Fitness Seller

"DNA weer in de fout" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hieronder een crosspost van een ander forum. Dit is niet de mening van DBB of de topicstarter, maar wel noemswaardig genoeg om hierop te attenderen.


____________________________________________________
DNA weer in de fout

Ik post niet vaak meer, maar als er mij iets van het hart moet, dan staat het er ook. Een van die dingen zijn onbehoorlijke, gevaarlijke of ronduit belachelijke producten waar mensen van onze community in kunnen trappen. Vandaag wederom eenzelfde waarschuwing als een jaar geleden.


Historie

Ongeveer een jaar geleden postte ik [Link niet meer beschikbaar] over mijn bevindingen met een pot DNA Efedrine. De pot zou 100 capsules met maar liefst 50mg efedrine hcl bevatten. In mijn bevindingen werd het DNA product ontmaskerd als fake, aangezien de capsules slechts een soort vulmiddel voor supplementen bevatten en geen miligram werkzame stof. Hoe is het met de DNA efedrine gesteld, een jaar later? Hebben de makers geleerd van hun onvergeeflijk fouten om nietsvermoedende klanten vulmiddel aan te smeren? Ik besloot de proef op de som te nemen.


De test herhalen

Enkele weken geleden heb ik een pot DNA efedrine hcl aangekocht. Nou ja, pot, tegenwoordig zijn de potjes wat kleiner van formaat en de inhoud is ook aardig veranderd. Zaten er vorig jaar nog capsules in, nu zitten er tabletjes in. En volgens het etiket bevatten de tabletjes 25mg efedrine hcl per stuk. Geen 50mg meer dus. Ook zijn de tabletjes vreemd van kleur: lichtbruin. Je vraagt je meteen af waarom een producent kleur toevoegt aan een tablet (extra kosten) aangezien de standaard kleur van hcl poeder wit is en de tabletten op deze manier nogal veel lijken op xtc tabletten. Verder staat er keurig 'dna' op de tabletjes geperst, het lijkt stukken beter in orde.

Maar de eerste twijfel rijst meteen al bij de zeer eenvoudige proeftest. Als vergelijkingsmateriaal heb ik Pakistaanse efedrine tabletjes van 30mg en efedrine tabletten van een Nederlandse apotheek, human grade dus, van 50mg per stuk. Efedrine smaak onomstotelijk erg bitter in de mond. Ik hoef dus niet uit te leggen hoe smerig zelfs al de Pakistaantjes smaken als je er eentje stukbijt of op zuigt. De DNA tablet geeft echter geen bittere prikkeling op de tong, zelfs als je erop zuigt geeft het geen duidelijke bittere smaak. Dan maar es doorbijten en kauwen. Ook geen probleem. Je proeft een zeer licht zoutig stofje maar meer ook niet.

Dan de gebruikerstest. Omdat er vrijwel niets te proeven valt van bittere werkzame stof, zetten we hoog in en beginnen met 5(!) tabs in 1 keer, voorzien van 300mg caffeine en 100mg aspirine. Na 20 minuten is er niets gebeurd. Een totale domper.

Maar we zijn nog niet uitgetest. Vier dagen later verdubbelen we de dosis naar TIEN stuks, ook weer voorzien van caffeine en aspirine. Na 15 minuten komt de neus iets vrij. Tien minuten later is het effect verdwenen. Een trainingsmaatje besluit de ultieme DNA fake test aan te gaan en neemt er meer dan 10 in, wederom met de vertrouwde caffeine en aspirine. En weer hetzelfde nul-effect.
Ik besluit tenslotte een bezoek te brengen aan een bevriende apotheker om een oordeel te vragen over de inhoud. Zij wil niets testen maar mijn bevindingen geven haar wel een aardig idee van de inhoud; de tabs bevatten vermoedelijk een minimale hoeveelheid nor-efedrine, het zusje van efedrine dat weleens voorkomt in medicijnen tegen verkoudheid en keelproblemen. Even later krijg ik nog de tip om de tabs te laten testen bij een instelling, maar de afstand is me te ver en ik vraag me af of het 't waard is om tabletten die voor de tweede keer NIET bevatten wat ze moeten bevatten te laten testen. Is DNA de moeite waard? Nee. Wederom blijkt het fake troep te zijn waar je ver uit de buurt moet blijven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DNA efedrine: niets meer dan een hele dure neusspray.



Het kan nog erger.

De reden om nogeens deze bovenstaande DNA 'efedrine' te testen, waren geluiden uit de omgeving dat er van alles aan de hand zou zijn met DNA's Dianabol, Winstrol en Turinabol. Aangezien ik te oud ben geworden om dat soort zaken uitgebreid te testen besloot ik dus om de efedrine test eens te herhalen. Maar het kon nog erger. Enige tijd geleden kwam een collega met een vial met inhoud die z'n weerga niet kent. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een dergelijke inhoud gezien en voor mensen met een zwakke maag is het ook geen prettig gezicht. Een vial DNA Deca waar iets totaal mis mee is gegaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Goor

Kenners zeggen bij de aanblik van zo'n vial meteen dat er iets te weinig BA (benzyl alcohol, een oplosmiddel) in zit, waardoor het hormoon te weinig oplost en kan gaan kristalliseren. Niks aan de hand, even verwarmen en je kunt het zo weer gebruiken. Echter, met deze vial is dat niet het geval. Verwarmen van het goedje zorgt er niet voor dat het 'gekristalliseerde hormoon' weer oplost in de olie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ik heb deze vial al een tijdje in bezit en vroeg me af of dit een missertje was, maar er kwamen meer reacties van bevriende gebruikers. Vandaag heb ik besloten de vial te openen om hem verder te bekijken. Het resultaat kun je zien op de foto's. De inhoud was te dik om eruit te zuigen met een naald, dus is de vial opengesneden met een mesje, om zo het rubber in de hals te deblokkeren. Uit de vial kwam een stroperige vloeistof kruipen met een heleboel kleine vlokjes erin. De geur is niet thuis te brengen maar wel zeer zoet en penetrant aanwezig. Goed handen wassen en veilig weggooien dus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Forum + wetenschappelijk 'paper' blijkt publiciteitsstunt van DNA

Er is een jaar geleden flink gediscussieerd over een forum dat zich 'ineens' manifesteerde en een site met een, naar later bleek, fake semi-'wetenschappelijk' onderzoek waaruit zou moeten blijken dat heel toevallig alleen DNA alle 'tests' doorstonden. We kunnen inmiddels concluderen dat het betreffende forum al voor het einde van 2010 kapot, dood en verlaten was. Het was overduidelijk uit frustratie opgezet door (re)sellers van DNA die wat meer aandacht wensten voor hun koopwaar.
Het zogenaamde 'paper', het wetenschappelijke onderzoekje in pdf formaat dat het 'grote nieuws' zou moeten brengen, een consumententest waar iedereen op zat te wachten, bleek een slim in elkaar gedraaid onderzoekje dat nogal wat hiaten bevatte.

Wie zo'n onderzoek goed wil uitvoeren, moet namelijk in de eerste plaats human grade producten hebben om underground producten mee te ijken, maar die bestaan niet (meer) van verschillende producten. Welke producten vormden dan de standaard voor dit onderzoek, vroegen mensen zich af. Ze mailden de 'wetenschapper' maar die hield zich stil natuurlijk. Het onderzoekje en het forum zou het merk een zet in de goede richting moeten geven en tegelijkertijd de concurrentie in een kwaad daglicht stellen. Maar al is de leugen nog zo snel, de inhoud achterhaalde de waarheid wel.


Kritisch

Ik heb vroeger in mijn kuurtijd ook commentaar gehad op andere merken en dat ook gepost. Want geen merk is heilig. De oude garde herinnert zich wel de eerste Winny inject van GS en de Winny olie van GG. Foutjes die zijn hersteld. Maar in dit geval worden 'fouten' herhaald en gaat een merk onverdroten door met het verkopen van spullen die gewoon niet in orde zijn. Steeds meer mensen krijgen gelukkig lucht van deze windhandel en als uiterste middel worden nieuwe klantjes dan maar gelokt met weggeefprijsjes. Je moet je lege potjes toch kwijt natuurlijk.

We kunnen nu, na 2 keer op rij binnen een jaar tijd, rustig zeggen dat in tegenstelling tot de UG labs, DNA zelf is ontmaskerd. Met hun forum, hun 'paper' en de inhoud van hun spullen.



Bron: [Link niet meer beschikbaar]
 
Is dit dan het defenitieve bewijs dat DNA niet goed is?
Ik heb de discussie die hier blijkbaar aan vooraf is gegaan gemist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet hoe men aan de vial is gekomen(er zullen vast vaker vials mislukken bij elk lab), maar als er werkelijk 1 dealer is die dergelijke meuk zou doorverkopen, dan moet die zich schamen. Ik ga er gemakshalve vanuit dat dealers ook nog een beetje verstand en verantwoordelijkheidsgevoel hebben en je als eindgebruiker dergelijke vials niet in handen zult krijgen. En dan nog, zou je zoiets krijgen dan heb je even het verstand om het hier te posten of er iets mee aan de hand is en ga je dat sowieso niet in je lichaam injecteren en gewoon retourneren.

Als ik de eerste post mag geloven valt deze substantie niet te injecteren doordat het te dik is.

Ik denk ook dat dit een stunt is en ik ben alles behalve een DNA fan. Ondergedoseerd geloof, niet steriel geloof ik ook maar een dergelijke dikke substantie zal echt niet zomaar verkocht worden zonder dat eerder al zulke foto's de ronde hebben gedaan van random members hier.
 
Gaf nooit Vertrouw aan Dna!
nu weet ik waarom
 
Ik weet niet hoe men aan de vial is gekomen(er zullen vast vaker vials mislukken bij elk lab), maar als er werkelijk 1 dealer is die dergelijke meuk zou doorverkopen, dan moet die zich schamen. Ik ga er gemakshalve vanuit dat dealers ook nog een beetje verstand en verantwoordelijkheidsgevoel hebben en je als eindgebruiker dergelijke vials niet in handen zult krijgen. En dan nog, zou je zoiets krijgen dan heb je even het verstand om het hier te posten of er iets mee aan de hand is en ga je dat sowieso niet in je lichaam injecteren en gewoon retourneren.

Dit. +1

Waarom geloof ik ook niet dat een dealer dit zomaar aan de "consument" verkoopt? .. Zit geen logica in om dat te doen. Dus deze "vervuilde" vial openbaar krijgen vind ik al een kunst ansich. Als er nou 20 vials op de foto stonden was het een ander verhaal..
En tsjah, tabs van UG merken had ik nooit al echt vertrouwen in, zelfde als dat ik ooit de nolva van dna bij iemand afraadde, daar moet je gewoon geen risco in nemen tijdens de nakuur.
 
Ik heb er vaker voor gepleit om DNA te boycotten.

Na dat laatste truckje van ze om menig persoon in discrediet en zelfs in de problemen te brengen,dacht ik ook dat er never meer aandacht gegeven zou worden aan dat merk,maar ja wordt snel overheen gehuppelt als je naam niet genoemd wordt ophet internet.

War je beter over kan nadenken,is om totaal geen aandacht aan dit merk te scheneken,zeker niet in de echt en nep sectie. Als deze naam opduikt,gewoon verwijderen. Risico vd klant. Ja kan je zeggen,we moeten onpartijdig blijven....kom op zeg,waar was de onpartijdigheid toen DNA alles en iedereen betichten van dealen,valsheid in geschrifte,medeplichtigheid? Ja das al ff geleden he,men vergeet zo snel.

Dit is zowiezo mijn laastse statement op DBB,ik zwaai af
groeten gaat jullie goed.
 
Ik geef Kriel volledig gelijk... Als de waarheid zegt krijg je alleen maar gezeik van de tegen kant.

Ik heb ooit eens 1 sample gehad van DNA... ik geloof een 8 maand terug.
Was zogezegd oxandrolone, nu meer zeg ik niet.
Ieder zijn smaak en keuze he :D
 
Dianabol 10 Winstrol 10 Nolvadex 10

He ik heb precies dezelfde potjes hier staan

de tabletjes hebben ieder een andere kleur..

diana blauw,
winnie wit
nolv nog niet gezien..

de tabletjes hebben ook het logo erin staan verder dus indentiek, zo ook de potjes andere kleur label verder hetzelfde, de serialnummers zijn wel anders bij de verschillende potjes, de potjes die hetzelfde zijn hebben ook hetzelfde nummer.

na een hoop research blijkt het adres niet echt te zijn op de potjes en het schijnt gemaakt te worden in nederland.

om de proef op de som te stellen ga ik de diana testen want er zijn veel negatieve maar toch ook wat positieve verhalen. dit puur uit test!

ik deel het met jullie

hoop zo dat er wat gaat gebeuren anders is het wel heel zuur!
begin wel een beetje een naar gevoel te krijgen over dna!

:cool:
 
ik heb http://www.celsis.com/ gemaild, dit lijkt me een goede manier om te achterhalen of dit echt is of niet.. het keurmerk staat op de potjes dus dan zouden ze bij celsis er meer van moeten weten.. weten zei dit niet lijkt me deze mythe busted!
 
ook 1 keer eerder dna test e gehad nou wat een meuk was dat zeg
 
Die deca is opzich niet zo heel raar. als je vial met de post gestuurd wordt en het wordt snacht - 2 kan hij er best zo uitzien.
 
He ik heb precies dezelfde potjes hier staan

de tabletjes hebben ieder een andere kleur..

diana blauw,
winnie wit
nolv nog niet gezien..

de tabletjes hebben ook het logo erin staan verder dus indentiek, zo ook de potjes andere kleur label verder hetzelfde, de serialnummers zijn wel anders bij de verschillende potjes, de potjes die hetzelfde zijn hebben ook hetzelfde nummer.

na een hoop research blijkt het adres niet echt te zijn op de potjes en het schijnt gemaakt te worden in nederland.

om de proef op de som te stellen ga ik de diana testen want er zijn veel negatieve maar toch ook wat positieve verhalen. dit puur uit test!

ik deel het met jullie

hoop zo dat er wat gaat gebeuren anders is het wel heel zuur!
begin wel een beetje een naar gevoel te krijgen over dna!

:cool:


Beste mensen.. het duurde f maar ik geloof erin groei na 4 weken opeens als kool!!
Mijn maatje ook weet ni of dit mensen overtuigd maar ik ben tevreden!
 
Beste mensen.. het duurde f maar ik geloof erin groei na 4 weken opeens als kool!!
Mijn maatje ook weet ni of dit mensen overtuigd maar ik ben tevreden!

na 5 posts wist ik nog niet eens dat er n AAS sectie op dt forum zat. ik word oud precies
 
Ik heb er vaker voor gepleit om DNA te boycotten.

Na dat laatste truckje van ze om menig persoon in discrediet en zelfs in de problemen te brengen,dacht ik ook dat er never meer aandacht gegeven zou worden aan dat merk,maar ja wordt snel overheen gehuppelt als je naam niet genoemd wordt ophet internet.

War je beter over kan nadenken,is om totaal geen aandacht aan dit merk te scheneken,zeker niet in de echt en nep sectie. Als deze naam opduikt,gewoon verwijderen. Risico vd klant. Ja kan je zeggen,we moeten onpartijdig blijven....kom op zeg,waar was de onpartijdigheid toen DNA alles en iedereen betichten van dealen,valsheid in geschrifte,medeplichtigheid? Ja das al ff geleden he,men vergeet zo snel.

Dit is zowiezo mijn laastse statement op DBB,ik zwaai af
groeten gaat jullie goed.

Nee kriel niet dat weer gaan zeggen, zei je de vorige keer ook man.
En later was je er ook weer terug kerel.

Relaxt :o

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Nee kriel niet dat weer gaan zeggen, zei je de vorige keer ook man.
En later was je er ook weer terug kerel.

Relaxt :o

Oh wacht 9 maart...goddomme ! :D

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Oh wacht 9 maart...goddomme ! :D

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Nee kriel niet dat weer gaan zeggen, zei je de vorige keer ook man.
En later was je er ook weer terug kerel.

Relaxt :o

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------



Oh wacht 9 maart...goddomme ! :D

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

wtf gebeurd er allemaal in mijn post :S...Jezus, wat een zooitje.
 
ik test mijn gear ook altijd door een hoop in te nemen :roflol: wat een bullshit topic weer. Als je het echte wilde testen had je het wel naar een lab gestuurd.
 
met die ephedrine zijn ze waarschijnlijk keihard geflashed door hun leverancier en ze wisten het zelf niet eens :roflol: Gewoon poeder erin en blind drukken.

Die deca is voor mij wel een raadsel. Dat is geen kristallisatie meer lijkt wel of ze boter hebben gebruikt.
 
dna

Is een beetje raar als je veel topics leest hoe beinvloedbaar mensen zijn, iedereen maakt zijn eigen afweging en keuzes in welk merk dan ook.

Dat de ts dit start is zijn keuze, iedereen kan zijn eigen mening geven maar helaas komen er vaak antwoorden bij van mensen die met de klok mee lullen..

Zoals kriel al zei, laat het merk gewoon liggen begin er niet aan en praat er niet over er zijn genoeg andere merken die wel goed zijn laten we ons daarop concentreren...
 
Ik heb dna gebruikt.

Week 1-4 dianabol 30mg
week 1-10 500 mg test en
week 1-10 200 mg deca
week 12-14 20 mg nolvadex

Ben 9 kg aangekomen en heb er een goede 5.5 van overgehouden.

Dna is een twijfelachtig merk maar het werkt wel.
 
Haha die krieltje ook iedere keer met z'n oneindige laatste posts. Make up your mind dude:roflol:
 
Jij bent weer de enige die op mijn lijn zit kerel.
Ik heb genoeg gezeik met de DNA clan gehad,ivm testraporten,openbaar namen op forums zetten,etc. Dit roept alleen maar weer een contra reactie uit.

DNA komt zeker niet in mijn medicijnkastje voor,maar,dit gaat weer gezeik opleveren.


Er zijn commerciele belangen mee gemoeid.

Indd straks worden er nog mensen bedreigt en dat soort dingen.
Het kan goed uit de hand lopen door soort geouwehoer. Helemaal als
je ook nog een met namen enzo gaat lopen gooien.
 
Back
Naar boven