MuscleMeat

Essential Amino Stack - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De BCAA's beschermen je spieren tegen spier afbraak (anti-katabool) en de essentiele aminozuren zorgen juist voor spiergroei (anabool).
    Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die je harder kan laten trainen en je een waanzinnige pomp kan geven.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 á 4 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch, smaakt goed.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram direct voor de krachttraining en 10 gram direct na de krachttraining.
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja want ik herstel een stuk sneller na een zware training en er zitten BCAA's in die spierafbraak beperken.

Mijn review:
Voordat ik begon aan de Essential Amino Stack (EAS) had ik nog nooit een product met aminozuren (vrije vorm) gebruikt. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met cutten en daarom zocht ik een product dat spierafbraak kan beperken. Aangezien ik 5 dagen per week train is het fijn dat de EAS je herstel bevorderd.
De aminozuren in de EAS worden binnen 15 minuten volledig en direct door je spieren opgenomen. De essentiële aminozuren bevorderen bovendien de eiwitsynthese. Dat betekent dat je lichaam de eiwitten na het trainen veel efficiënter en beter opneemt.

Ik herstel stukken sneller en mijn spierafbraak is ook minder geworden sinds ik de EAS gebruik. Dit is bij mij een blijvertje ;)
De prijs is redelijk. Een pot bevat 500 gram, daar kan je 25 trainingen mee doen als je voor en na de training 1 serving (10 gram) neemt.

Voor de volledigheid hieronder de samenstelling:

Bevat per dosering van 10 gram:
BCAA:
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-valine 1000 mg
Essentiele aminozuren:
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 500 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 750 mg
L-Histidine 500 mg

Citrulline Malaat 1gram
Vitamin B6 (as Pyroxidine HCl) 10 mg

pic1242675960.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gebruikt er iemand 's morgens Eas bij het ontbijt?
Of vaker op een dag, ipv alleen rondom de training?

Je kan het prima voor je ontbijt nemen. Dan wordt het echt razendsnel opgenomen. Je kan het ook tussen de maaltijden doornemen. Aminozuren zijn altijd goed.
 
echt prima producten van xxl. neem nu tijdens het trainen essential amino stacks en voor en na het trainen pepto pro. verschil merk je zeker. veel minder spierpijn, kan langer doorgaan en ook meer pomp.
 
Als je het tijdens de training neemt dan gewoon 20 gram neem ik aan?
 
Vandaag mee begonnen

Ik heb vandaag mijn lading binnen gekregen, eerste amino's circuleren door mijn lichaam. Ben nu 53 en begin volgende week terug met training. Lijkt me een sterk product voor een gunstige prijs.

Ik nam 25 jaar geleden al geïsoleerde aminozuren en werd er Mr. Belgium mee. Ik help nu één van de bekendste Belgen met zijn voorbereiding voor een wedstrijd die eind dit jaar plaats vindt, heb hem deze stack aangeraden.

Vergeet niet dat je lichaam deze essentiële aminozuren niet zelf aanmaakt, ze moeten van buitenaf worden toegediend.
 
Copie%20de%20Before%20and%20after.jpg


Ziehier een foto, voor en na, met enkele jaartjes tussen. Ik durf gerust stellen dat een groot deel van mijn succes aan geïsoleerde aminozuren te danken was. Destijds, in 1987, moest ik ze nog importeren uit de VS.

Groetjes,

Jan
 
Mooi fysiek heb je. Leuk om zo'n groot verschil te zien in 6 jaar tijd.

Amino's zijn het belangrijkste voor een bodybuilder. Daar ben ik in de loop der jaren ook achter gekomen. PeptoPro voor en na de training, en EAS tijdens het trainen is echt een supercombinatie. Daar krijg je echt zichtbaar een voller fysiek van.
 
Jantjes, je bent toch niet serieus hoop ik :D ?
 
53 jaar, mooi zo! lekker gaan knallen ouwe!:)
 
Ik heb vandaag mijn lading binnen gekregen, eerste amino's circuleren door mijn lichaam. Ben nu 53 en begin volgende week terug met training. Lijkt me een sterk product voor een gunstige prijs.

Ik nam 25 jaar geleden al geïsoleerde aminozuren en werd er Mr. Belgium mee. Ik help nu één van de bekendste Belgen met zijn voorbereiding voor een wedstrijd die eind dit jaar plaats vindt, heb hem deze stack aangeraden.

Vergeet niet dat je lichaam deze essentiële aminozuren niet zelf aanmaakt, ze moeten van buitenaf worden toegediend.

Nam je de aminozuren de gehele dag door?
 
Hmm klinkt als iets wat ik ga overwegen
 
Is een goed alternatief, maar heb je al eens gekeken naar lactosevrije whey?

Dank voor je reactie, dit zou inderdaad normalitair een heel goed alternatief zijn, ik ben alleen vergeten te melden dat ik tijdelijk (ong 1 jaar) ook geen gluten/tarwe mag eten. De lactosevrij whey bevat helaas gluten "Allergie informatie: dit product bevat gluten."

[Link niet meer beschikbaar] zou miss ook nog een optie zijn.

In eerste instantie zat ik te denken aan een combi pack: http://www.xxlnutrition.nl/xxl-training-stack/xxl-nutrition
maar http://www.xxlnutrition.nl/unleash-v3/xxl-nutrition bevatten ook weer gluten.

Welke combinatie van aminozuur producten zouden jullie nemen, en in welke hoeveelheid? (Ik train om de 2 dagen)
 
Lijkt me een nuttige toevoeging op mijn dieet, hoe zijn de smaken het beste te beschrijven?
 
Is het ook mogelijk om puur op aminozuren te trainen (Dus zonder eiwit shake, i.v.m. koemelk allergie en slecht smakende soya shake's;))
Ik zat dan te denken aan http://www.xxlnutrition.nl/essential-amino-stack/xxl-nutrition i.c.m. http://www.xxlnutrition.nl/dextrojuice-pro/xxl-nutrition
Gaat dat werken, of hebben jullie enige aanvullingen?
Kan prima. Rondom de training EAS en na de training gewoon een goede maaltijd. In de ochtend kan je ook nog wat extra EAS nemen.
eas blijft een topper zeker samen met peptopro
Beter kan het inderdaad niet. Dat zijn gewoon de twee toppers voor spiermassa en een sneller herstel.
Lijkt me een nuttige toevoeging op mijn dieet, hoe zijn de smaken het beste te beschrijven?
Smaken verschillen, maar we krijgen eigenlijk nooit klachten over de smaak. Dat is dus gewoon prima in orde!
 
Ben zelf net begonnen hiermee, en moet zeggen dat de punch smaak goed te doen is!!!
had eerst pure bcaa van ander merk... en das echt niet te doen!!! chemische troep alsof je een berg medicijnen naar binnenwerkt!!

Merk echt verschil in "herstel"!!

+ik kan me whey shake die ik normaal nam, op een ander/later tijdstip nemen
(als ik te veel shakes drink, krijg ik btj last van acne;))
 
Ben zelf net begonnen hiermee, en moet zeggen dat de punch smaak goed te doen is!!!
had eerst pure bcaa van ander merk... en das echt niet te doen!!! chemische troep alsof je een berg medicijnen naar binnenwerkt!!

Merk echt verschil in "herstel"!!

+ik kan me whey shake die ik normaal nam, op een ander/later tijdstip nemen
(als ik te veel shakes drink, krijg ik btj last van acne;))
:thumbs:
valt me op dat de smaak bij xxl producten altijd wel lekker is. eas maar ook bcaa poeder en recovery poeder smaken prima :thumbs:
Bedankt voor de complimenten! :thumbs:
 
Wat maakt dan nou het verschil met Pepto Pro?
 
Back
Naar boven