Fitness Seller

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
+5kg iedere week is niet mogelijk,wel een dergelijk systeem zoals 4 stappen vooruit dan 3 terug!

100kg+105kg-110kg-115kg en dan terug beginnen vanaf 105,110,115,120kg enz.....

Werd vroeger soms gedaan!
 
Klinkt niet slecht. De momenten waarop ik terugga in gewicht, kunnen dan meteen ook goed dienen om extra op diepte en techniek te letten.
Thanks voor de tip :)
 
nette squats kerel
 
Log press training

Log press (1 clean/set)
3x57,5kg
3x57,5kg
2x77,5kg
1x87,5kg
1x97,5kg (2F, bij de 2de rep weer tegen mijn kin gestampt en niet meer kunnen herstellen)
1x97,5kg
1x97,5kg (pff, log voelde niet goed vandaag. Met als doel 3x3 viel dit wel dik tegen. Volgende week een stapje terug nemen)

aangezien mijn linkerschouder nog steeds last heeft bij bepaalde bewegingen (niet bij presses), besloten om toch maar geen risico te nemen met een btn jerk.

Overhead log squat (ik las hierover iets in G-men zijn log, en dacht "wat een geweldig dom idee, dat moet ik proberen!!!" :D)
3x57,5kg
3x62,5kg
3x65kg (vlotjes :) )

Close grip bench - superset met log row
10x60kg - 10x65kg
10x70kg - 10x65kg
7x80kg - 10x75kg

Tja, ik zei het al, log viel tegen. Ik wou tijdens de event training dit weekend nog eens 110kg op de log proberen, maar dat lijkt me ineens niet meer zo verstandig. Toch maar axle op reps doen zoals het originele plan was :)

Filmpje overhead log squat:
http://www.youtube.com/watch?v=T0h3YtxXg3Y
 
Korte squat training

Squat
5x60kg
3x100kg
2x140kg
5x165kg (gefilmd van opzij voor diepte, zag er mij goed uit :) )
5x165kg
5x165kg (volume PR. Suddenly.. stars everywhere!)

Front squat
3x100kg
1x120kg
0x140kg (beetje hoog gegrepen na die zware backsquats blijkbaar :p)

Hierbij gelaten. Beetje krachten sparen voor de training van zaterdag :)

Eerste set met 165kg:
http://www.youtube.com/watch?v=Vspz5PshTnw
 
looking good bufferd, je benen zijn dikker dan lang
 
Laatst bewerkt:
Mooie squats, gezien je fysionomie kan je niet überhaupt niet veel dieper denk ik :D
 
Is lastig om nog veel dieper te gaan ja :p Iets dieper kan nog wel. De riem zat bij deze set onderaan de reps erg in mijn benen te duwen, ik denk dat ik hem net iets te laag aanhad, en dat verhindert je op een bepaalde diepte toch om nog veel dieper te gaan :) Maar veel dieper zal het niet meer zijn.
 
Mooie arch behouding, streef ik ook na.
 
Event training in Woopyland met 10 man

Bak deadlift
opgewerkt naar 2x280kg (exclusief constructie)
daarna fail op 300kg en 290kg

Overhead medley
77,5kg log + 100kg axle + 42kg fat db
daarna nog wat fails op 52kg db en 97,5kg log...

En daarna nog wat spelen met vanalles en nog wat.

Weinig gedaan dus, we waren eigenlijk met teveel. De buren kwamen ook weer klagen... Gewichten laten vallen op het terras waar 10cm lucht onder zit, met autobanden, en het zou teveel trillen bij hen. Komaan zeg...
 
k*t franco wijf !

dam 2x280 dead grr, good train brah
 
Als ik jou was zo ik vanavond een feestje houden met veel lawaai, wat gokken en luide muziek als wraak;)
 
Laatst bewerkt:
aha,die db was dan 52kg?snel veranderen in mn log dan:p
ja gewoon negeren die buren zoals ik al zei:D
bedankt voor het pintje;) en was er leuk.
 
Hi Woopy,

'k Heb je log een keertje doorgenomen (allé de laatste maanden dan) en denk da'k aan u ne serieuze tegenstander ga hebben.
De filmkes en trainingsprestaties geven me weer een extra boost om er morgen weer goe tegenaan te gaan.(Thx daarvoor)

Wat betreft je buren, vrees ik (afgaande van de filmkes) dat de geluidshinder wel eens van je muziek zouden kunnen komen ;-)

Kloppen je stats eigenlijk nog wel?
65kg lichaamsgewicht lijkt me toch wat weinig hoor ;-)

Swat, 'k kijk er naar uit om tegen je uit te komen in Hoboken.

Goe bezig man ...
 
65kg klopt, alleen de 1m85 niet
 
Was erg gezellig Johan, ik heb me goed geamuseerd! Maar damn wat een k*tburen heb jij joh, wtf dat mens spoort niet goed

65kg klopt, alleen de 1m85 niet

QFT
 
1m65 en 85kg komt beter in de buurt :p

Tja die buren.. Over de muziek hebben ze nog nooit geklaagd. Lijkt me ook sterk. In de tuin hoorde je dat totaal niet luid terwijl alle deuren openstonden. Is volgens mij meer het geluid van bak dl en axle die telkens terug op de grond crashten, maar ze blijven het maar op trillingen steken die hun huis gaat vernielen. Misschien omdat ze daar bij eventuele politie interventie iets mee te klagen hebben omdat dat geluid gewoon toegelaten is?
Tja, k'zal er nog maar eens mee moeten praten, en de buren aan de andere kant ook eens vragen of zij daar last van hebben (die hebben er nog nooit iets van gezegd en zijn altijd vriendelijk, en zitten nochtans dichter bij de "bron")... En ondertussen blijven verder uitkijken naar een schuurtje ofzo.
 
Hoeveel x trainen is dat op een jaar? toch niet overdreven veel denkik. En dan 3-4u telkens. Wat een blijtwijf, ze kan wrs niet goed naar Days of our lives kijken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven