Fitness Seller

Efedrine bestellen uit de UK (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

steven177

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
1.192
Waardering
74
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
wie weet er een site met een snelle levering van ephedrine of eca stack uit de UK??

karma volgt
 
duurt een week.
 
heb die eca ook geprobeerd maar bij mij deed het niet vele terwijl ik normaal redelijk gevoelig ben daaraan
 
heb die eca ook geprobeerd maar bij mij deed het niet vele terwijl ik normaal redelijk gevoelig ben daaraan

Hoeveel capsules nam
Je pd?
 
[Link niet meer beschikbaar]
levertijd een weekje
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig niet besteld dan omdat paypal niet lukte :P
Andere alternatieven?
 
Thermogenesis van Nature's lab zoeken... Das een goede ECA...
MaHuang (standardized for 8% Ephedrine) 375mg
Kola Nut (Standardized to 75% Caffeine) 375mg
White Willow Bark 50mg
Chromium Picolinate 400mcg
 
Thermogenesis van Nature's lab zoeken... Das een goede ECA...
MaHuang (standardized for 8% Ephedrine) 375mg
Kola Nut (Standardized to 75% Caffeine) 375mg
White Willow Bark 50mg
Chromium Picolinate 400mcg

Waar kan ik die bestellen? heb nooit eerder in Engeland besteld.
 
Meh heb net potje van Alpha Labs onderweg, gaan we maar even uittesten als het idd fake is en er geen ephedrine in zit.

Punt is dat Diamond Labs op het moment erg schaars (of het wordt uberhaupt niet meer gemaakt) is en op elke UK webshop uitverkocht is. Logisch dat er zoveel mensen op zoek zijn naar alternatieven.

Heb deze een tijdje terug ook besteld:
[Link niet meer beschikbaar]
Naar mijn weten is het ook gewoon de real deal, voelde de opdonder zeker wel.
 
Vraag dit aan Mitch:roflol:
 
Meh heb net potje van Alpha Labs onderweg, gaan we maar even uittesten als het idd fake is en er geen ephedrine in zit.

Punt is dat Diamond Labs op het moment erg schaars (of het wordt uberhaupt niet meer gemaakt) is en op elke UK webshop uitverkocht is. Logisch dat er zoveel mensen op zoek zijn naar alternatieven.

Heb deze een tijdje terug ook besteld:
[Link niet meer beschikbaar]
Naar mijn weten is het ook gewoon de real deal, voelde de opdonder zeker wel.
zou wel raar zijn als een shop fake shit verkoopt
 
ik heb een potje van alpha labs besteldvorige week en vandaag voor het eerst geprobeerd..
ik weet niet hoelang het zou moeten werken normaal gesproken maar ik heb toch wel een paar uur een soort van rush gevoeld moet ik zeggen.
 
zou wel raar zijn als een shop fake shit verkoopt
Nja aangezien ze Ephedrine officieel helemaal niet mogen verkopen is het natuurlijk wel makkelijk om te zeggen dat het een ECA stack is en deze als dusdanig te verkopen.

Maarja ik zal het wel ondervinden, vandaag is me order gedispatched dus zal het komende week testen als het wat is :)

ik heb een potje van alpha labs besteldvorige week en vandaag voor het eerst geprobeerd..
ik weet niet hoelang het zou moeten werken normaal gesproken maar ik heb toch wel een paar uur een soort van rush gevoeld moet ik zeggen.
Hoe gewend ben je aan fatburners/ec stacks/cafeine over het algemeen?
 
Laatst bewerkt:
Heb ook eerder al de ECA stack van t5Fatburners gehad en merkte hier in ieder geval zelf wel echt een verhoogde hartslag, soms beetje zweterig en echt onderdrukking van honger/trek.

Diamond labs daar in tegen gaf (na lange periode van geen ECA/energizers/peppillen) echt op wat energie na helemaal geen andere dingen zoals ik met de t5fatburn ECA wel had, dus mijn ervaring met Diamond labs is helemaal nog niet zo positief als met t5. Dan moet ik wel erkennen dat ik met t5fatburn wel echt een periode van 2 weken heb gekuurd destijds, en met diamond labs slechts 2 dagen heb geprobeerd, sta op het punt de komende periode te cutten met Diamond Labs.

Heb daarnaast vorige week alvast in eht voren ook Alpha Labs besteld, vind het vervelend hier te horen dat het nep zou zijn, ga het dus nog ondervinden (hij is nog gesealed). Ik heb geen idee hoe het is maar zal mijn ervaringen met de verschillende ECA wel t.z.t. eens hier op het forum posten in vergelijking met bijv. energizers of andere legale fatburners als Hydroxycut (Hydroxycut toevallig een week nu geprobeerd, eerste keer dat ik een pilletje nam echt wel redelijke opdonder gekregen in de vorm van veel zweten en redelijk wat energie, het echte zweten nam nu wel af laatste paar dagen maar ben met Hydroxycut dus niet ontevreden).

Ikzelf ben niet echt gevoelig voor cafeine (dronk in het verleden (good ol' bad days) redelijk wat roeie stiertjes weg op een avond tot wel 2 a 3 keer per week), maar wil ook niet zeggen echt imuun/ongevoelig zeg maar.

@ TS; je kan dus iig altijd voor safe gaan en wachten tot er ergens weer Diamond Labs is (aangezien men claimed dat die hier wel 'echt echt' is), maar kan je zeggen dat de t5 fatburner ECA ook echt wat doet! Ik heb natuurlijk geen lab waarin ik de echte ingredienten kan testen, maar het gevoel is goed.

Alphalabs/diamondlabs volledig 'kuren' doe ik binnenkort dus dan meer hierover!
 
Nja aangezien ze Ephedrine officieel helemaal niet mogen verkopen is het natuurlijk wel makkelijk om te zeggen dat het een ECA stack is en deze als dusdanig te verkopen.

Maarja ik zal het wel ondervinden, vandaag is me order gedispatched dus zal het komende week testen als het wat is :)


Hoe gewend ben je aan fatburners/ec stacks/cafeine over het algemeen?

nog nooit ec stacks gehad van te voren.. caffeine merk ik ook wel als ik aardig wat opheb, bij bijvoorbeeld legale stackers..
het rush gevoel wat ik vanochtend had heb ik echter nog nooit gehad en het lijkt me wel dat het door die E komt.. had alleen tussen de middag ook nog 1 pilletje moeten hebben want merk nouo toch wel dat het aardig begint uit te werken;)
 
Als je niet voor 12 uur gaat slapen kan het nog, snel! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven