MuscleMeat

Sticky Waar luister je nu naar? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

t is hem zoiezo:P
 
XD serieus waar? en is tomorrowland 16 of 18 +?

Dat gaan we niet zeggen brah

en 16+


:roflol: nee dat ben ik niet, ben niet duidelijk in beeld ofzo:o

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

t is hem zoiezo:P

Oja sorry dat ben ik man, durfde het eerst niet te zeggen.

15514s8.jpg

15514s8.jpg

15514s8.jpg

15514s8.jpg

15514s8.jpg

15514s8.jpg



15514s8.jpg
 
dat gaan we niet zeggen brah

en 16+



:roflol: Nee dat ben ik niet, ben niet duidelijk in beeld ofzo:o

---------- toegevoegd om 21:43 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------



oja sorry dat ben ik man, durfde het eerst niet te zeggen.

15514s8.jpg

15514s8.jpg

15514s8.jpg

15514s8.jpg

15514s8.jpg

15514s8.jpg



15514s8.jpg

:trollface:

poppin.jpg
 
tegen die die pic postte.


EDIT: oh, jij dus. :o
 

Plan A, laat anderen denken dat je iemand anders bent, zo blijft je identiteit een raadsel.

Plan B, post een foto van je eigen gezicht en doe ofdat je het zelf bent, maar doe net alsof je plan A uitvoert.

Plan C, Doe plan A terwijl je andere mensen laat denken dat je plan B uitvoert.
 
lol ik heb nog vista, geen zin om 7 te downloaden:P
 
Plan A, laat anderen denken dat je iemand anders bent, zo blijft je identiteit een raadsel.

Plan B, post een foto van je eigen gezicht en doe ofdat je het zelf bent, maar doe net alsof je plan A uitvoert.

Plan C, Doe plan A terwijl je andere mensen laat denken dat je plan B uitvoert.

:eek:

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

toch weetik dat jij dat bent
 

nu geef je het toe zodat je denkt dat ik ga twijfelen maar datis niet zo want je bent het tog:trollface:

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

op je chocomel filmpje zag je er ook zo uit
 
nu geef je het toe zodat je denkt dat ik ga twijfelen maar datis niet zo want je bent het tog:trollface:

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

op je chocomel filmpje zag je er ook zo uit

:roflol:

Ik zou je zo graag pics laten zien van tomorrowland, overigens had ik toen nog haar tot aan mijn wenkbrouwen, en bij tomorrowland heb ik de heledag met petten op me kop gelopen. U mad?

Maar ik ben het wel;)

En op mijn chocomel filmpje, het enige wat je kon zien was mijn huid en mijn mond en neus :roflol:

Maar ik ben het wel, afgelopen juni was ik namelijk nog 1m75
 
Laatst bewerkt:
Plan A, laat anderen denken dat je iemand anders bent, zo blijft je identiteit een raadsel.

Plan B, post een foto van je eigen gezicht en doe ofdat je het zelf bent, maar doe net alsof je plan A uitvoert.

Plan C, Doe plan A terwijl je andere mensen laat denken dat je plan B uitvoert.
???
 
Back
Naar boven