XXL Nutrition

Powerhouse Dordrecht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
23.972
Waardering
3.517
Eindelijk is het zover! In Dordrecht is een nieuwe strongman en gripsport locatie beschikbaar gekomen.
Trainingen zullen hoofdzakelijk buiten plaatsvinden. Het is tevens mogelijk binnen te trainen tijdens regen of koud winterweer.

Ik vraag voor een training een kleine vergoeding van 5 euro daar ik helaas geen gratis ruimte meer heb. Eerste keer vraag ik niks zodat je kunt kijken of strongman iets voor je is.
Wil je komen trainen plaats hier dan een post.
Voor de locatie gegevens stuur je mij een pm.

Onderdelen:
IFSA log – 70kg
28cm log – 57,5kg
Sled – 35kg
Farmers – 60kg
Yoke - 110kg
Tire - 280kg
Stones – 80kg t/m 175kg
Stone platform - 1m80/1m65/1m50/1m35/1m20
Fusten - 80kg/100kg
Sandbags - 2x25t/m100kg
Duckwalk
Chains – 6x10kg
Boards - 1/2/3
Sledgehammer - 5kg
Powercage
Flat bench
3x50mm barbell
50mm axle
2x50mm dumbbell
50mm schijven – 480kg
Kettlebell - 2x4kg/8kg/12kg/16kg/20kg/24kg/32kg
Harnas (voor sledpull / truckpull)
20m touw (40mm)
Fatgripz
Fatgripz Extreme
Revolving Handle (2x6cm/7,6cm)
Pinch block 4/8cm
Pinch hub
Wrist roller
V-bar
Flask
Anvil
Wrist wrench
Inch dumbbell
Slam ball - 7kg
Wall ball - 5kg
Clubbells - 2x350gr/2x900gr/2x1300gr/2x5kg/2x7,5kg/10kg/12,5kg

 
Laatst bewerkt:
Succes ermee gozer. Altijd tof als men iets goed probeert te doen voor deze sport.

Wanneer zijn die trainingen? Doordeweeks of in het weekend?
 
In de loop van volgend jaar kom ik zeker eens een keertje langs
 
Komende vrijdagavond (24 dec) een training. We beginnen om 18:30.

Aanwezig:
Roy
Omega007
mc. chick
-
-
-
-
-
-
-

Succes ermee gozer. Altijd tof als men iets goed probeert te doen voor deze sport.

Wanneer zijn die trainingen? Doordeweeks of in het weekend?
Thnx. Trainingen zullen zowel in het weekend als doordeweeks plaatsvinden. Wanneer een van de beheerders kan zal diegene hier de training posten en kan iedereen zich aanmelden. Kan nu niet op voorhand aangeven welke dagen dit zullen zijn.

In de loop van volgend jaar kom ik zeker eens een keertje langs
Je bent zeer welkom. Altijd nice om een mede Limburger op bezoek te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me opzich wel lachen om een keer mee te doen. Meteen een paar dbb members ontmoeten:) Maar ik weet niet hoe sterk het wel handig is om te zijn om fatsoenlijk mee te kunnen doen...?
 
Zoals ik al aangaf zijn ook beginnende atleten, die kennis willen maken met de sport, welkom. Jij bent geen beginnende atleet. Ik weet zeker dat jij fatsoenlijk kunt meedraaien. En daarnaast zit iedereen op een ander niveau, zelf ben ik herstellende van een blessure dus mijn stats zijn momenteel niet erg hoog.
 
lekker bezig mattie. kom zeker wel een keer kijken, zal wel van de zomer worden ofzo ;)

edit toiletpapier: ga je eigenlijk ook met de tijd nog proberen om losse staanders en een squat bar te krijgen, of ligt de focus echt puur op SM trainingen? zoals je begrijpt kan ik een heftige squatsessie met 5 zwetende schreeuwen gasten in een hokje in wel waarderen, vandaar dat ik in die richting vraag :fire:
 
Laatst bewerkt:
Er komen snel nog een powercage/boards/oly bar/axel's bij. Chains hebben we al. Gym lifts wil ik ook daar zeker gaan doen. Helaas hebben we nog geen bar, die krengen zijn duur. Zit er nu over na te denken om eerst een massieve 50mm buis te nemen als axel. Mochten we tegen een koopje aanlopen dan komt er zeker een oly bar bij.
 
mooi initiatief mc
je hebt er echt werk van gemaakt
en dat toch in zeer korte tijd
karma bro
 
Er komen snel nog een powercage/boards/oly bar/axel's bij. Chains hebben we al. Gym lifts wil ik ook daar zeker gaan doen. Helaas hebben we nog geen bar, die krengen zijn duur. Zit er nu over na te denken om eerst een massieve 50mm buis te nemen als axel. Mochten we tegen een koopje aanlopen dan komt er zeker een oly bar bij.

dat ding wat ik in de gym heb is gewoon een Bertus Steigerpijp... werkt prima.. is alleen een beetje krom door drops vanuit oh lockout positie. en chris loopt te beefen omdat er geen sluiters op passen en chris is scheef :D
 
dat ding wat ik in de gym heb is gewoon een Bertus Steigerpijp... werkt prima.. is alleen een beetje krom door drops vanuit oh lockout positie. en chris loopt te beefen omdat er geen sluiters op passen en chris is scheef :D

Ik ben niet scheef, dat is de bar!


Je hebt al flink wat spul daar staan en de locatie is top!
 
Super Mc. :thumb:
Als ik niet zo brak en versleten was kwam ik een keer meedoen.
Misschien kom ik wel eens kijken als de sneeuw wat minder is. ;)
 
dit vraag om pics

ik kom zeker binnenkort eens langs, al moet ik op vrijdag bijna altijd van 09.00 tot 18.00 werken helaas
 
Klinkt goed. Gefeliciteerd mannen.
 
Proficiat! Erg gaaf. Wat betreft axel maken wij gebruik van een 50 mm buis afkomstig van een paal (bovenste gedeelte) waar verkeersborden op worden gemonteerd. Houdt het tot nu toe prima. Gebruiken hem als axel maar ook voor chain yoke.

Succes met knallen!
 
Goed bezig geweest met het realizeren van je wilde. Kom graag een keertje meespelen, maar vrijdag events na afgelopen zondag is teveel voor mijn CNS, dat heb ik dit voorjaar wel gemerkt.
 
mooi initiatief mannen, als ik binnenkort tijd heb (wat ik waarschijnlijk wel heb) kom ik ook een keertje langs als het kan/mag. Ik ben zelf een beginner, maar ik ga natuurlijk wel proberen om wat te laten zien bij jullie;)
 
mooi initiatief mannen, als ik binnenkort tijd heb (wat ik waarschijnlijk wel heb) kom ik ook een keertje langs als het kan/mag. Ik ben zelf een beginner, maar ik ga natuurlijk wel proberen om wat te laten zien bij jullie;)

Gast je bent sterk zat!
 
Ik kom ook wel keertje langs uiteraard :)
 
Back
Naar boven