AndroidHealthClinic

Nieuws Zelfmoordaanslag op luchthaven Moskou, 35 doden, 130 gewonden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En alleen moslims zijn hiertoe in staat :scratch: .

Natuurlijk niet. Maar als je jezelf ook maar enigzins verdiept in de geschiedenis van Rusland, dan weet je dat de kans groot is dat de daders moslimextremisten uit de Kaukasus zijn.
 
31 kills op terminal flinke killstreak!
 
31 kills op terminal flinke killstreak!

Gelukkig kunnen ze hier geen tactical nuke verdienen, hopelijk gebeurt zoiets niet in nederland..
 
35 doden inmiddels.
 
Damn dat is niet zo tof....
dacht dat na 2001 security wat scherper zou zijn
 
Dat zal best, maar een tragedie als dit noem ik lang niet van alle tijden.

Inderdaad nee, de holocaust, de rwandese genocide, de kruistochten vroeger en nog vele meer waren allemaal niets vergeleken met met deze bomaanslag.
 
dodenaantal zal nog wel oplopen
 
No Russian....

Echt verschrikkelijk om te zien dit.
Dit zijn gewoon onschuldige mensen die willen vertrekken of net aankomen....zeer triest.
 
Best zwaar, dat sarcasme. Ik had ook zoiets van ja die emoticon doet me even twijfelen..
 
Damn dat is niet zo tof....
dacht dat na 2001 security wat scherper zou zijn
Haha, en hoe denk je dat je dit kan voorkomen door scherpere security? Te veel naar het Amerikaanse nieuws gekeken?
 
Die mensen kun je idd geen moslims noemen.
De Amerikanen die overal oorlog voeren om een of andere bizarre reden en die zichzelf christen noemen.
Dat zijn toch ook geen christenen als er teksten zijn als ''hebt uw vijanden lief''.
 
Dus al die aanslagen in islamistische landen worden niet door moslims gepleegd?

Wat maakt iemand een moslim?
Nogmaals, het is door Allah niet toegestaan om jezelf te doden of onschuldigen te doden.

Dat bepaalde mensen daar niet aan willen gaan, wil nog niet zeggen dat het een onderdeel van het geloof is. Integendeel zelfs.
En als je nu nagaat dat bij een bomaanslag, gelijk aan moslims gedacht wordt, geeft ook wel aan hoe destructief zo een bomaanslag is bij het verspreiden van het geloof.

Wat de Russen doen en hebben gedaan is ook verschrikkelijk, maar dat is geen uitnodiging om onschuldige mensen te doden.
Het doel heiligt niet de middelen.
 
Laatst bewerkt:
Zelfdoding is een zonde volgens de koran.
Dus het lijkt me sterk. ;)

Die mensen kun je idd geen moslims noemen.
De Amerikanen die overal oorlog voeren om een of andere bizarre reden en die zichzelf christen noemen.
Dat zijn toch ook geen christenen als er teksten zijn als ''hebt uw vijanden lief''.

Dus de moslim-extremisten dat oproepen tot oorlog in naam van allah, en die bomaanslagen plegen in het midden-oosten zijn geen moslim ?
 
Wat maakt iemand een moslim?
Nogmaals, het is door Allah niet toegestaan om jezelf te doden of onschuldigen te doden.

Dat bepaalde mensen daar niet aan willen gaan, wil nog niet zeggen dat het een onderdeel van het geloof is. Integendeel zelfs.
En als je nu nagaat dat bij een bomaanslag, gelijk aan moslims gedacht wordt, geeft ook wel aan hoe destructief zo een bomaanslag is bij het verspreiden van het geloof.

Wat de Russen doen en hebben gedaan is ook verschrikkelijk, maar dat is geen uitnodiging om onschuldige mensen te doden.
Het doel heiligt niet de middelen.

Een moslim is iemand die zich een moslim noemt.
De vraag of er een causaliteit is tussen jezelf moslim noemen en willen strijden tegen whoever je vandaag als vijand ziet, is een andere vraag.

Toptiming ook met de RuLeaks over het spilzuchtige budget van Poetin. Ik wacht op de eerste rapporten dat dit voorkomen kon geworden als het veiligheidsbudget groter was geweest(geschreven zonder enige basis door een pulitzergeile journalist, uiteraard).
 
Back
Naar boven