AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik bewonder je man. Een supersnelle lift off :eek:
 
Epic liftoff idd..

Kan je die chains niet beter onderaan de schijf neerleggen ipv naar de zijkant uitleggen? Beetje mierennken natuurlijk maar dat lijkt imo de beste manier om chains te gebruiken.
 
Wat een beest ben je toch!
 
Ik bewonder je man. Een supersnelle lift off :eek:

haha ja had ik maar wat meer lockout, maar 1 voordeel, hoef geen gare platform deadlifts te doen :D

Dat is iets waar hitchers mee gezegend zijn

hitchen is zo september 2010...

Epic liftoff idd..

Kan je die chains niet beter onderaan de schijf neerleggen ipv naar de zijkant uitleggen? Beetje mierennken natuurlijk maar dat lijkt imo de beste manier om chains te gebruiken.

onderaan de schijf? ik weet niet man, heb dit nooit eerder gedaan, maar het lift wel fijner dan bands iig, trekt niet zo bizar in je handen.

Wel sterk man!

je weetz

Wat een beest ben je toch!

een varken ja ;)

vandaag k*t training, last van elleboog en rug ineens bij benchen

-Snatch oefenen met pauzes weer onderin van 10sec, tot 40kg licht.
-2 board 3x110 2x3x120, wou toen nog een set doen kreeg ik na het uittillen kramp in me middenrug
-shoulder press machine, om en om met destrey die ze 1 handed deed voor die zieke joint pump
-triceps extentions
-band pullaparts
-curls

Aan het eind puur voor wat doorbloeding, maar jammer dat dit weer k*t ging. Nu 2 dagen rust dan Papendal.
 
Squat
6x70
3x100
3x140 half pak riem
3x170 pak, riem
3x200 pak, riem
2x230 pak riem banden
2x235 (3f) pak riem banden

Had die 3e er misschien wel uit kunnen grinden, maar fawaz greep te snel in.

Deadlift
3x120
3x170
3x200
1x200
1x200
1x200
1x200
1x200

Zoiets.

Merkte wel als ik minder snel los trek de lockout sneller gaat, misschien dat dit gaat helpen.

Al met al wel tevreden, was gister nog strontverkouden kon nu ook niet optimaal lucht pakken maar goed.

oja nog vergeten:

chinups: 8xbw 10xbw 9xbw (117kg met kleren denk) konstantinovs style, hij is van mening dat het belangrijk is voor ze deadlift om veel explosieve chins te doen, kga het eens proberen :p
 
Laatst bewerkt:
goed getraind vandaag
 
Ja maar een beetje matig op die deads. Ik had gehoopt dat je mij ging motiveren daarop!
 
vreemd dat als je minder snel los komt dat lockout beter gaat? misschien gaat dat alleen op bij deze lage gewichten voor jou doen... kan me niet voorstellen dat als je een 1rm niet met full speed approached dat je tot het einde komt
 
het schijnt toch ook zo te zijn dat je pas boven moet versnellen..
 
vreemd dat als je minder snel los komt dat lockout beter gaat? misschien gaat dat alleen op bij deze lage gewichten voor jou doen... kan me niet voorstellen dat als je een 1rm niet met full speed approached dat je tot het einde komt

Het idee erachter is niet om traag te liften, maar puur om die kont laag te houden waardoor je in een betere positie komt voor de lockout en daar versnellen.
De meesten die zeggen dat hun lockout zwak is is gewoon technische kwestie, bij mij ook.

het schijnt toch ook zo te zijn dat je pas boven moet versnellen..

Ja op die manier.

btw. doe je bewust eigenlijk geen assistance Ziyed? Of had je geen zin?

Thanks voor het filmpje, scheelde niet veel of Fawaz had me omver gegooid :roflol:.
Uhmm bewust, tja hier zit veel tijd in, die assistance doe ik doordeweeks wel weer. Heb net wat uitgewerkt qua schema als structuur en dat gaat wel goed komen.
 
het is echt goed te zien dat ik mijn handen ernaartoe breng voor het moment van wel/niet en dat Fawaz ineens die barbell scheef trekt en ik denk WTF.
 
Uhmm bewust, tja hier zit veel tijd in, die assistance doe ik doordeweeks wel weer. Heb net wat uitgewerkt qua schema als structuur en dat gaat wel goed komen.

Ja ik heb niet al je trainingen doorgekeken, maar die deadlift training @ Simson deed je ook geen assistance. Wellicht dat dit voor jou werkt of dat het gewoon luiheid is ;)
 
nja ik liep al aardig mank na die rackpulls, en het kost zoveel tijd omdat alles weer opgeruimd moet worden en opgezet etc etc. kan daar ook vaak niet echt vroeg zijn.
 
heheeh klopt idd
@simson duren je trainingen bij voorbaat al 2u door het klaarzetten, opruimen en ouwehoeren
 
het schijnt toch ook zo te zijn dat je pas boven moet versnellen..

ik dacht dat deze boy bewust traag van de grond af ging, dat lijkt me hoe dan ook een dealbreaker
 
Sterke training. Heb niet alles terug gelezen hoor en weet ook niet of het een aanvulling is, maar had gelezen dat shrugs een goede oefening is voor verbetering van je lockout op DL.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven