Fitness Seller

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

karma voor Powergiant!!!

500 miles, thats the one, whoehoeee
 
ik hoorde vandaag een liedje op de radio en kan maar niet de naam ervan vinde het is een gevoelig nummer en ken nog maar klein stukje ervan.
Wie van jullie kent dit nummer?

now i'm here .......... say anything
en volgens mij ook stulje van i'm everything

is niet veel maar hoop dat het jullie bekend voorkomt
 
Bump!

Nummer van redelijk lange tijd geleden, schat zo'n 4/5 jaar op z'n minst. Het is een soort r&b nummer waar zowel vrouw als man (rapt).

Zij zingt ongeveer dit:

"Baby what you do to me, it's you and me"
"i know it was you and your car"

Daarnaast zit er een lekker deuntje en goede beat in.

Hahah. Respect en karma voor diegene met het goede antwoord.
 
http://www.youtube.com/watch?v=rrby-9U2TYE

deze?

heb er zelf ook een:
zal wel in het dance genre zitten, hoorde het op SlamFM. Het enige wat ik nog weet is dat het een aanstekelijk deuntje had dat snel achter elkaar ging (soort piep toontje). Het nummer is vrij nieuw, er zit wat gerap in enzo maar het piepdeuntje is niet te missen ;)
 
edit; Heb hem al. :d
 
Laatst bewerkt:
het is een franse plaat en het refrein gaat zo
x x x x, awoooowooowoooooo, x x x x

de x'jes staan telkens voor 1 woord of lettergreep. Het is een redelijk bekend nummer, maar toch al minstens 2 jaar oud tot mss wel 10 jaar.
 
het is een franse plaat en het refrein gaat zo
x x x x, awoooowooowoooooo, x x x x

de x'jes staan telkens voor 1 woord of lettergreep. Het is een redelijk bekend nummer, maar toch al minstens 2 jaar oud tot mss wel 10 jaar.

wat voor genre?
 
Is een nummer die je vaak hoort op de iets vroegere uurtjes tijdens feesten.
Eerst heb je die hele tekst van let's get ready to rumble etc, en dan zet er een soort techno-nummer in.

Dikke beat en melodie.
 
Ik zoek een oud trance/dance achtig nummer, ik denk van rond 1995. Volgens mij was het een anthem van een feest en de bijbehorende clip was volgens mij een opname van het betreffende feest, maar dit weet ik niet zeker. Het soort deuntje is een beetje zoals dit nummer, maar de melodie lijkt er niet op. Vanaf 2:25 ongeveer luisteren:

http://www.youtube.com/watch?v=ALBRi6frtww
 
Laatst bewerkt:
nana nanananana tututu tututututu HEY!

Iemand?
 
Back
Naar boven