Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Wat een geluid!
 
Jammer dat 2-takt langzaam uitsterft door crap emissie eisen. Hoewel er geruchten zijn dat KTM een direct ingespoten 2-takt is aan het ontwikkelen die wel aan de eisen voldoet.
 
De nieuwe Speed Triple:

:wanker:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen dat "ruitje" zou ik er vanaf laten.

speedtriple is inderdaad bloedmooi, alleen van die vorige modellen die uitlaten die er standaard opzaten bah:P

zon triple wil ik wel een keer rijden, net als een 1098, s1000rr, ktm, yamaha raptor ook een keertje een tijdje hebben, lijkt me ook wel tof:P blijven dromen...
 
Haha, die 2 takt dingen zijn echt bruut. Je haalt met een beetje tuning zo 130+ PK uit zo'n 500cc blokje.
 
Fotootje van mijn nieuwe aanwist zoals beloofd...

DSC00743.jpg
 
Ziet er heel netjes uit zo op de foto!
 
Dank, dank! Heb een heel album met fotootjes en filmpjes van 't geluidje op m'n hyves staan, dus PM maar als je interesse hebt in meer foto's :P.
 
+1

Wel slim op je 17e lekker op hyves zetten.

Maakt toch niks uit, zolang hij er niet op rijdt doet ie niets verkeerd. Lijkt mij wel echt klote, een motor hebben, maar nog lang moeten wachten...

Succes, ik gok dat je stikjaloers alle motors nakijkt die langs komen. Had ik ook toen ik mijn rijbewijs had maar nog geen (weg) motor.
 
Maakt toch niks uit, zolang hij er niet op rijdt doet ie niets verkeerd. Lijkt mij wel echt klote, een motor hebben, maar nog lang moeten wachten...

Succes, ik gok dat je stikjaloers alle motors nakijkt die langs komen. Had ik ook toen ik mijn rijbewijs had maar nog geen (weg) motor.

Maakt inderdaad niet uit als hij er niet op rijd, maar daar ging ik niet vanuit.

Hehe, dat heb ik ook 6 maanden lang gedaan toen ik bezig was met lessen. Bij elke motor even kijken hoe die eruit ziet en wat voor geluid die maakt.
 
Zometeen deze z750 gaan checken met men pa:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
En gelijk betaald en mee naar huis gereden. Geen slechte koop denkik:
5250 euro
bj2007
slechts 5000 km

Rijdt lekker sportief, licht, laag zwaartepunt... Beetje als mijn eerste moto (suzuki gs500) maar dan meer POWERRRR en oogt ook 10x aggresiever. :D
Trek morgen wel paar foto's
 
Back
Naar boven