Fitness Seller

HeavyGrips grippers

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Helaas kun je in de oude topic niet meer posten, vandaar deze nieuwe:

Jorg88 schreef:

ik had een vraagje,
ik was aant het kijken voor 1 gripper. maar ik wil liever eerst een heavy gripper kopen zodat ik als ik een COC koop ik al meteen de #2 kan kopen ofzo. maar ik weet niet welke ik moet kiezen. ik twijfel tussen de HG150 en de HG200. kan je deze vergelijken kwa kracht met de COC? en zo ja welke dan?


De CoC zijn over het algemeen zwaarder te sluiten dan de HG's, ze zijn dus niet 1 op 1 te vergelijken. De HG200 zit een beetje tussen de CoC 1 en 1,5 in.:)
 
oke, ik snapte dat ze niet 1 op 1 te vergelijken zijn. maar een ongevere vergelijking is helemaal goed. bedankt!
 
Nou, ik heb toch maar de heavy grippers besteld, het beginnerspakket. Als eerste, bedankt voor de snelle levering! TNT zegt vandaag te staken, maar ik heb net toch mooi me pakketje binnen gekregen. Samen met een sample zakje whey en een kerstkaart, heel leuk!
Gelijk even geprobeert natuurlijk, de eerste 2 (100 en 150) krijg ik dicht. De 200 zit ik nog een centimeter of iets meer vanaf. Ik kan dus nog wel even door voordat ik 10 reps met de 200 doe denk ik!

Nogmaals bedankt!
 
Ben deze week ook begonnen om 2x per week met de Heavy grippers te spelen, hoop vrijdag de 250 dicht te maken met rechts, moet nog 5 mm of zo haha
 
heb ze nu 1,5jaar, mooi spul!
hg 250 13x dicht gekregen, maar 300 lukt me nog net niet.
Binnenkort maar weer ff mee trainen
 
Zijn er al atleten op DBB die de 350 volledig hebben gesloten?:D
 
Ik heb de 350 al gesloten....
 
hehe ben niet opweg naar de coc4....die 350 heb ik in de gym is gesloten om de rest er te dissen :P
 
hehe ben niet opweg naar de coc4....die 350 heb ik in de gym is gesloten om de rest er te dissen :P

vrij simpel ook toch, zonder magnesium?
 
Lol, de twee finger gripper van Ironmind om je vingers los te trainen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie het nut er niet van maar er zal vast wel een markt voor zijn :D
 
Gebruiken jullie Magnesium bij het sluiten van de grippers?
Ikzelf heb het nog nooit gebruikt, maar heb ook zelden zweethanden!:D

Zijn er mensen bij die echt toegevoegd nut hebben onder vonden van Magnesiumgebruik bij grippers?
 
Ik heb er net een aantal binnen, voelt echt als goeie kwaliteit. Ook echt leuk dat bijna niemand die 200 in een keer dicht kreeg.

Ik was echt bang dat ik te zware had gekocht maar ik denk als je aan krachtsport doet moet je echt wel minimaal de 150 kopen. Vergeet de 100, mss voor warming up maar niet meer.

Hij moet trouwens echt wel goed in je hand liggen anders krijg je hem nooit dicht.
 
Gebruiken jullie Magnesium bij het sluiten van de grippers?
Ikzelf heb het nog nooit gebruikt, maar heb ook zelden zweethanden!:D

Zijn er mensen bij die echt toegevoegd nut hebben onder vonden van Magnesiumgebruik bij grippers?

Ik deed het eerst ook zonder, maar nu met magnesium en ik vind het een stuk beter en makkelijker trainen.
 
sow ff laten weten hoe tevreden ik ben over de grippers,

kreeg 3 weken terug ofzo de 150 een 5 keer dicht, nu 24 keer :D
200 net niet laatste 1mm :(
 
sow ff laten weten hoe tevreden ik ben over de grippers,

kreeg 3 weken terug ofzo de 150 een 5 keer dicht, nu 24 keer :D
200 net niet laatste 1mm :(

Netjes kerel! Die 200 gaat je dit jaar nog wel lukken; succes!:thumb:
 
Voor degenen die op het punt staan om grippers aan te schaffen, nu is de tijd!:D

De hele week namelijk 5% korting op alle grippers en supplementen bij Sportfood! Kortingscode is NB01 en is geldig tot 30 januari.

Alle beetjes helpen zullen we maar denken en...uiteraard geen verzendkosten!;)
 
Back
Naar boven