AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

thanks. Ja, kwist op voorhand dat er minder free roaming is, maar dat vind ik niet zo erg. Dat free roaming bij gta ging mij ook vervelen na een tijdje. Als het verhaal maar goed is en dat is zo aan je post te lezen.:cool:

Ja verhaal is gewoon geweldig.
Zat zelf gewoon non-stop totdat ik hem had uitgespeeld.
Wordt echt meegesleept in de ambiance en het verhaal :D
 
Donderdag Dragon age 2 jongens!
En 26 maart weer genieten van Crysis 2 :D
 
Volgende week TopSpin 4 :D
Erg fijn voor de tennissers onder ons
 
ff een vraag.... wil nieuwe map pack black ops kopen!!
Maar kan je je ps3 punten ook online opwaarderen.. (zonder creditcard)?
dat je bv. opwaardeer code via ideal betaald... en je je code gemaild krijgt?
 
ff een vraag.... wil nieuwe map pack black ops kopen!!
Maar kan je je ps3 punten ook online opwaarderen.. (zonder creditcard)?
dat je bv. opwaardeer code via ideal betaald... en je je code gemaild krijgt?

Yes, zijn een paar sites op het internet die opwaardeer kaarten verkopen. Gewoon even googlen. En ook winkels zoals de gamemania verkopen die kaarten gewoon in de winkel.
 
ff een vraag.... wil nieuwe map pack black ops kopen!!
Maar kan je je ps3 punten ook online opwaarderen.. (zonder creditcard)?
dat je bv. opwaardeer code via ideal betaald... en je je code gemaild krijgt?

Niet kopen, je mag wel gebruik maken van mijn account. Ik had hem al gekocht en kan met 5 mensen delen. PM me maar ;)
 
Yes, zijn een paar sites op het internet die opwaardeer kaarten verkopen. Gewoon even googlen. En ook winkels zoals de gamemania verkopen die kaarten gewoon in de winkel.
ja snap ik!! maar ik wil m nu spelen;)
 
Laatst bewerkt:
Niet kopen, je mag wel gebruik maken van mijn account. Ik had hem al gekocht en kan met 5 mensen delen. PM me maar ;)

Hoe werkt dat? Jij kan 5 accounts opgeven die gebruik mogen maken van jou aankoop?
 
word de ps3 goedkoper jongens? ga er eentje halen maar als ik moet kiezen tussen de xbox en ps3 ga ik denk ik toch de xbox halen, is gewoon zelfde en xbox is 170 euro terwijl de ps3 299 euro is
 
word de ps3 goedkoper jongens? ga er eentje halen maar als ik moet kiezen tussen de xbox en ps3 ga ik denk ik toch de xbox halen, is gewoon zelfde en xbox is 170 euro terwijl de ps3 299 euro is
ps3 halen!!! gratis internet brah!!!
+blue ray!
+ gewoon btr!!
360 is ouder he!
nieuwe komt er vast ook wel weer aan!

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Ik kan nog maar 1x sharen dus daarom heb ik er 7 van gemaakt. Maar wil je nog of niet? Nieuw is 15e
heb eerlijk gezegt nog niemand die mij kan bevestigen dat dit ook echt kan!
en die trollface gasten hier vertrouw ik voor geen cent als ze zeggen:
ja het kan echt, doe maar!! :P
 
ps3 halen!!! gratis internet brah!!!
+blue ray!
+ gewoon btr!!
360 is ouder he!
nieuwe komt er vast ook wel weer aan!
nieuwe komt in 2015, iedereen zegt blue ray maar wat heb ik daaraan? wil geen films kijken. en xbox live is 40 euro voor een jaar maar dan heb je ook kwaliteit online gaming imo
 
Het werkt 100% zeker weten, eerlijk. Sowieso zitten er hier op dbb wat mensen die mij in het echt kennen dus ik loop hier niet te trollen enzo
 
nieuwe komt in 2015, iedereen zegt blue ray maar wat heb ik daaraan? wil geen films kijken. en xbox live is 40 euro voor een jaar maar dan heb je ook kwaliteit online gaming imo
dan haal je een 360:P
ik was ook altijd, 360 minded... heb ze alle 2.... doe echt nix meer met xbox!! :D
misschien strax weer omdat ik splinter cell convinction ga halen maar thats it!
 
Is dat mappack voor Black Ops zijn geld waard? Vindt hem behoorlijk aan de prijs voor 4 maps en een zombie ding.
 
Is dat mappack voor Black Ops zijn geld waard? Vindt hem behoorlijk aan de prijs voor 4 maps en een zombie ding.
nee niet kopen, het blijft activision.. hun verkopen 1 map voor je zelfs voor 15 euro
 
Is dat mappack voor Black Ops zijn geld waard? Vindt hem behoorlijk aan de prijs voor 4 maps en een zombie ding.

Ik share de mappen voor 7euro zoals ik al aangaf. Maar het kan maximaal 5x en ik heb het al aan 4 mensen gegeven. Dus 1 persoon kan nog.
 
Back
Naar boven