Fitness Seller

Sticky Behandeling Gynaecomastie: Chirurgen & Prijzen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha ja de jeuk is om gek van te worden :)

Dat had ik ook.

Ik kon de eerste dagen slapen op mijn zij, maar het was wel met wat pijn. Op de buik slapen kon ik pas na 1weekenhalf. Eerste dagen heb ik vooral veel neergelegen op mijn rug, omdat ik het een lastig gevoel vond als mijn borst aan het "hangen" was (dus rechtop zitten of lopen).

Drukkleding is bij mij eigenlijk gewoon een spannende band, soort kous, die van boven mijn navelbuik loopt tot onder mijn oksels. Heb daar door iemand 2 bretellen laten aan stikken zodat die niet afzakt gedurende de dag.
 
Ok! ik heb zo'n zelfde band denk ik alleen ze hebben mij een M gegeven...veelste klein waardoor er vocht in mijn nek zat! Mijn rug en en schouders zaten niet erg goed.
Heb even op internet gekeken en dit gekocht en heb nu dit aan:
http://www.compressiekleding.nl/online_bestellen/133/Compressiehemd_verstelbaar.html

Erg kostbaar maar ik vind dit niet zo erg 4/6 weken aan te houden!
Zit 10 x lekkerder en voelt als een strak shirtje.
Moet zeggen dat het nu al stukken beter gaat en niet zo heel veel pijn meer heb.

Over aantal weken zal ik foto's posten!
 
Laatst bewerkt:
Gisteren eerste keer getraind in +-2 jaar, en meteen de borst gepakt (3.5 week na operatie) en heb dus echt niets van last gehad. Kan meteen voluit gaan. Vandaag wel spierpijn, maar geen last aan tepels of zo :D
 
Hadden de dokters er iets van gezegd wanneer je weer mag trainen?
En verder geen last, littekens(weefsel), raar uitzicht?
 
Hadden de dokters er iets van gezegd wanneer je weer mag trainen?
En verder geen last, littekens(weefsel), raar uitzicht?

ja na 3 weken mocht ik trainen. ik vermoed dat bij mensen met liposuctie wel langere wachttijd zal aangeraden worden voor ze trainen.

Geen last, wel littekens die vrij hard zijn en "bobbelig" aanvoelen. Rechtertepel ziet er strak en goed uit, zoals ik het wil hebben.

Linkertepel staat nog wat gezwollen, maar is in elk geval al veel verbeterd tov eerste weken
 
Hoeveel hechtingen heb je gehad per tepel?
 
Hoeveel hechtingen heb je gehad per tepel?

Weet ik niet eigenlijk. De naad loopt over een halve tepel. enkel de buitenste draadjes zijn "nietverteerbare". De rest kon blijven zitten :)
 
Nou ik kan nu gelukkig weer op mijn buik liggen.
Mijn vriendin ziet wel veel verschil, alleen ik nog niet echt.
Voel wel dat de klier weg is alleen of het is vocht of vet wat er in de plaats is gekomen.
De 16e ga ik mijn hechtingen eruit laten halen en dan hoor ik hopelijk dat het vocht is ;-)
Heb je ook last van vocht onder je tepel?
Kan niet wachten om weer te trainen volgende week.
 
Nou ik kan nu gelukkig weer op mijn buik liggen.
Mijn vriendin ziet wel veel verschil, alleen ik nog niet echt.
Voel wel dat de klier weg is alleen of het is vocht of vet wat er in de plaats is gekomen.
De 16e ga ik mijn hechtingen eruit laten halen en dan hoor ik hopelijk dat het vocht is ;-)
Heb je ook last van vocht onder je tepel?
Kan niet wachten om weer te trainen volgende week.

mijn linkertepel staat ook nog lichtjes gezwollen, dus geen zorgen :)

Ik zie hem in elk geval ontzwellen, al gaat het maar traag :)

Dokter zei sowieso dat het wel nog een tweetal maand kon duren voor die volledig hersteld was
 
Ok goed te horen ;-)!

Mijn hechtingen zijn eruit!
Over mijn linker borst helft ben ik dik tevreden....ik zie wel al veel verschil in dikte van borst. Rechts mag van mij nog wat slanker worden maar er zit nog veel vocht.
Ik denk inderdaad dat het goed is aantal maanden te wachten tot het resultaat te posten. Littekens heb ik echt bijna niet....dit is zo mooi...gewoon bizar hoe mooi!

Ben op dit moment een tevreden man....nu nog paar weken die rot band en dan lkkr trainen en naar het strand!
 
mijn linkertepel staat ook nog lichtjes gezwollen, dus geen zorgen :)

Ik zie hem in elk geval ontzwellen, al gaat het maar traag :)

Dokter zei sowieso dat het wel nog een tweetal maand kon duren voor die volledig hersteld was
Update? En hoe heb je ervoor gezorgd dat alles volledig werd vergoed?
 
hey guys, even een update nog over de operatie.

Linkertepel is nog steeds wat dik, en ik begin zorgen te maken dat het wel eens zo zou kunnen blijven, en dat ik met andere woorden toch nog eens zal moeten geopereerd moeten worden daar om een echt goed resultaat te krijgen. Mijn rechtertepel is perfect imo.

voor de operatie woog ik steeds eind 60, begin 70, heel weinig vet (buikspieren goed zichtbaar zonder opspannen) en zag je toch de gyno door een tshirt door. Nu kan ik echt rondlopen met een strak shirt aan, en valt het niet op.

enkel in bloot bovenlijf lijkt de linker vrij puffy te staan, maar is in elk geval een groot stuk verbeterd tov voor de operatie.

Mijn leven is in elk geval een serieus stuk verbeterd, blijkbaar zorgde de gyno toch voor een serieuze deuk in mijn zelfvertrouwen. Ben tegenwoordig niet meer thuis te vinden (vandaar mijn afwezigheid op DBB de laatste maanden). Ben zelfs al vrij goed gebruind doordat ik nu durf blootlopen met mijn bovenlijf.

aan ieder die twijfelt om de operatie te laten doen, en die er psychische last van ondervindt => niet twijfelen, want de last en de pijn van de operatie valt te verwaarlozen tov de meerwaarde die je nadien uit je leven haalt :p
 
mijn linkertepel staat ook nog lichtjes gezwollen, dus geen zorgen :)

Ik zie hem in elk geval ontzwellen, al gaat het maar traag :)

Dokter zei sowieso dat het wel nog een tweetal maand kon duren voor die volledig hersteld was

Hoeveel waren de kosten?
 
Hallo allemaal,
Ik had al een post geplaatst (http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/vergoeding-kliniek-279073/), maar word helaas niet op gereageerd, dus vraag ik het hier nog maar eens na (valt ook wel binnen dit topic qua vraag).

Ik heb last van puffy nipple/gyno aan 1 kant (+-4 jaar inmiddels). Ter grote van dop van cola fles ongeveer. Verdwijnt bij kou e.d., ziet het er gewoon strak uit. Wel dusdanig erg dat het door t-shirts heen te zien is en ik zomers nauwelijks met shirt uit durf.

Nu heb ik hier en daar wat info opgevraagd en kwam via via bij kliniek veldhoven terecht. Iemand ervaring met die kliniek?

Mijn vraag is eigenlijk, is er enige kans dat je iets vergoed krijg als je het bij een prive kliniek/kliniek veldhoven laat doen? Aangezien het een privekliniek is vraag ik me af of je daar wel iets vergoed kan krijgen?

En hebben jullie anders tips voor een goede kliniek waar je wel vergoeding zou kunnen krijgen? Of moet ik gewoon mee naar de chirurgie afdeling van ziekenhuis?

Ps., het is voor mij onmogelijk om zelf de operatie te betalen, vandaar dat ik geinterreseerd ben in de vergoedingen door zorgverzekeraars.

Ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen. Serieuze reacties worden op prijs gesteld.

Grt
John
 
Hoeveel waren de kosten?

heeft me niets gekost, enkel de 18 euro per consultatie en ben 2 keer langs geweest, dus 36 euro :)

Psychologische last wordt terugbetaald in belgie :D
 
Geen lipo gehad?
 
Ik heb destijds alles vergoed gekregen in 2003.
 
Back
Naar boven