Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Yamaha Thundercat, rood-wit, misschien dat ik binnenkort even een fototje post;) Ben er erg blij mee.

Nice man...zo eentje dus. :)

images?q=tbn:ANd9GcRsOQwKJY-E-LTsR2rl_O1WnBnBAhzT6mCp1ghQyxt5AhHr0rt5.jpg


@Tremendes, is dat toevallig familie van je?

Nog geen rijbewijs en meteen al een motor kopen.

Hahaha..had zo maar gekund.:o
 
Thundercat? Gaaf man! Dat wordt straks ook de eerste motor die ik wil gaan kopen.. Rood-wit model, bouwjaar van 1997 tot 2000 ergens? Hoeveel staat er op de teller? Particulier gekocht of via een bedrijf? Wat heb je ervoor neergelegd als ik vragen mag..

1997, nieuwer kan ik niet betalen:rolleyes: Particulier gekocht, heb er 1850,- voor betaald, maar de voorband is niet super meer. Heb er wel een paddock-stand, origineel kuipruitje, originele demper, helm, schrijfremslot, olie en kettingspray bij gekregen, hoop hem woensdag hier te hebben!
 
Deze kleurstelling!

thunder.jpg
 
Waarvoor nu al motor kopen als je nog niet eens een rijbewijs hebt?

Neem aan dat je, je rbw kado krijgt of heel goed hebt begroot. Anders vind ik het maar een domme zet.
 
1997, nieuwer kan ik niet betalen:rolleyes: Particulier gekocht, heb er 1850,- voor betaald, maar de voorband is niet super meer. Heb er wel een paddock-stand, origineel kuipruitje, originele demper, helm, schrijfremslot, olie en kettingspray bij gekregen, hoop hem woensdag hier te hebben!

Het is wel de mooiste kleurstelling vind ik! :cool: Al zijn de motoren in deze kleurstelling niet ouder dan 2000, daarboven is het voornamelijk blauw..

De prijs valt ook alles mee.. Althans, wat heeft de motor gelopen? Wel vet hoor! Zit dagelijks de nieuwe Thundercats op het internet af te speuren. Het gaat met de dag meer kriebelen! :D
 
Zitten hier ook lange mannen (1.90m ofzo) tussen met een motor? If so; hoe lang ben je en wat voor motor heb je? Bevalt deze dan ook goed voor langere afstanden?

Hoi!

ik ben zelf 196 lang, en ik rij een Honda VFR 750. Past perfect!
 
Het is wel de mooiste kleurstelling vind ik! :cool: Al zijn de motoren in deze kleurstelling niet ouder dan 2000, daarboven is het voornamelijk blauw..

De prijs valt ook alles mee.. Althans, wat heeft de motor gelopen? Wel vet hoor! Zit dagelijks de nieuwe Thundercats op het internet af te speuren. Het gaat met de dag meer kriebelen! :D
Prijs is super netjes! Hij heeft ~42.000 gelopen, facturen van onderhoudsbeurten zitten erbij, waaronder een 40.000km grote beurt.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Waarvoor nu al motor kopen als je nog niet eens een rijbewijs hebt?

Neem aan dat je, je rbw kado krijgt of heel goed hebt begroot. Anders vind ik het maar een domme zet.
Het is je goed recht dat te vinden. Ik moet alles zelf betalen, pak, rijbewijs, motor, hetzelfde geldt voor auto/rijbewijs. Ik heb de motor nu al gekocht, omdat dit een goede deal was, wat maakt het uit of ik hem nu had gekocht, of in juni? Het gaat toch om de prijs/kwaliteit verhouding?
 
Netjes dat je dat op je 17de kan betalen! Ik heb zelf ook alles betaalt.

Alleen wat ik niet snap, je laat dat ding 6 maanden stil staan (Mag ik hopen) Je wilt eerst minimaal 10 a 15 lessen hebben voordat je erop gaat rijden (Mits ervaring)

Er komen nog genoeg goeie deals tussen nu en 6 maanden, binnen die 6 maanden heb je weer wat extra geld gespaard. Mag hopen dat je paddock stand voor en achter hebt, accu lader en dat de tank helemaal vol zit? Gezien je er een lange tijd niet op gaat rijden.

Dom is wat overdreven, maar ik zou het zelf niet doen.
 
Laatst bewerkt:
Netjes dat je dat op je 17de kan betalen! Ik heb zelf ook alles betaalt.

Alleen wat ik niet snap, je laat dat ding 6 maanden stil staan (Mag ik hopen) Je wilt eerst minimaal 10 a 15 lessen hebben voordat je erop gaat rijden (Mits ervaring)

Er komen nog genoeg goeie deals tussen nu en 6 maanden, binnen die 6 maanden heb je weer wat extra geld gespaard. Mag hopen dat je paddock stand voor en achter hebt, accu lader en dat de tank helemaal vol zit? Gezien je er een lange tijd niet op gaat rijden.

Dom is wat overdreven, maar ik zou het zelf niet doen.
Ik heb de afgelopen jaren niet stil gezeten wat werk betreft, en maak niet onnodig geld op, op het uitgaan na elke zaterdag. Ik heb al een paar duizend km schakelbrommer ervaring, ook vroeger een paar crossers gehad, hier en daar op gereden, dus helemaal onbekend is het niet voor me. Paddock stand alleen achter, waarom voor en achter? Accu lader niet, en hoe 't met de tank zit weet ik niet, hij wordt waarschijnlijk woensdagavond van Amsterdam naar Brummen (gld) gereden, hoop dat hij dat tenminste haalt;) Zal donderdag m'n poser-outfit eens aan doen, stiekem plaats nemen op het beestje en wat stoere picca's schieten. Ben overigens met een motor-monteur wezen kijken, die heeft alles goed onder de loep genomen, 't is geen roekeloze of impuls aankoop geweest.
 
Oh oke, iig gefeliciteerd met je aankoop!

Betreft lange tijd stil staan. Als die 2 of 4 maanden stil gaat staan. Zou ik beide banden op paddock stands doen en bandenspanning op orde. Dit punt is beetje discutabel, al zou ik bij zo'n tijd het wel doen. Kan zijn dat als je het niet doet de banden wat vierkant worden.

Acculader zeker aanraden, of je koopt een nieuwe accu. Na 3 maanden is hij gewoon dood.

Betreft tank, dit omdat het kan gaan schimmelen (Volgens mij) in je tank. Als je, je tank helemaal vol tankt zal dit niet gebeuren. Benzine zelf zal niet minder worden, duurt enkele jaren voordat dit gebeurt bij hedendaagse benzine.
 
Oh oke, iig gefeliciteerd met je aankoop!

Betreft lange tijd stil staan. Als die 2 of 4 maanden stil gaat staan. Zou ik beide banden op paddock stands doen en bandenspanning op orde. Dit punt is beetje discutabel, al zou ik bij zo'n tijd het wel doen. Kan zijn dat als je het niet doet de banden wat vierkant worden.

Acculader zeker aanraden, of je koopt een nieuwe accu. Na 3 maanden is hij gewoon dood.

Betreft tank, dit omdat het kan gaan schimmelen (Volgens mij) in je tank. Als je, je tank helemaal vol tankt zal dit niet gebeuren. Benzine zelf zal niet minder worden, duurt enkele jaren voordat dit gebeurt bij hedendaagse benzine.

Roesten ;).

Benzine schimmelt niet binnen drie maanden, eerder drie jaar.
 
Oh oke, iig gefeliciteerd met je aankoop!

Betreft lange tijd stil staan. Als die 2 of 4 maanden stil gaat staan. Zou ik beide banden op paddock stands doen en bandenspanning op orde. Dit punt is beetje discutabel, al zou ik bij zo'n tijd het wel doen. Kan zijn dat als je het niet doet de banden wat vierkant worden.

Acculader zeker aanraden, of je koopt een nieuwe accu. Na 3 maanden is hij gewoon dood.

Betreft tank, dit omdat het kan gaan schimmelen (Volgens mij) in je tank. Als je, je tank helemaal vol tankt zal dit niet gebeuren. Benzine zelf zal niet minder worden, duurt enkele jaren voordat dit gebeurt bij hedendaagse benzine.
Bedankt. Ik denk niet dat hij een paar maanden stil gaat staan. Een vriend van me heeft een Yamaha R1, maar zonder duoseat, dus kan ik nooit achterop. Hij wil vast wel zo nu en dan op mijn Thundercatje rijden, zodat ik achterop kan. Banden die vierkant worden, accu's die kaput gaan en benzine dat gaat roesten zal allemaal wel meevalen, believe me.
 
Zitten hier ook lange mannen (1.90m ofzo) tussen met een motor? If so; hoe lang ben je en wat voor motor heb je? Bevalt deze dan ook goed voor langere afstanden?

Ben 1,86m. Op supersports hou ik het niet lang uit, na een uur begint het sowieso vervelend te worden voor de knieën (weet niet of dat aan mijn lengte ligt of aan mijn knieën, verder geen last van knieën in dagelijks leven). Doet echt afbreuk aan het rijplezier, eerder moe, verminderde concentratie enz. Afhankelijk van hoe dichtbij het stuur is, krijg ik ook last van de onderrug.

Nu heb ik een KTM 990 smr, daar kan de hele dag op rijden zonder problemen. Alleen lange snelwegritten zijn vermoeiend zonder windbescherming.
 
Roesten ;).

Benzine schimmelt niet binnen drie maanden, eerder drie jaar.

Dat bedoelde ik ja, ik doelde ook op de tank zelf niet de benzine ;)

Bedankt. Ik denk niet dat hij een paar maanden stil gaat staan. Een vriend van me heeft een Yamaha R1, maar zonder duoseat, dus kan ik nooit achterop. Hij wil vast wel zo nu en dan op mijn Thundercatje rijden, zodat ik achterop kan. Banden die vierkant worden, accu's die kaput gaan en benzine dat gaat roesten zal allemaal wel meevalen, believe me.

Ga je hem schorsen, of verzeker je hem?

Ach wat jij wilt, een vierkante band merk je wel. Deze winter nog accu van me vader mogen vervangen.
 
Dat bedoelde ik ja, ik doelde ook op de tank zelf niet de benzine ;)



Ga je hem schorsen, of verzeker je hem?

Ach wat jij wilt, een vierkante band merk je wel. Deze winter nog accu van me vader mogen vervangen.
Ik verzeker hem waarschijnlijk, dus dan kan er gewoon op gereden worden. Ken genoeg mensen die de hele winter niet gebruiken, hoor nooit spookverhalen.;)
 
een druppellader voor de accu doet wonderen in de winter..
 
Ik was ook vergeten een druppellader aan mijn accu te hangen, ff nachtje doorgeladen voor het rijden, accu doet het prima nu. Maar het komt inderdaad wel voor dat ie dan deaudt is.
 
Won ik maar een ton, dan zou ik deze schoonheid kopen
2011%2BKawasaki%2BZ750R%2BGets%2BRizoma%2BStyling%2BKit_1.jpg
 
De nieuwe Speed Triple:

:wanker:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen dat "ruitje" zou ik er vanaf laten.
 
Back
Naar boven