Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha...kolere geintjes:p
 
Vandaag een super rijles gehad! Ging erg lekker en zat vol vertrouwen op de motor. Bochten gingen perfect! Heb flink profijt gehad van de tips hier.. De hele les van 1,5uur besteed aan bochtige weggetjes en snelweg op en af rijden en lange doordraaiers pakken.
Bij terug komst zei de instructeur dat er flink snelheid inzat en zelfs hier en daar roekeloos werd. Nu is dat ook niet de bedoeling natuurlijk, maar toch was ik er blij mee na continue té langzaam in de bochten geweest te zijn.
Heb goede hoop dat het kwartje nu gevallen is! :)
 
die begint al goe :D
 
hehe nice, mja neem dan een extra helm mee dan valt het nog niet eens op
 
mooi weertje hier.

slinger de brommerT straks nog even aan denk ik....
 
Ik ga om 14:15 hopelijk mijn laatste les tegemoet!
 
Ik ga om 14:15 hopelijk mijn laatste les tegemoet!

Succes dan! Ik ben nog steeds 8-jes aant draaien.. :) Kost me moeite om het gas constant te houden ipv schokkerig..
 
Succes dan! Ik ben nog steeds 8-jes aant draaien.. :) Kost me moeite om het gas constant te houden ipv schokkerig..

is niet zo moeilijk toch aan het einde van je handvat zit een valstuk wat vast zit (heeft vrijwel iedere motor) 1 deel van je hand op het gas andere stuk op het valstuk zo kun je het gas makkelijk constant houden hehe zo is het mijn iig geleerd :D
 
is niet zo moeilijk toch aan het einde van je handvat zit een valstuk wat vast zit (heeft vrijwel iedere motor) 1 deel van je hand op het gas andere stuk op het valstuk zo kun je het gas makkelijk constant houden hehe zo is het mijn iig geleerd :D

Dit...
 
Ben nu nog 17, op de motorbeurs een complete outfit gekocht. Zaterdag wezen kijken bij een motor, besloten hem te kopen, heb hem binnen een paar daagjes thuis. Als ik 18 word direct beginnen met lessen, en hopen dat ik nog kan rijden met het mooie weer! Can't wait.
 
Mooi..wat heb je gekocht?
 
@Tremendes, is dat toevallig familie van je?

Nog geen rijbewijs en meteen al een motor kopen.
 
Yamaha Thundercat, rood-wit, misschien dat ik binnenkort even een fototje post;) Ben er erg blij mee.

Thundercat? Gaaf man! Dat wordt straks ook de eerste motor die ik wil gaan kopen.. Rood-wit model, bouwjaar van 1997 tot 2000 ergens? Hoeveel staat er op de teller? Particulier gekocht of via een bedrijf? Wat heb je ervoor neergelegd als ik vragen mag..
 
Zitten hier ook lange mannen (1.90m ofzo) tussen met een motor? If so; hoe lang ben je en wat voor motor heb je? Bevalt deze dan ook goed voor langere afstanden?
 
Als je 1,84 onder redelijk lang kwalificeert dan ja.

Rij R6 en tot nu toe nergens last van.
 
ben 1.94 en rij een aprilia shiver750, bevalt prima kan er zo een dagje mee toeren....
 
Back
Naar boven