Fitness Seller

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - december 2010 (1 bezoeker)

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - december 2010


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Lees de artikels die hier gepost zijn: http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/jouw-mening-over-bigorexia-261155/
Stem voor wat jij het beste artikel van de maand vindt. De winnaar(s) hebben recht op de prijzen die vermeld staan in het topic.

Schrijvers deze maand:

quifix
Heljen
Tieme
vermeirio
lange harry
johanbuilder
snakeman

Prijzen deze maand:

1ste plaats

Gorilla Wear waardebon 50,-
Sportfood waardebon 29,95

2e plaats

Xxlnutrition waardebon 29,95


Succes aan de deelnemers!

Tremendes
 
Laatst bewerkt:
En mijn stem gaat dit keer naar een aangrijpend verhaal.... het verhaal van JohanBuilder.
:)
 
Vond het verhaal van Snakeman prima om te lezen. Mijn stem gaat naar hem.

Succes aan de deelnemers.
 
En mijn stem gaat dit keer naar een aangrijpend verhaal.... het verhaal van JohanBuilder.
:)

Vond het verhaal van Snakeman prima om te lezen. Mijn stem gaat naar hem.

Succes aan de deelnemers.

Bedankt voor het stemmen heren! :)

Wil nog even de nieuwe regels onder de aandacht brengen mbt stemmen in de poll, zie...http://forum.dutchbodybuilding.com/f150/regels-betrekking-stemmen-poll-tvdm-262382/

Bedankt voor de medewerking.
 
Lastig. Het stuk van johanbuilder is niet lekker leesbaar maar niet minder interessant. Stuk van Nathan zit beter in elkaar. Toch kies ik voor Johan omdat de vraag was een mening te geven. Je kunt wetenschappelijke zaken aandragen maar ik verwacht dan ook een eigen visie hierin. Daarin is het artikel van Johan imo meer geslaagd.

Sorry snaky.;)
 
Laatst bewerkt:
gestemd op johan, vond het mooi stuk!
 

Vond het stuk van johanbuilder ook goed, het geeft ook duidelijk aan dat muscle dysmorphia geen grap is of iets om trots op te zijn maar een serieuze psychologische stoornis die vraagt om behandeling. Ik hoop dat dit gegeven na dit topic voor velen duidelijk is geworden.
 
Vond het stuk van johanbuilder ook goed, het geeft ook duidelijk aan dat muscle dysmorphia geen grap is of iets om trots op te zijn maar een serieuze psychologische stoornis die vraagt om behandeling. Ik hoop dat dit gegeven na dit topic voor velen duidelijk is geworden.
:zweet:
Dus je bent niet boos op mij?
 
Vond het verhaal van Johan zonder enige twijfel het beste. Echt aangrijpend, ik stond er erg verbaasd over.
 
bedankt voor de stemmen allemaal.

de opmaak van het verhaal is inderdaad niet goed, maar hier hield ik mij op die moment liever niet mee bezig, ik ging er helemaal in op.


 
bedankt voor de stemmen allemaal.

de opmaak van het verhaal is inderdaad niet goed, maar hier hield ik mij op die moment liever niet mee bezig, ik ging er helemaal in op.

Dank je wel voor je persoonlijke verhaal, had er nog nooit van gehoord.
Las in jouw verhaal wel stukjes van herkenning.

Wens je een super 2011 toe!:)
 
Johanbuilder en snakeman gaan nek aan nek..spannend. :)
 
Snakeman got my vote!
 
Mijn vote gaat naar Johan en niet omdat het aangrijpend is(het is wel een aangrijpend verhaal en mooi met gevoel geschreven), maar een duidelijke mening ook vertegenwoordigt.

Van Snakeman een zeer goed geschreven stuk review en zeer informatief.(stickywaardige info?)
 
Hoewwww...spannend gelijke stemmen momenteel! :)
 
Back
Naar boven