XXL Nutrition

Ultra-Micronized BCAA poeder - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Micronized BCAA - Ultra Pure!
    Ultra-Micronized BCAA poeder voor exceptioneel goede opname.


    Body & Fit Sportsnutrition komt met de absolute doorbraak, Ultra Pure Micronized BCAA!
    BCAA poeder, ultra zuiver en gemicroniseerd, puur de werkzame ingredienten in de meest zuivere vorm, exclusief en veel beter opneembaar!

    Ultra Pure Micronized BCAA onderscheidt zich overduidelijk van alle concurrerende BCAA poeders!


    Kenmerken Ultra Pure Micronized BCAA:
    -Ultra-Micronized BCAA's - extreem fijn poeder!
    -Exceptioneel snelle en goede opname
    -Exclusieve "Must Mix Clean" formule
    -100% oplosbaarheid in elke vloeistof
    -Veel beter opneembaar als andere merken
    -Onovertroffen zuiverheid
    -Minder vermoeidheid tijdens de training
    -Direct opname in de spieren
    -De drie meest spieropbouwende aminozuren
    -Spierherstel - remt afbraak
    -Spiergroei al tijdens de training
    -100% natuurlijk product
    -Exclusieve kwaliteit!


    BCAA's - extreem zuiver en gemicroniseerd poeder, compleet vrij van zinloze toevoegingen, in de wetenschappelijk bewezen, meest spieropbouwende 2:1:1 verhouding!
    Branched Chain Amino Acids (L-Valine, L-Leucine and L-Isoleucine) zijn de meest belangrijke aminozuren voor spiergroei en herstel om de training heen.

    De directe opname maakt Ultra Pure Micronized BCAA uniek, neem Ulta Pure Micronized BCAA vlak voor en ook tijdens je training, dit zorgt direct voor veel meer spieropbouw, omdat je veel minder spierweefsel afbreekt en al begint met spieropbouw tijdens de training. Dankzij de direct opname in de spieren blijf je constant spierafbraak voorkomen en spiermassa opbouwen.

    Ook na de training kun je met Ultra Pure Micronized BCAA iets wat je zelfs met de beste Whey proteine niet kunt, direct aminozuren opnemen in de spieren, zelfs met de hoogst mogelijke kwaliteit Whey Proteine duurt dit toch 45 minuten. Als je echt hard wilt groeien dan neem je ook na de training eerst Ulta Pure Micronized BCAA en daarna je Whey Proteine.

    Wanneer je traint als een Prof en wilt groeien als een Prof, neem dan Ultra Pure Micronized BCAA.
    Voelbaar de beste BCAA's verkrijgbaar!


    De voordelen van vrije vorm BCAA's voor sporters zijn al jaren overduidelijk.
    De snelle opname in de bloedstroom en in de spieren, geeft je als sporter tijdens de training het voordeel dat afbraak van spierweefsel wordt voorkomen en na de training zal de directe aanvoer ervoor zorgen dat er geen seconde tijd wordt verspild en je lichaam direct begint met spieropbouw.

    In tegenstelling tot andere aminozuren is het voor je lichaam echter niet mogelijk om BCAA's zelf aan te maken, je moet als sporter je BCAA's dus uit je voeding halen of uit supplementen. Veel sporters zijn daarom op zoek naar een goed en voordelig BCAA product. Met Ultra Pure Micronized BCAA heb je zelfs het beste! en het kost je niets meer.

    Ultra Pure Micronized BCAA supplementatie is nu eindelijk betaalbaar voor iedereen en niet meer alleen bereikbaar voor gesponserde atleten en topsporters.

    Sterker nog bij Body & Fit Sportsnutrition heb je nu een Kilo Ulta Pure Micronized BCAA poeder voor dezelfde prijs als je bij sommige merken voor een kilo Whey Proteine betaalt!

    Pure spiergroei, met Body & Fit Sportsnutrition Ultra Pure Micronized BCAA; voor-, tijdens- en na de training!

    Begin al voor-, tijdens- en direct na de training met spieropbouw(!) Neem voor en tijdens je training een dosering Ultra Pure Micronized BCAA, na je training maak je het af met nog een dosering. Je zult het spieropbouwende verschil direct merken!
    (Wanneer je ook een proteineshake neemt, neem dan eerst de Ultra Pure Micronized BCAA, deze worden direct opgenomen in de spieren)

    Netto inhoud: 500 gram

    Per dosering: 1 maatschep (5gram)
    Aantal doseringen per verpakking: 100
    Hoeveelheid per dosering van 5 gram:
    L-Leucine 2000 mg
    L-Valine 1000 mg
    L-Iso-Leucine 1000 mg

    Samenstelling per 100 gram
    Kcal 25,9
    KJ 108,2
    Eiwit 0,06 gram
    Vet 0,54 gram
    Koolhydraten 5,17 gram

    Ingrediënten: L-Leucine, L-Valine, L-Iso leucine, fructose, fruit Blast smaakaroma, acesulfame-k, sucralose, lechitine (Instant).
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? <1,5 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit Blast / frisse smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5 gr. voor / 5 gr. tijdens / 5 gr. na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle en gratis levering / samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 22,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? jazeker / zie review

Mijn review:
Ultra Micronized BCAA poeder is een nieuw product van Body en Fitshop.
Na altijd gebruik gemaakt te hebben van Pure Muscle BCAA, heb ik nu de overstap gemaakt naar de Ultra Micronized BCAA.

Prijstechnisch is het verschil tussen beide producten verwaarloosbaar, dus de overstap naar een nieuw product is dan makkelijk gemaakt.

Dosis zoals ik hem gebruik (zelfde als aanbevolen):
5 gram voor / 5 gram tijdens / 5 gram na de training

Verwerking/mixbaarheid van product:

Het product is superfijn van structuur, en dat merk je meteen bij het openen van de pot.
Er word de garantie gegeven dat het product 100% oplosbaar is in iedere vloeistof.

Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat de 100% oplosbaarheid niet 100% is, dit gezien het feit dat, ook na veel/hard/lang roeren en/of schudden, er toch wat onopgeloste korrels overblijven, maar uit ervaring kan ik zeggen dat veel andere BCAA producten ook niet 100% oplosbaar zijn.

Overigens doet dit verder geen afbreuk aan het product.

Smaak:

Er is maar 1 smaak leverbaar, de Fruit Blast, maar die is zeer zeker lekker te noemen.

Training:

Tijdens de training valt op dat het langer duurt voor de vermoeidheid intreed, al is het niet te beoordelen of dit alleen dankzij dit product is, of de combinatie van de gebruikte supplementen tijdens de training.

Spierpijn na de training is ook niet waarneembaar, maar ik heb geen idee of de BCAA's daaraan meehelpen.

Prijs:

Prijstechnisch gezien maakt is er geen/bijna geen verschil met de al reeds langer bestaande Pure Muscle BCAA's, maar dit maakt de goede oplosbaarheid zeker goed.

Resumé:

Dit product is zeer zeker aan te bevelen als vervanger voor bv. de Pure Muscle BCAA, vooral omdat er geen/bijna geen prijsverschil is.
Smaak vind ikzelf ook beter dan de Pure Muscle BCAA, al zat dat natuurlijk voor iedereen verschillend zijn.

Het product krijgt van mij geen 10 omdat:

Er 100% oplosbaarheid word belooft, maar dit in de praktijk niet/nauwelijks haalbaar is, tenminste, ik heb het met verschillende vloeistoffen geprobeerd, en er bleven iedere keer korrels over, wat overigens de smaak niet nadelig beinvloed.

image.php.jpg
 
Laatst bewerkt:
Denk dat er ook nooit een 100% oplosbare vorm van bcaa's zal komen krimpie (zijn allemaal hydrofobe aminozuren)
Maar denk dat ik deze over een tijdje is zal bestellen.
 
Zeer mooie review ;)
 
Denk dat er ook nooit een 100% oplosbare vorm van bcaa's zal komen krimpie (zijn allemaal hydrofobe aminozuren)
Maar denk dat ik deze over een tijdje is zal bestellen.

Ik heb hierover contact gehad met B&F, en het is inderdaad zo dat BCAA's nooit helemaal oplossen. :)

Zeer mooie review ;)

Thank you. ;)
 
Is het een typische BCAA/EAA smaak ?
 
smaak is moeilijk uit te leggen. Ik vind het wel OK. Zeker voor BCAA inderdaad:)

Vergeleken met B&F EAA of smaakloze BCAA ?

Ik heb nu de EAA, en ik neem die samen met mijn vriendin. Echt een lelijk zicht :D Glas water en 200ml water met EAA, sip hier, sip daar... maar soms echt op het punt om te kotsen, lol.
 
Vergeleken met B&F EAA of smaakloze BCAA ?

Ik heb nu de EAA, en ik neem die samen met mijn vriendin. Echt een lelijk zicht :D Glas water en 200ml water met EAA, sip hier, sip daar... maar soms echt op het punt om te kotsen, lol.

Meer te vergelijken met de EAA, vindt het wel lekkerder smaken. Maar dat is persoonlijk. Met de EAA heb ik eigenlijk ook geen moeite en neem het eigenlijk bijna dagelijks. Ik kan alles hebben:D
 
Ik heb bewondering voor je.
 
prima review krim.
 
Vandaag deze BCAA geprobeerd intra workout, korte review:

Smaak: 6/10, niet vies, maar lekker is iets anders. Ook te ''zoet'' naar mijn mening. Zeker in vgl tot EAS van XXL.
Werking: 8/10, kon wel wat langer door gaan, minder snel uitgeput. Ongeveer hetzelfde effect as EAS, maar over de recovery kan ik nog weinig zeggen.
Prijs: 7/10: Dacht dat dit de goedkoopste BCAA was, maar dat is dus niet waar. Bij XXL & Powersupplements bestaan de BCAAS uit 99,8% BCAA, hier is het slechts 80%. Daar komt het prijsverschil ook voornamelijk vandaan.

Totaal: 7/10, wordt wellicht 8/10 als ik sneller blijk te herstellen dan met EAS.
 
Prijs: 7/10: Dacht dat dit de goedkoopste BCAA was, maar dat is dus niet waar. Bij XXL & Powersupplements bestaan de BCAAS uit 99,8% BCAA, hier is het slechts 80%. Daar komt het prijsverschil ook voornamelijk vandaan.

Kan je dat ook specifieker toelichten?
 
Vandaag deze BCAA geprobeerd intra workout, korte review:

Smaak: 6/10, niet vies, maar lekker is iets anders. Ook te ''zoet'' naar mijn mening. Zeker in vgl tot EAS van XXL.
Werking: 8/10, kon wel wat langer door gaan, minder snel uitgeput. Ongeveer hetzelfde effect as EAS, maar over de recovery kan ik nog weinig zeggen.
Prijs: 7/10: Dacht dat dit de goedkoopste BCAA was, maar dat is dus niet waar. Bij XXL & Powersupplements bestaan de BCAAS uit 99,8% BCAA, hier is het slechts 80%. Daar komt het prijsverschil ook voornamelijk vandaan.

Totaal: 7/10, wordt wellicht 8/10 als ik sneller blijk te herstellen dan met EAS.

Volgens mij zit je berekening toch wel mis hoor. Hier kom ik immers iets anders uit als ik natel. :p.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zit je berekening toch wel mis hoor. Hier kom ik immers iets compleet anders uit. :p.

ik zou nog even na rekenen dan

Hoeveelheid per dosering van 5 gram:
L-Leucine 2000 mg
L-Valine 1000 mg
L-Iso-Leucine 1000 mg

= 4gr bcaa's en 4/5 is 80%
 
ik zou nog even na rekenen dan

Hoeveelheid per dosering van 5 gram:
L-Leucine 2000 mg
L-Valine 1000 mg
L-Iso-Leucine 1000 mg

= 4gr bcaa's en 4/5 is 80%

Haha dom dom dom. :p. Had de verkeerde producten voor ogen. :p. Excuses. :p
 
heb hem vandaag ook binnen, ga hem aan mijn vaste stack toevoegen.
smaak vind ik wel te doen, over de werking kan ik nog vrij weinig zeggen.
er kwam wel een flinke schuimlaag na het shaken, maar die trok weg en hij was idd volledig opgelost in het water! :) pluspuntje

maar toen ik dus vandaag op de pot keek kwam ik inderdaad ook tot de conclusie dat de zuiverheid maar 80% is ! en dat terwijl de bcaa van xxl 98% puur is, die kost wel n kleine 5 euro meer dusja komt ongeveer op hetzelfde neer qua prijs/kwaliteit.

wat ik wil een beetje misleidend vind is dat het product ULTRA PURE micronized BCAA word genoemd, terwijl de zuiverheid natuurlijk veel hoger kon toch?

heeft body en fitshop daar misschien een verklaring voor? want ik ben over het algemeen een groot fan en vaste klant van deze shop en hun huismerk.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
btw ik zie net dat de pure muscle bcaa van het body en fitshop huismerk 5 euro goedkoper is en deze heeft wel 100% puurheid ? beetje vaag.

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-poeder/body-fit-sportsnutrition/pure-muscle-bcaa_ingredienten
Samenstelling per Serving:
L-Leucine 2500 mg
L-Isoleucine 1250 mg
L-Valine 1250 mg

prijs 17,90

vs

Hoeveelheid per dosering van 5 gram:
L-Leucine 2000 mg
L-Valine 1000 mg
L-Iso-Leucine 1000 mg

prijs 22,90

Denk dat die minder goed smaakte, maar dat kan me niet zoveel schelen. Zolang het niet te zoet is.[Was helaas uitverkocht]
 
Back
Naar boven