MuscleMeat

Geprepareerde spuit, hoelang bewaren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rumbletime

Cool Novice
Lid geworden
5 apr 2011
Berichten
119
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Ik zit in mn test kuurtje en ik zet elke maandagmorgen mn inject.

Nu kan ik door omstandigheden maandagmorgen niet de spuit voorbereiden, dit kan ik wel vandaag of morgen al doen. Kan dit gewoon?

Vandaag de 2ml in de spuit trekken, naaldbeschermingsdopje erop en spuit bewaren tot maandag..?

Nog onder bepaalde omstandigheden?

thx!
 
Beter van niet, waarom kan je gewoon die inject niet maandag klaarmaken? Duurt 1 minuut..
 
beter niet doen, het rubber zou aangetast kunnen worden heb ik eens gelezen.
 
flesje test mee nemen, ga je na de wc kan je je spuit gewoon vullen klaar is kees.. en anders zet je het een dag later of eerder..
 
De solvents maken het plastic in de sluit week en dus injecteert dat dan. Beter maken en meteen zetten.
 
Ja kan wel hoor,beetje lucht erin trekken en recht opzetten,en dan zet je hem een dag later...
 
allemaal overdrijvers en bulshitters hier man, ja je kan het variant perfect injecteren als je volgt wat bongo net voorstelde
 
allemaal overdrijvers en bulshitters hier man, ja je kan het variant perfect injecteren als je volgt wat bongo net voorstelde

Je zal er waarschijnlijk niks van merken, maar je injecteert dus echt wel wat plastic mee als je het een dag laat staan.
 
heb het juist nog gedaan een nacht laten liggen zo en s'morgens vlug gezet en had geen probleem.
 
wordt toch ook met de hcg gedaan? de oplossing in spuiten trekken en bewaren in de koelkast? of heb ik het mis XD
 
wordt toch ook met de hcg gedaan? de oplossing in spuiten trekken en bewaren in de koelkast? of heb ik het mis XD
idd maar insuline spuitjes hebben die rubber niet (meestal toch)
 
HCG wordt ook intramusculair geinjecteerd dus hoeft niet perse subcutaan met insulinespuit hmmmm altijd maar vraagtekens he :P
 
Dan zet je m toch zondagavond?

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Zou zelf het risico niet willen nemen dat de naald niet meer steriel is.
 
Maakt geen ruk uit als je em een dagje eerder of later zet met die lange estertjes
 
Back
Naar boven