XXL Nutrition

Zyzz u mad brah

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen als je het om 193cm plakt

op 170 is het nou eenmaal niet zo indrukwekkend. Zet zyzz ernaast en hij lijkt op een kabouter.

De DBB ecto heeft gesproken. Dat fysiek is helemaal niet zo indrukwekkend, kan iedereen zo halen. Zomertje bikkelen, test erin en gaan. Ooit een gym van binnen gezien, dwaas?
 
De DBB ecto heeft gesproken. Dat fysiek is helemaal niet zo indrukwekkend, kan iedereen zo halen. Zomertje bikkelen, test erin en gaan. Ooit een gym van binnen gezien, dwaas?
Eindelijk iemand die samen met mij strijd.
 
de dbb ecto heeft gesproken. Dat fysiek is helemaal niet zo indrukwekkend, kan iedereen zo halen. Zomertje bikkelen, test erin en gaan. Ooit een gym van binnen gezien, dwaas?


amen!
 
Als jullie die nepgod van jullie nou ook alleen in dit topic houden!

In plaats van overal ermee te spammen op dit forum!

:D

u mad?

Weet trouwens nog dat jij ook u mirin poste.
Jij geilt ook gewoon op Zyzz. :trollface:

come at me
 
De DBB ecto heeft gesproken. Dat fysiek is helemaal niet zo indrukwekkend, kan iedereen zo halen. Zomertje bikkelen, test erin en gaan. Ooit een gym van binnen gezien, dwaas?

97 kg bij 1.86 op 6%, heb je inderdaad met 1 kuurtje binnen een zomertje te pakken:o
 
HAHA, Zieszs is maar een lulletje vergeleken met deze beer!!!! :D


2uh7g3s.jpg
inderdaad wie is er nu mad zizz? :D
u mirin zizz?

210lkyr.jpg
 
inderdaad wie is er nu mad zizz? :D
u mirin zizz?

210lkyr.jpg

Zyzz is gewoon een superdude.

Hoop dat die knakker snel dood gaat.
Kansloos gezijk steeds over zyzz.
Was DBB maar weer zoals 2 jaar geleden. Met mannen zoals Lupi en Herkuul.
 
Laatst bewerkt:

U MAD?

Haha wat een bazentopic! Die zyzz is de man!

:D


De DBB ecto heeft gesproken. Dat fysiek is helemaal niet zo indrukwekkend, kan iedereen zo halen. Zomertje bikkelen, test erin en gaan. Ooit een gym van binnen gezien, dwaas?

Me Mirin hard. Ik ben de enige echte DBB ectomorph. U Jelly endomorph fags?

97 kg bij 1.86 op 6%, heb je inderdaad met 1 kuurtje binnen een zomertje te pakken:o

Nee. Tenzij je 40 kg in een kuur kan gainen. They just jelly brah.
 
Laatst bewerkt:
Zyzz is gewoon een superdude.

Hoop dat die knakker snel dood gaat.
Kansloos gezijk steeds over zyzz.
Was DBB maar meer zoals 2 jaar geleden. Met mannen zoals Lupi en Herkuul.

Gtfo this topic brah.

Als alle haters nou gewoon uit dit topic blijven en niet in andere topics zelf over zyzz posten dan zul je maar weinig van hem horen.

Op een U MAD/mirin/come at me brah na. maar dat is niet van zyzz ofzo hij gebruikt het gewoon.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
97 kg bij 1.86 op 6%, heb je inderdaad met 1 kuurtje binnen een zomertje te pakken:o

Wat ben jij voor een wijf gast? Dingen op zichzelf of hun idool betrekken doen vrouwen ook altijd, iets met onzekerheid enzo.

Ik heb nergens gezegd dat ik het fysiek van Zyzz niet bewonderingswaardig vind. Heeft die zeker hard voor moeten werken. Maar als we Zyzz en die bergbeklimmert naast elkaar gaan zetten wordt Zyzz gewoon hard gedwarfed. Daar zit een wereld van verschil tussen en dat komt niet alleen door lengte.

Als vervolgens een idioot van 60kg beweert dat zo'n fysiek helemaal niet indrukwekkend is omdat het makkelijk te halen is vraag ik me toch serieus af wat je hier komt doen. Goed, eigenlijk kan ik die vraag zelf ook wel beantwoorden want de hele dag op f5 drukken om zo nu en dan 'u mad' en 'u mirin' te posten is fantastisch.

Me Mirin hard. Ik ben de enige echte DBB ectomorph. U Jelly endomorph fags?

Waarom betitel je iedereen die zwaarder dan jou weegt als endomorph, lol. Ik was vroeger net zo'n ecto als jou, verschil is dat ik alle informatie die hier staat ter harte heb genomen i.p.v een topic over een kerel in australië tot mijn startpagina te maken.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad wie is er nu mad zizz? :D
u mirin zizz?

210lkyr.jpg


Wat een beta hoofd.

Voorderest is zijn middel naar mijn mening te breed en loopt zijn borst veel te ver voor. No aestethics brah.
 
Gtfo this topic brah.

Als alle haters nou gewoon uit dit topic blijven en niet in andere topics zelf over zyzz posten dan zul je maar weinig van hem horen.

Op een U MAD/mirin/come at me brah na. maar dat is niet van zyzz ofzo hij gebruikt het gewoon.

Komt ervan als de zyzzlovers gaan trollen in serieuze topics.

Thailand_2008_0147.jpg
 
Wat een jelly's hier zeg.

Dat mensen zich er ook gewoon druk om kunnen maken haha. Hij is gewoon koning.
 
Ik snap niet wat jullie issue nou is met lengte, dit zeg ik niet omdat ik nu mijzelf wil verdedigen ofzo maar wat de **** boeit het nu.
Ik ben wel wat klein maar 170 is toch een redelijk mooie lengte, vooral als je het vergelijkt met de rest van de wereld. In nederland zijn de mensen nou eenmaal ****ing big daar is niks aan te doen.. Het gaat gewoon om het buff zijn, kan je wel kilo's gaan tellen maar die zeggen geen ****.
Je wint niks met die kilo's, het gaat erom hoe je eruit ziet. Ooit gehoord van een Mr. O die niet gewonnen heeft omdat hij wel groot was maar ''Net iets te klein.''
Wat een joke..

1m68 is gewoon beta as ****, u mad dat je een vrouw nooit echt het beschermende gevoel zal kunnen geven waar ze naar smacht?
 
inderdaad wie is er nu mad zizz? :D
u mirin zizz?

210lkyr.jpg

Wat ben jij voor een wijf gast? Dingen op zichzelf of hun idool betrekken doen vrouwen ook altijd, iets met onzekerheid enzo.

Ik heb nergens gezegd dat ik het fysiek van Zyzz niet bewonderingswaardig vind. Heeft die zeker hard voor moeten werken. Maar als we Zyzz en die bergbeklimmert naast elkaar gaan zetten wordt Zyzz gewoon hard gedwarfed. Daar zit een wereld van verschil tussen en dat komt niet alleen door lengte.

Als vervolgens een idioot van 60kg beweert dat zo'n fysiek helemaal niet indrukwekkend is omdat het makkelijk te halen is vraag ik me toch serieus af wat je hier komt doen. Goed, eigenlijk kan ik die vraag zelf ook wel beantwoorden want de hele dag op f5 drukken om zo nu en dan 'u mad' en 'u mirin' te posten is fantastisch.

Wie is hier 60 kg?

Daarnaast kan iemand van 1m70 iemand van 1m86 niet dwarfen. Al was het iemand van 40kg. Het is gewoon onmogelijk.

Dwarf: MIDGET

Hoe kan persoon A persoon B nou "dwarfen" als persoon A kleiner is dan persoon B.

U MAD or U Mirin @ mijn logica

Oja, degene die die term heeft verzonnen dwarfen was duidelijk een leeghoofd. Of leeghoofden hebben die term overgenomen.
 
Laatst bewerkt:
Wat ben jij voor een wijf gast? Dingen op zichzelf of hun idool betrekken doen vrouwen ook altijd, iets met onzekerheid enzo.

Ik heb nergens gezegd dat ik het fysiek van Zyzz niet bewonderingswaardig vind. Heeft die zeker hard voor moeten werken. Maar als we Zyzz en die bergbeklimmert naast elkaar gaan zetten wordt Zyzz gewoon hard gedwarfed. Daar zit een wereld van verschil tussen en dat komt niet alleen door lengte.

Als vervolgens een idioot van 60kg beweert dat zo'n fysiek helemaal niet indrukwekkend is omdat het makkelijk te halen is vraag ik me toch serieus af wat je hier komt doen. Goed, eigenlijk kan ik die vraag zelf ook wel beantwoorden want de hele dag op f5 drukken om zo nu en dan 'u mad' en 'u mirin' te posten is fantastisch.

Zet ze naast elkaar en Zyzz oogt indrukwekkender, gewoon omdat hij langer en leaner is. Bigger is not always better. Iedereen ziet dat hij buffer is dan Zyzz, daar gaat het niet om. De discussie draait om de aesthetics, en zyzz beschikt over betere aesthetics dan deze dude. Gewoon omdat hij langer is, droger staat, betere bone structure heeft en in de ogen van mensen die net beginnen met trainen als voorbeeld wordt beschouwd. Als die dude naast mij komt staan met m'n 113 kg bij 1.96 wordt hij ook gedwarfd, maar dat wil nog niet zeggen dat mijn aesthetics net zo goed zijn als die van hem?
 
Laatst bewerkt:
Wie post zijn eigen fysiek die beter is dan die van zyz? Juist die zijn hier niet.

Come at me brahhhh
 
1m68 is gewoon beta as ****, u mad dat je een vrouw nooit echt het beschermende gevoel zal kunnen geven waar ze naar smacht?
Veel vrouwen zijn kleiner dan 1.68.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven