MuscleMeat

Shocking News Vader tienermoeder (12) is ook vader baby

  • Topic starter Tymen
  • Startdatum
  • Reacties 83
  • Weergaven 6K
  • Volgers 23

Bezoekers in dit topic

sick bastard.
 
Om het niet te hebben over de psychische gevolgen. Je zal maar de moeder zijn, of erger het kind. Wetende dat je je bestaan te danken hebt aan het ongewenst resultaat van incest tussen je grootvader en moeder. Meer ****ed up kan het niet worden.

Dat bedoel ik ook, die gevolgen die jij noemt zijn onvermijdelijk, inteelt gevolgen kan er nog bovenop komen. Alhoewel geestelijk gehandicapt zijn in deze wel het voordeel heeft dat je niet helemaal door hebt hoe ****ed up het is.
 
Het lijkt wel alsof het een gewoonte is daar in die familie, als je dat kind ziet
 
het ergste van al is dat de politie zulke mensen nog beschermt ook :fire:
 
Om het niet te hebben over de psychische gevolgen. Je zal maar de moeder zijn, of erger het kind. Wetende dat je je bestaan te danken hebt aan het ongewenst resultaat van incest tussen je grootvader en moeder. Meer ****ed up kan het niet worden.
Ik denk dat je geen idee hebt over hoe het er in dergelijke gezinnen aan toe kan gaan. Het is erg dat ik het moet zeggen, maar dikwijls zijn dit soort gezinnen in hun geheel te lomp om te schijten en leven ze van impuls tot impuls. Bijna een dierlijke manier van leven waardoor de trauma's ook weer meer meevallen. Deze kinderen zijn gewoon zo groot geworden. Ik denk dat je achterover zou vallen van wat als "normaal" aanzien wordt in sommige milieu's.
 
Ik denk dat je geen idee hebt over hoe het er in dergelijke gezinnen aan toe kan gaan. Het is erg dat ik het moet zeggen, maar dikwijls zijn dit soort gezinnen in hun geheel te lomp om te schijten en leven ze van impuls tot impuls. Bijna een dierlijke manier van leven waardoor de trauma's ook weer meer meevallen. Deze kinderen zijn gewoon zo groot geworden. Ik denk dat je achterover zou vallen van wat als "normaal" aanzien wordt in sommige milieu's.

geloof nu maar dat coïtus met je vader ook voor dat milieu ongezond is
 
geloof nu maar dat coïtus met je vader ook voor dat milieu ongezond is

Ongezond is het voor iedereen, maar het is in bepaalde milieus veel gangbaarder dan jij je blijkbaar kan voorstellen.
 
Ik denk dat je geen idee hebt over hoe het er in dergelijke gezinnen aan toe kan gaan. Het is erg dat ik het moet zeggen, maar dikwijls zijn dit soort gezinnen in hun geheel te lomp om te schijten en leven ze van impuls tot impuls. Bijna een dierlijke manier van leven waardoor de trauma's ook weer meer meevallen. Deze kinderen zijn gewoon zo groot geworden. Ik denk dat je achterover zou vallen van wat als "normaal" aanzien wordt in sommige milieu's.
Dat vermoeden had ik ook al geuit in het vorige topic... Maar incest en pedocoïtusualiteit komt natuurlijk voor in alle lagen van de bevolking en dus kunnen we niets uitsluiten wat dat betreft.
 
Dat vermoeden had ik ook al geuit in het vorige topic... Maar incest en pedocoïtusualiteit komt natuurlijk voor in alle lagen van de bevolking en dus kunnen we niets uitsluiten wat dat betreft.

We kunnen mss niets uitsluiten, maar we kunnen het wel over een problematiek hebben die zich voornamelijk situeert in een bepaalde laag van de bevolking. Dat dit voor dit specifieke geval opgaat staat idd niet 100% vast. Daarom zou ik er ook niet vanuit gaan dat het leven van dit meisje en haar kind nu eensklaps verwoest is door deze gebeurtenis. Het is naar alle waarschijnlijkheid gewoon een sluimerend effect van meerdere generaties, waar ze zichzelf niet eens van bewust zijn, en waarvan dit bijna het logische gevolg is.
 
ophangen aan z'n ballen, terpetine over z'n lul gooien en in de fik steken, eenmaal halfdood goed laten uitwonen door een testosteron opgespoten hengst
 
idd, ik denk het beter is om dat kind gewoon te laten addopteren en er verder niet over praten. De grootste kans op een normaal leven. Dat meisje zal hier wel voor altijd last van blijven hebben

Dochter en kind uit het gezin plaatsen en samen in een pleeggezin weg bij opa/papa. Dochter(moeder) en kind moet je niet uit elkaar trekken lijkt me.
 
Verassend



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Arm kind, en ze lijkt best gelukkig/tevreden op deze foto. Gewoon een lachend kind. Niets aan de hand zou je denken.
Zo zie je maar wat voor geheimen en dus verdriet veel kinderen met zich mee dragen. :(
 
Buurmeisje van me heeft ook dingen meegemaakt vroeger, kan die gast wel vermoorden elke keer dat ik hem zie. Kan me echt niet voorstellen hoe die lijers er op komen om je dochter/buurmeid of wie dan ook zo te behandelen.
 
Arm kind, en ze lijkt best gelukkig/tevreden op deze foto. Gewoon een lachend kind. Niets aan de hand zou je denken.
Zo zie je maar wat voor geheimen en dus verdriet veel kinderen met zich mee dragen. :(

Tja, ze zou naar 't gymnasium geloof ik, dus ook niet simpel van verstand. Ongelooflijk triest.
 
Waar zo'n meisje toch zin in heeft...
 
Back
Naar boven