Fitness Seller

Progressie 2010-heden

Bezoekers in dit topic

Roberto1337

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2010
Berichten
616
Waardering
26
Lengte
1m80
Massa
80kg
Yo,

Even een korte introductie. Ik ben Robert, 19 jaartjes en inmiddels alweer 7 maand druk bezig met KT. Ik heb 8 jaar aan atletiek gedaan en dat gecombineerd met een goede spijsvertering leidde toch tot een ietwat smal postuur :p. Op m'n 17e de sportschool ingestapt zonder al te serieuze ambities, 2 jaar lang 1 keer per week met pauzes van 2 maanden als het vakantie was. Benen trainen deed ik niet aan, borst en buik was tenslotte het enige dat telde:D. Zie hier het resultaat, 1m80 bij 69kg, augustus 2010:

vh9ppk.jpg


En een dikke latspread:

2lcoj12.jpg


APRIL 2011

BDB:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

En een superdude foto

110jgue.jpg



JUNI 2011
2im00sl.jpg


2efjjna.jpg

Beetje wazig maar quad definitie is toch redelijk doorgekomen lijkt het :)
fbmd08.jpg

Front semi-relaxed (abs gespannen uiteraard)

OKTOBER 2012
2jfk6fp.jpg

34zahc1.jpg


December 2012
hrztvn.jpg

33etpwp.jpg

voncsm.jpg

2s1vybl.jpg
 
Laatst bewerkt:
9% vet percentage
 
Voor totaal 2x12+7 maanden, tja wat moet ik daar over zeggen.
 
12% zeker geen 9,hoeveel kg aangekomen?
 
10.5 staat er.
Hoe kom je aan al die puisten?
Heb je al biergist en zinc tabletten geprobeerd?
 
Voor totaal 2x12+7 maanden, tja wat moet ik daar over zeggen.
Tussen de series foto's zit 7 maand, aan de eerste 2 foto's kun je dus wel zien hoeveel geld ik aan mn sportschool heb gedoneerd. :) Ik beschouw het meer als een jaar training totaal.
12% zeker geen 9,hoeveel kg aangekomen?
Van 69 naar 79,5.
10.5 staat er.
Hoe kom je aan al die puisten?
Heb je al biergist en zinc tabletten geprobeerd?
Altijd al gehad zodra de zon weg is. Kijk maar op m'n foto uit augustus, op m'n rug zie je allemaal witte vlekken, daar lijkt het heel schoon, maar ook de vorige winter had ik er veel last van. Ik heb alle trajecten al doorlopen bij de dokter, ben nu al ~6 weken aan de roaccutane. M'n rug was vele malen erger dan nu, het effect van dit medicijn is echt ongekend :)! Voor iedereen die twijfelt over de bijwerkingen; gewoon doen.
 
Netjes duidelijk verschil, ik heb zelf ook aardig wat bultjes op mijn rug. En in de zomer zijn ze bij mij ook veel minder, ik overweeg zelf om 's winters de zonnebank in te duiken, in plaats van pilletjes te slikken! (ik haat pillen!:mad:) Misschien ook een tip voor jou! Maarja aan de andere kant vind ik zonnebanken ook weer superdude achtig:p
 
Netjes duidelijk verschil, ik heb zelf ook aardig wat bultjes op mijn rug. En in de zomer zijn ze bij mij ook veel minder, ik overweeg zelf om 's winters de zonnebank in te duiken, in plaats van pilletjes te slikken! (ik haat pillen!:mad:) Misschien ook een tip voor jou! Maarja aan de andere kant vind ik zonnebanken ook weer superdude achtig:p

100% akkoord, als ik naar de zonnebank ga zullen men vrienden nogal lachen denk ik :D
 
Netjes duidelijk verschil, ik heb zelf ook aardig wat bultjes op mijn rug. En in de zomer zijn ze bij mij ook veel minder, ik overweeg zelf om 's winters de zonnebank in te duiken, in plaats van pilletjes te slikken! (ik haat pillen!:mad:) Misschien ook een tip voor jou! Maarja aan de andere kant vind ik zonnebanken ook weer superdude achtig:p

100% akkoord, als ik naar de zonnebank ga zullen men vrienden nogal lachen denk ik :D

Thanks, zonnebank heb ik wel eens gebruikt ja, maar heel veel haalde het op een gegeven moment ook niet meer uit. Vond het ook een beetje k*t om iedere week onder de zonnebank te gaan, ik word wel snel bruin en om nou de hele winter met een fake tan rond te lopen :p

Heb hier ook nog een foto van een lat spread, was eigenlijk meer voor mezelf om de voortgang van mn roa te bekijken, maarja het kan me ook eigenlijk niet zoveel schelen :) Zo zal het er hopelijk nooit meer uit komen te zien.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Eerste foto is van eind februari en de 2e is 4 weken later genomen.
 
Thanks, zonnebank heb ik wel eens gebruikt ja, maar heel veel haalde het op een gegeven moment ook niet meer uit. Vond het ook een beetje k*t om iedere week onder de zonnebank te gaan, ik word wel snel bruin en om nou de hele winter met een fake tan rond te lopen :p

Heb hier ook nog een foto van een lat spread, was eigenlijk meer voor mezelf om de voortgang van mn roa te bekijken, maarja het kan me ook eigenlijk niet zoveel schelen :) Zo zal het er hopelijk nooit meer uit komen te zien.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Eerste foto is van eind februari en de 2e is 4 weken later genomen.


Wel veel minder geworden netjes toch

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

100% akkoord, als ik naar de zonnebank ga zullen men vrienden nogal lachen denk ik :D

Waarom? Helpt goed tegen acne en rode strepen, je ziet spieren op bruin beter, en het ziet er verzorger uit. Niks mis mee toch?
 
Sick my man!

great:D
 
Waarom? Helpt goed tegen acne en rode strepen, je ziet spieren op bruin beter, en het ziet er verzorger uit. Niks mis mee toch?

Zoek voor mij de eerste dermatoloog die beweert dat een zonnebank goed is tegen acne.

TS:
Lekker bezig, ga zo door :)

En roaccutane is het 100% waard zodra je er klaar mee bent, alleen wel jammer dat je het nu slikt i.p.v. afgelopen winter, uitkijken met de zon he..!
 
12%.
goed gedaan en zeker ook een mooie bench
 
Gebruik je veel creatine?
Want dit kan de puistjes veroorzaken?
 
ja komt door de anabolen in creatine he
 
Zoek voor mij de eerste dermatoloog die beweert dat een zonnebank goed is tegen acne.

TS:
Lekker bezig, ga zo door :)

En roaccutane is het 100% waard zodra je er klaar mee bent, alleen wel jammer dat je het nu slikt i.p.v. afgelopen winter, uitkijken met de zon he..!


Dermatoloog lukt mij niet, maar uit eigen ervaring, en ook als ik andere mensen zie die eerst problemen hadden met acne en nu regelmatig een zonnebank pakken. Helpt het erg toch wel wat tegen.
 
Zoek voor mij de eerste dermatoloog die beweert dat een zonnebank goed is tegen acne.

TS:
Lekker bezig, ga zo door :)

En roaccutane is het 100% waard zodra je er klaar mee bent, alleen wel jammer dat je het nu slikt i.p.v. afgelopen winter, uitkijken met de zon he..!

Thanks, achteraf was ik er graag eerder mee begonnen, maarja, dat m'n acne nu al zo aan het verdwijnen maakt al een heleboel goed :).

Sick my man!

great:D

12%.
goed gedaan en zeker ook een mooie bench

Thanks! :) Op naar de 90.

Gebruik je veel creatine?
Want dit kan de puistjes veroorzaken?
Nee ik gebruik geen creatine. Ik gebruik enkel whey en visolie caps. Acne heeft niet veel te maken met je voeding.
 
Holy acne! :p
Wel mooie progressie!
 
Goede progressie.
Maar je zegt het zelf al, zodra de zon weg is krijg je acne. Pak dan eens regelmatig een zonnebank. En het klopt dat het onzin is dat je acne krijgt van voedingsmiddelen, maar het kan wel komen door een gebrek aan bepaalde stoffen. Ik kan je echt aanraden zink en biergist tabletten te nemen.
 
Back
Naar boven