via mail). Nu ik er een aantal keer geweest ben, heb ik ook niet echt de indruk dat ze extra personeel nodig hebben, dus gaat niet lukken lijkt me :)
Maar als die gasten graag elke dag benchen, moeten ze het vooral zelf weten. Ik ga me daar niet mee moeien. Als ik iemand een oefening zie doen met een techniek waarmee die zijn lichaam helemaal kapot maakt, wil ik misschien eens een opmerking maken, maar verder hou ik me gewoon met mijn eigen training bezig en moet de rest zelf maar weten wat ze doen :)
 
idd,zij moeten het weten,trainen ze ook in jeansbroek?:D
meen je dat dat je daar hebt gesolicteerd?wat diploma's heb je wel dan?
 
Geen, maar ik heb ervaring he. Een uitbater van een deftige gym (wat deze mij wel lijkt), zal normaal wel weten dat iemand met ervaring in de sport veel waardevoller is dan iemand die zo'n fitness opleiding gevolgd heeft maar verder nooit een gewicht aangeraakt heeft.
Heb wel meerdere gyms al gecontacteerd, maar weinig reactie. En om nu in een health city te gaan werken heb ik ook niet veel zin.
 
werken in een health city is zo geweldig. lekker de hele dag achter een balie staan. standaard machine schematjes geven uit de la. beetje de grond aanvegen en kijken hoe traag de tijd voorbij gaat. investering in die papiertjes was het beste wat ik ooit gedaan heb rofl.

Jammer genoeg zijn de betere sportscholen waar je input echt mee telt nauwelijks meer aanwezig. De meesten doen het gratis op vrienden basis.
 
True, helaas. Maar als ik dan toch mijn IT diploma zou weggooien, wil ik het wel doen voor een job waar ik een beetje voldoening uit kan halen :p Ook al moet ik dan de hele dag achter een balie staan, dan zit ik nog altijd liever te kijken naar mensen die hard trainen, dan naar een paar bejaarden op een fietsje.
 
Ik heb ook al eens bij Jules gesolliciteerd, mocht helaas niet zijn
 
ik denk dat je wel een diploma kinesist e.d.moeten hebben om in een fitness/healcenter te werken.anders kan iedereen zich zomaar aanmelden.
 
Ze zijn vrij om aan te nemen wie zij willen he.
 
ik denk dat je wel een diploma kinesist e.d.moeten hebben om in een fitness/healcenter te werken.anders kan iedereen zich zomaar aanmelden.

Kijkend naar de algemene kennis van de gemiddelde fitnessinstructeur kan ik besluiten dat er geen diploma's nodig zijn voor zo'n job;)
 
Kijkend naar de algemene kennis van de gemiddelde fitnessinstructeur kan ik besluiten dat er geen diploma's nodig zijn voor zo'n job;)
tof,kga ook zo een job zoeken dan:p
ik bedoel,al die spiertjes in je lichaam enzo zullen ze wel moeten kennen
 
Ik denk dat jij een beetje een vertekend beeld hebt van de eisen die gesteld worden bij de sollicitatie als fitness instructeur :p
In de meeste health centers is het belangrijker sociaal aangelegd te zijn, en de kennis over schema's en oefeningen (=toestellen uitleggen) geven ze je daar wel op een uurtje tijd. Beetje als verkoper in een random winkel dus.
 
True, helaas. Maar als ik dan toch mijn IT diploma zou weggooien, wil ik het wel doen voor een job waar ik een beetje voldoening uit kan halen :p Ook al moet ik dan de hele dag achter een balie staan, dan zit ik nog altijd liever te kijken naar mensen die hard trainen, dan naar een paar bejaarden op een fietsje.

IT Diploma? Van middelbaar? Gewoon verder studeren, bv Toegepaste Informatica! Ge krijgt nog een studiebeurs erbij van rond de 3000 € naargelang hoeveel ge hebt verdiend de voorbije jaren. Als ge onder de 25 bent.
Direct een job na dat diploma in de IT!

tof,kga ook zo een job zoeken dan:p
ik bedoel,al die spiertjes in je lichaam enzo zullen ze wel moeten kennen
Kennelijk bent ge nog nooit in een fitness geweest!. Die gasten kennen er meestal geen ballen van. De dingen dat ge hoort is gewoon om te lachen.
 
Hogeschool diploma :)
 
Hogeschool diploma :)

Welke richting! Hoe kunt ge nu mee een IT diploma van Hogeschool ni overal een job hebben? Of hebde da 50jaar geleden gehaald?
 
MCT.
Evolueert allemaal heel snel he. Tot een jaar geleden waren ze bij sollicitaties onder de indruk van mijn kennis, nu is mijn kennis ineens enorm verouderd.. En het boeit mij niet genoeg meer om zelf nog te gaan bijstuderen en cursussen volgen.
Het hele nerd-wereldje begint mij ook nogal tegen te steken.. Ik heb er behoorlijk wat moeite mee om respect te hebben voor een ongeschoren hippy, 2 meter lang en 60kg, tshirt van een wolf die naar een maan huilt, 3 kwart broek, sandalen, die binnenkomt op het werk met fluovestje en fietshelm op zijn kop, ook al is dat mijn baas... (true story, srs)
 
Laatst bewerkt:
Ik voelde me even aangesproken bij ongeschoren hippy maar toen ik verder las zag ik dat je het toch niet over mij had
 
Woopy dat is 1 van de redenen waarom ik na mijn 6de humaniora de brui gaf aan informatica (diploma industrieel informatica a2) en het boeit me geen reet :p

Wat betreft fitnessinstructuur, daar moet je helemaal geen diploma in die richting voor te hebben. Goed voorkomen en vlotte babbel volstaat. Ik ken iemand dat het 5jaar gedaan heeft en die had een diploma van houtbewerker :p Is zelf opgestapt en doet nu iets met hoogtewerk.
Enigsinds ook een passie, zijn hobby is basejumping (1 van de weinige in het land).
 
Ik heb mogelijk een nieuw jobje gevonden, zal de komende dagen duidelijk worden. Dan kan ik dat toch al doen voor zolang het duurt. Informatica betaalt goed. Daarna zal het toch uitkijken worden naar iets anders.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven