MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

  • Heb de afgelopen dagen alweer 400km gereden op mijn nieuwe aanwinst

    een kawasaki vulcan 1500
     
    Foto? Zit er serieus aan te denken om misschien op een niet sport/racer te gaan rijden in de toekomst.
     
    Aankomend week open house dagen HD Benelux, effe proefritjes maken ;) .
     
    Yamaha R1, echt een moordmachine! moest ik ooit één kopen wordt het zo ene
     
    Heb de afgelopen dagen alweer 400km gereden op mijn nieuwe aanwinst

    een kawasaki vulcan 1500

    Hahaha...is net een nieuwe vriendin, daar kan je ook niet van afblijven. Je boft met het weer iig om een nieuwe motor te hebben. Veel plezier!
     
    [Link niet meer beschikbaar]
     
    ik ga wel naar de TT met wat ooms, neef en kennissen van hun. Ik op m´n GS500 tussen de R1´s, blades, Vmax en zx6r :rolleyes: mja ik mag tempo aangeven zei m´n oom:p
     
    Haha isle of man is ook wel echt gekke werk.

    Maar hoe gaan de lesse?

    Ja op zich goed, maar struikelblok momenteel is dat ik serieus met het bochtenwerk zit te klooien. Té voorzichtig. Vindt het moeilijk om in te schatten hoe hard ik een bocht of afrit kan nemen. Baal ik wel van eigenlijk.:(
     
    Dat is vertrouwen krijgen tremendes.
    Je gaat het steeds beter en harder doen, en tips vragen aan je instructeur over hoe je nou het beste kan insturen etc etc.

    Maar dat is inderdaad echt een struikelblok dat wel ja..
     
    Dat is vertrouwen krijgen tremendes.
    Je gaat het steeds beter en harder doen, en tips vragen aan je instructeur over hoe je nou het beste kan insturen etc etc.

    Maar dat is inderdaad echt een struikelblok dat wel ja..

    Ja hoop ik wel. Klopt wat je zegt over dat vertrouwen, merk dat het daar aan ontbreekt. Heb zaterdag weer les en denk dat ik ga vragen of we de hele les aan het bochtenwerk kunnen besteden.
     
    Vandaag een tip gekregen, die ik jullie niet wil onthouden: oordopjes (Alpine iig) blijven veel beter zitten, wanneer je ze van tevoren een beetje nat maakt.

    Oorsmeer smaakt een beetje bitter, maar de dopjes blijven wel perfect op hun plaats :).
     
    Vandaag een tip gekregen, die ik jullie niet wil onthouden: oordopjes (Alpine iig) blijven veel beter zitten, wanneer je ze van tevoren een beetje nat maakt.

    Oorsmeer smaakt een beetje bitter, maar de dopjes blijven wel perfect op hun plaats :).

    Wil nog geen oordopjes, geniet nog teveel van het geluid.:p
     
    Wil nog geen oordopjes, geniet nog teveel van het geluid.:p

    Geluid van de motor is leuk inderdaad, maar de windruis niet, ook erg schadelijk voor je oren.

    Goede oordopjes filteren voornamelijk de windruis, en het uitlaat geluid komt dan nog beter uit.
     
    Vandaag ook weer ff rondje gereden, was lekker :D

    Gisteravond nog even op de bmw f650 funduro van m'n vriendin, wat een geniaal brommertje is dat zeg _O- lekker rauw, weinig pit, maar gooien en smijten alsof het niets is
     
    Geluid van de motor is leuk inderdaad, maar de windruis niet, ook erg schadelijk voor je oren.

    Goede oordopjes filteren voornamelijk de windruis, en het uitlaat geluid komt dan nog beter uit.

    Ik heb voornamelijk oordopjes voor uitlaat, wind ruis hoor ik alleen op de snelweg.

    Heb nu ook die van alpine met gele filter. Vraag me af of autoplastieken nou (vele malen) beter zijn dan de alpine.
     
    Ik heb voornamelijk oordopjes voor uitlaat, wind ruis hoor ik alleen op de snelweg.

    Heb nu ook die van alpine met gele filter. Vraag me af of autoplastieken nou (vele malen) beter zijn dan de alpine.

    Zat er ook aan te denken op de beurs, misschien volgend jaar. Dan zijn mijn alpines ook wel versleten.

    Met die uitlaat van jou, snap ik dat je geen windruis hoort inderdaad :clown:.
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven