XXL Nutrition

externe harde schijf leeg maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wwe

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
13.936
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een andere pc als eerst. Ik heb de harde schijf uit mn vorige pc gehaald en ik heb zown hoesje gekocht waardoor de harde schijf een externe harde schijf is geworden voor mijn nieuwe pc. Ik wil die externe harde schijf nu eigenlijk leegmaken omdat die vol zit met rotzooi die ik weleens heb gedownload en ik wil hem gewoon leeg hebben. Het enige wat ik wil houden is mn muziek van mn oude harde schijf. Mijn muziek kan ik wel kopieeren naar mn nieuwe interne harde schijf maar wat is dan de beste manier om alles te verwijderen van mijn oude harde schijf?

bedankt!
 
partitie verwijderen en opnieuw aanmaken, snelste manier
 
Het gaat niet helemaal lukken. De pc waar ik nu op werk heeft maar een interne hardeschijf van 40gig lol. Die externe heeft 160gig. Maar van die 60 gig wil ik ongeveer 60gig houden en dat kan ik niet kopieeren naar die interne.

Kan ik handmatig ook gewoon van alles verwijderen van die externe hardeschijf, dus gewoon alle programmas. Want al die programmas moeten sowieos weg. Kan ik dan ook windows programmas weg halen?

Want windows staat op mn interne hardeschijf uiteraard.
 
Formateren, kan je standaard doen of mbv een programma, moet je gwn ff googlen
 
Het gaat niet helemaal lukken. De pc waar ik nu op werk heeft maar een interne hardeschijf van 40gig lol. Die externe heeft 160gig. Maar van die 60 gig wil ik ongeveer 60gig houden en dat kan ik niet kopieeren naar die interne.

Kan ik handmatig ook gewoon van alles verwijderen van die externe hardeschijf, dus gewoon alle programmas. Want al die programmas moeten sowieos weg. Kan ik dan ook windows programmas weg halen?

Want windows staat op mn interne hardeschijf uiteraard.

Ja, tenzij je wilt booten vanaf je externe schijf.

Dus dat wordt alles handmatig weghalen en dan kan je je interne schijf er ook op kopieeren.
 
Alles handmatig verwijderen, succes dat duurt echt verdomd lang als het veel kleine bestanden zijn!
 
Back
Naar boven