XXL Nutrition

Miss Beachproof 2009: joellen25 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:cheer: Mooi Jo, Gaat de goede kant op.:cheer:
 
Hee, dat is goed nieuws!!
Je zenuwen hebben tijd nodig en als het goed is wordt de pijn vanzelf minder.
Succes met de bilspieren:D
 
:thumb::wave::yes: bedankt t gaat vast weer goed komen!!!!:scratch::)
 
He Jo gaat super he:D
Is een klein wonder om je normaal te zien lopen zonder krukken. Nog een flinke periode revalideren maar het gaat nu al zo goed dat ik zeker weet dat het helemaal goed komt.
En je ziet het. Je dieet weer opgepakkken en gewoon bewegen en je lichaam herkent het meteen. Dus niet gaan twijfelen en gewoon doorzetten.
 
Goed om te lezen zeg!
Al die dingen die je nu kan en jouw doorzettingsvermogen, dan komt het met je gewicht vast ook wel goed hoor ;)
 
Heb even je log bekeken, Respect:bow:

Goed dat het beter met je gaat en dat er vooruitgang is:D
 
He Jo gaat super he:D
Is een klein wonder om je normaal te zien lopen zonder krukken. Nog een flinke periode revalideren maar het gaat nu al zo goed dat ik zeker weet dat het helemaal goed komt.
En je ziet het. Je dieet weer opgepakkken en gewoon bewegen en je lichaam herkent het meteen. Dus niet gaan twijfelen en gewoon doorzetten.

Goed om te lezen zeg!
Al die dingen die je nu kan en jouw doorzettingsvermogen, dan komt het met je gewicht vast ook wel goed hoor ;)

Heb even je log bekeken, Respect:bow:

Goed dat het beter met je gaat en dat er vooruitgang is:D


dank jullie wel:)

gisteren 30 min stok gedraaid en schouders getraind!!!!

vandaag ook weer 30 min stok gedraaid :rocknana::rocknana::rocknana::rocknana:

en t dieet gaat ook goed!!!!

morgen helaas geen fysio (hij moet naar een begravenis) dus vrijdag weer!

buikspierjes zijn weer zichtbaar!!!!!:D leuk, leuk, leuk, leuk!!!!!:rocker2:
 
Buikspi3ren!!!!!!!!!! Goedz0!! :banana:

Oké, serieus: goed dat je buikspieren weer zichtbaar zijn. Een teken dat je fanatiek vet aan het verbranden bent. :thumbs:
 
Buikspi3ren!!!!!!!!!! Goedz0!! :banana:

Oké, serieus: goed dat je buikspieren weer zichtbaar zijn. Een teken dat je fanatiek vet aan het verbranden bent. :thumbs:

Ja goed he!! :) moet Er ook vertrouwen in hebben...... En ineenS ga je het zien :)
 
yes!!!:lifter: (ja ja ik weet het, ben er nog niet!):o


wat heb ik vandaag gedaan: (Bijna) hele dag op bed gelegen ja... weer koorts, stront verkouden... antibiotica kuur is bijna afgelopen loop nu 4 weken:mad: maar ... heb vandaag wel
25 min stok gedraaid, 10 min gefietst, en 2x5 opgedrukt en 2 x3 ben toch wel sterker geworden want ik weeg 16 kilo meer:eek:.....
dieet ging ook best goed! tussen 2 a 3 uur gegeten....


hoop dat ik morgen meer energie heb!! en dat mijn lieverds niet ziek worden!:wave:
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig en sterkte dat verder niemand in het huis ziek gaat worden:)
 
Welja zeg, de letters worden steeds kleiner...
Je bent wel fanatiek hoor maar zou je niet liever even goed uitzieken voor je weer actief gaat worden of kan je het echt niet meer houden?
 
GOED!;)

zaterdag gemeten....
1,5 kilo afgevallen en 0,98 procent eraf!:) en cm!

gaat best goed.... volgende week weer naar t ziekenhuis voor me bekken, en dat doe ik zonder rolstoel en krukken :)
vanmiddag weer fysio, ben van 1 kilo naar 4 kilo sins ik daar benen train.... (ik dacht... zo weinig, maar dat is goed:rolleyes:)
probeer meer trappen te lopen thuis, toch weer extra beweging;)




en.. hoe gaat t met jou??:p
 
Laatst bewerkt:
Dat doe je goed! Hoeveel weeg je nu dan, en hoeveel % vet?
 
deze week ging alles wel goed. maar........ gisteren gejunkt..... waar ik eigenlijk spijt van heb.... want ben zo 3 kilo zwaarder:eek: dikke buik:mad:
maar goed, ben dus vergeten te meten.... morgen ochtend zal ik kijken of we tijd hebben om te meten.... (denk niet dat t slim is maar wie weet:cool:.... )
morgen naar Enschede, ben benieuwd wat de dokter zal zeggen :p

:D
 
Laatst bewerkt:
Dat doe je goed! Hoeveel weeg je nu dan, en hoeveel % vet?

uhh... schrik niet 72,9kilo woog k verleden week dan.:rolleyes:
elke week zak ik iets in mm (wordt door zelfde persoon gemeten, zelfde plekken, dus dan heb je ongeveer een indicatie;) dat zou 19% zijn.... maar weet dat k veel hoger zit.)

Goed dat je weer bezig bent!

dank je wel !:)
 
Mooi verschil hoor, Die broek:)
 
He Joellen!

Lees hier allemaal positieve goede geluiden! Wat super om te lezen, en dat het goed gaat met revalideren! Mooi hoe jij je vastbijt en doorzet, en met je lijf komt ook alles goed, dit is jouw jaar he!!!
 
Back
Naar boven