MuscleMeat

Afvallen met 45 minuten crosstrainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

birdy77

Novice
Lid geworden
28 dec 2010
Berichten
14
Waardering
1
Lengte
1m60
Massa
69kg
Vetpercentage
32%
Beste mensen,

Ik ben een vrouw van 33 jaar. Ik werk heel veel en kan met moeite dagelijks 45 minuten op de crosstrainer. Ik ben 1.60 en weeg 69 kilo. Ik wil eigenlijk naar 55 kilo. Is dat te bereiken met 45 minuten Crosstraining en een bepaalde eetschema? En zo ja welke eetschema? Ik heb de standaard dieeten geprobeerd (Sonja bakkers ect..)

Wilde eigenlijk ephedrine gaan bestellen (30 mg per dag), maar lees veel negatieve zaken over de bijwerkingen en wil graag iets blijvends doen. Kunnen jullie me aub adviseren?

Alvast dank!
Roos
 
Er staan op het forum genoeg sticky's met informatie die je kunt gebruiken om zelf een voeding schema in elkaar te zetten.

Wat super goed werkt is ochtend cardio. Zet je je wekker een uurtje eerder en dan zorg je dat je 45 cardio gaat doen op nuchtere maag.

Ephedrine is ook een aanrader maar als je bang bent voor bijwerkingen bouw je de hoeveelheid toch gewoon op.
 
Dank Shane. Ben inderdaad net nieuw. Ik zie dat ik veel kan vinden, maar vaak met wat intensievere trainingschema's dan de mijne. Hoeveel mg ephedrine is goed om mee te beginnen?
 
Als je blijvend een slank en gezond figuur wilt dan moet je je leven opruimen, gezond gaan eten en meer sporten.
Niet denken dat je nu even het vet er af kan trainen met 45 minuten op de crosstrainer.
 
@Fable Eens! Wil er ook best langer over doen en mijn eetpatroon wil ik aanpassen, maar het is een onrealistische belofte aan mijzelf om te zeggen dat ik meer dan de crosstrainer kom.
 
Er staan op het forum genoeg sticky's met informatie die je kunt gebruiken om zelf een voeding schema in elkaar te zetten.

Wat super goed werkt is ochtend cardio. Zet je je wekker een uurtje eerder en dan zorg je dat je 45 cardio gaat doen op nuchtere maag.

Ephedrine is ook een aanrader maar als je bang bent voor bijwerkingen bouw je de hoeveelheid toch gewoon op.

Al 12 posts en nu al verboden middelen gaan aanraden?

Geen ephedrine gebruiken.

Gewoon op je crosstrainer stappen. Liefst nog voor je ontbijt.
Dus eerder wakker worden dan de crosstrainer, douchen en goed ontbijten, eiwitrijk.
Volgens mijn schatting heb je zo'n 2000cal nodig per dag. Aan de hand daarvan een goed voedingsplan maken waarbij je hoog in eiwitten gaat zitten.
En dan lekker flink tekeer gaan elke dag op de crosstrainer.
Als het te lang duurt voordat je genoeg vet kwijt raakt dan kan je je calinname ietsje laten zakken met ca 250cal per dag en in de weekenden iets hoger om je stofwisseling goed hoog te houden.

Succes.
 
@martinnoppert Dank!

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Wist trouwens niet dat ephedrine verboden is.
 
Als je echt blijvend iets wilt veranderen, kies je juist beter voor krachttraining. Dat kan makkelijk een half uurtje per dag en met meer spieren, verbrand je ook meer in rust.
Dat is met een training op een crosstrainer (cardio) niet het geval.

Niet dat cardio nutteloos is, met inderdaad elke dag wat voor je ontbijt, zul je ook kunnen afvallen. Je verhoogt er alleen buiten die 3 kwartier dat je op het appatraat staat niet (of heel weinig) je verbranding mee.
 
Heeft het nut om mij op tegeven voor een persoonlijke plan? Heb nooit krachttraining gedaan. Kan ik een willekeurige schema pakken en thuis doen? Er wordt veel aangeboden, maar hoe weet ik wat bij mij past?
 
Op het forum staat ergens een beginnersschema voor vrouwen.
Dit is volgens mij wel een goed schema.
 
wil je naar een sportschool toe of ben je beperkt tot bij je thuis anders zou ik lekker in een sportschool gaan trainen. nog ideaaler een persanol trainer in schakelen voor de eerste tijd van trainen. mijn advies over andere middel (sups) niet doen
 
wil je naar een sportschool toe of ben je beperkt tot bij je thuis anders zou ik lekker in een sportschool gaan trainen. nog ideaaler een persanol trainer in schakelen voor de eerste tijd van trainen. mijn advies over andere middel (sups) niet doen

Ik ben meestal rond 19:00 thuis. Moet ik de hond uitlaten en eigenlijk direct iets koken anders eet ik veel te laat. Ik weet dat ik het niet ga volhouden om 3 tot 4 avonden naar sportschool te gaan. Een PT heb ik eigenlijk nooit overwogen omdat ik altijd dacht dat het heel duur is, maar heb nu iemand gemaild voor meer info via deze forum. Misschien is dat inderdaad wel wat. Nee zeker nu ik weet dat het om verboden middelen gaat, doe ik dat zeker niet. Niets voor niets verboden denk ik dan.
 
Maar krijg je dan wel tijd op je werk om je aan je eetschema te houden?
 
Ik kan niets voorbereiden op het werk. Moet gewoon alles meenemen. Wij hebben wel een kantine. Soms zit ik in vergaderingen dan kan ik ook niet even wat eten natuurlijk, maar ik wil dit als basis aanhouden om af te vallen. Is dit wat naar jullie mening?

Alvast thnx

7.30
½ citroen + 1 eetlepel Olijfolie
Brinta met halfvolle melk
1 stuk fruit
1 capsule Visolie

10.15
2 volkorenbrood kippewit
Sinaasappel 56 Kcal, 1.1 eiwit, 10.5 kh, 0.7 vet
1 capsule visolie

12.30
Lunch (Kcal 286)
2 Boterhammen + magere beleg (filet american?)

15.30
1 Liga of 1 Fruit

18.30
50g rijst 188 Kcal, 4.5 eiwit, 39 kh, 1 vet
100g zalm 192 Kcal, 21 eiwit, 0 kh, 12 vet
Totaal: Kcal 380, eiwit 25.5, kh 39, vet 13

21.30
250g magere kwark met fruit doorheen.
 
Filet american is niet bepaald mager.
Kan je beter kipfilet,rosbief,of fricandeau nemen.

Kwark is goed voor het slapen gaan,zou ik de fruit achterwege laten en verplaatsen naar de ochtend.
 
Filet american is niet bepaald mager.
Kan je beter kipfilet,rosbief,of fricandeau nemen.

Kwark is goed voor het slapen gaan,zou ik de fruit achterwege laten en verplaatsen naar de ochtend.

Perfect. Dank!
 
200 gram groente per dag erbij.
 
ban die ShaneV is heel snel die ephedrine gaat aanraden.. idioot
 
Je zegt elke dag 45 minuten max. Nou dan zou ik zeggen: elke dag 45 minuten op die cross-trainer.

Dat schemaatje ziet er wel aardig uit. Als je dat volhoudt + crosstrainer, dan ga je heus wel afvallen. De vraag is alleen wat eet je nu? (Oftewel waar heb je die extra kilo's van gekregen?)
Een knop omzetten en een totaal ander dieet volgen is niet iets dat je normaal gesproken lang volhoudt.

Overigens zou ik die liga weglaten: teveel suiker. Beetje hypocriet als je hun suikerverhaal op de site leest en je daarna erachter komt dat in al hun producten minimaal 20% suiker zit.
 
Je zegt elke dag 45 minuten max. Nou dan zou ik zeggen: elke dag 45 minuten op die cross-trainer.

Dat schemaatje ziet er wel aardig uit. Als je dat volhoudt + crosstrainer, dan ga je heus wel afvallen. De vraag is alleen wat eet je nu? (Oftewel waar heb je die extra kilo's van gekregen?)
Een knop omzetten en een totaal ander dieet volgen is niet iets dat je normaal gesproken lang volhoudt.

Overigens zou ik die liga weglaten: teveel suiker. Beetje hypocriet als je hun suikerverhaal op de site leest en je daarna erachter komt dat in al hun producten minimaal 20% suiker zit.


Ik eet niet veel, maar wel slecht en onregelmatig. En meestal eet ik naar de avond meer doordat ik overdag druk ben. Ik hoop dat door een goeie schema te kunnen verbeteren.
 
Back
Naar boven