MuscleMeat

Testosteron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mmmeijer0

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 jun 2010
Berichten
87
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Omdat ik naar mijn mening te weinig spiermassa aanzet wil ik m'n testosteron spiegel wat verhogen .Ik train echt zo hard ik kan ,drink whey-shakes gebruik soms een creatine kuurtje maar het is nog niks .Ik wil nu testosteron-verhogende middelen proberen (geen injectables ,mischien wel puur testosteron maar dan als niks anders werkt) .Hebben jullie ervaring met zogenoemde testosteron-boosters? Ik lees voornamelijk dat die niks doen .Ik zoek dus nog steeds door ,op youtube zie je meisjes (die een jongen willen worden) testosteron spuiten en na een paar weken hebben ze een kaaklijk waar Arnold en Sylvester jaloers op zijn en biceps zonder te trainen .Dus wie weet goede manieren om natuurlijk testosteron te verhogen (supplementen ,voeding) en wie weet hoe ik aan eventuele injectable testosteron kan komen?

Groetjes ,Martin
 
Omdat ik naar mijn mening te weinig spiermassa aanzet wil ik m'n testosteron spiegel wat verhogen .Ik train echt zo hard ik kan ,drink whey-shakes gebruik soms een creatine kuurtje maar het is nog niks .Ik wil nu testosteron-verhogende middelen proberen (geen injectables ,mischien wel puur testosteron maar dan als niks anders werkt) .Hebben jullie ervaring met zogenoemde testosteron-boosters? Ik lees voornamelijk dat die niks doen .Ik zoek dus nog steeds door ,op youtube zie je meisjes (die een jongen willen worden) testosteron spuiten en na een paar weken hebben ze een kaaklijk waar Arnold en Sylvester jaloers op zijn en biceps zonder te trainen .Dus wie weet goede manieren om natuurlijk testosteron te verhogen (supplementen ,voeding) en wie weet hoe ik aan eventuele injectable testosteron kan komen?

Groetjes ,Martin

vrouwen die mannen wil worden die gebruiken ongeveer 12 maanden testosterone en niet een paar weken
 
testosteron verhogen? als je lichaam weinig testosteron aanmaakt, zal dat zo blijven. een ongezonde levensstijl kan er wel voor zorgen dat je hormonaal systeem niet optimaal werkt of een gezonde levensstijl kan er voor zorgen dat het juist wel optimaal werkt maar weinig of veel testosteron aanmaken is genetisch bepaald. als bepaalde middelen er voor zouden zorgen dat je lichaam meer testosteron aanmaakt, zal dat miniem zijn. ik geloof niet in supp's die testosteron zouden verhogen, misschien wel in supp's die ervoor zorgen dat je hormonaal systeem wat beter werkt.
en ja, vrouwen die (hoge dosissen) testosteron gebruiken, krijgen een heel ander gezicht en stem. ik kan soms het verschil niet zien tussen een transseksueelof een vrouwelijk bb'er die flink aan de AS zit. die kaaklijn zal bij een volwassen man niet meer veranderen als je aan de AS zit.
 
Als je testo op een natuurlijke max is, dan zal geen enkele booster helpen. En al zou het met 1% stijgen, dan zal je er alsnog niks van merken.
 
Ooit aan een voedingsschema gedacht. Verder snap je het niet helemaal naar mijn mening, je noemt Creatine een kuur?
 
Ten eerste allemaal bedankt voor de reacties!

Als je testo op een natuurlijke max is, dan zal geen enkele booster helpen. En al zou het met 1% stijgen, dan zal je er alsnog niks van merken.

Maar je natuurlijke max is toch aan te vullen met on-natuurlijke testosteron?

Zelf zat ik te denken om dit spul een kans te geven "turinabol" ,het is een oral dat van horen zeggen weinig tot geen negatieve effecten geeft en voor langere perioden te gebruiken is ..

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Oral_Turinabol

Iemand ervaring met dit suplement?

Even wat opbiechten ,ik ben een behoorlijke flinke jongen geweest 4 jaar geleden had ik 30kg overgewicht en woog 118kg ,ik ben toen als een gek gaan cardio'en en heb in 2 jaar tijd 30kg weggebrand ,dan hou je natuurlijk wat overtollig vel over wat je wilt camoufleren door het vol te pompen met spierweefsel ,ik heb nooit wat aan sport gedaan tot 4 jaar terug ,dus 2 jaar cardio sessies gedaan en nu 2 jaar met gewichten bezig .En omdat ik toch wil proberen een strak voorkomen te realiseren zoek ik wondermiddelen :)

Ik zou het liefst naturel m'n testosteron niveau wat op willen schroeven ,maar dat schijnt niet makkelijk te gaan .Squatten en uiensap drinken is mij vertelt maar m'n lijf is niet gebouwd voor het zware werk voornamelijk met bankdrukken en squatten heb ik veel moeite ...

Ok laat de tips en adviesen maar weer komen :D

Groetjes ,Martin
 
Slecht voor T:

- Weinig slaap
- Overmatig sporten
- Nadruk op cardio
- Tekort aan zink

Goed voor T:

- Explosief sporten (sprint), maar hier moet je niet zomaar mee beginnen. Het vereist een heel graduele opbouw.
- Kort trainen (bijv. 30-45 minuten)
- Zonnebaden (20 minuten per middag)
- Eventueel zinktekort aanvullen
- Gezond eten
- Vroeg naar bed en voldoende lang slapen

Dat squatten hoeft niet met veel gewicht. Je kan ook 5 maal 20 reps doen in 15-20 minuten. Dat kan een geweldige workout zijn. (Wel opbouwen!)

Kris :)
 
Slecht voor T:

- Weinig slaap
- Overmatig sporten
- Nadruk op cardio
- Tekort aan zink

Goed voor T:

- Explosief sporten (sprint), maar hier moet je niet zomaar mee beginnen. Het vereist een heel graduele opbouw.
- Kort trainen (bijv. 30-45 minuten)
- Zonnebaden (20 minuten per middag)
- Eventueel zinktekort aanvullen
- Gezond eten
- Vroeg naar bed en voldoende lang slapen

Dat squatten hoeft niet met veel gewicht. Je kan ook 5 maal 20 reps doen in 15-20 minuten. Dat kan een geweldige workout zijn. (Wel opbouwen!)

Kris :)

Is de Natural T-booster in dit geval ook een verstandige aankoop? Ik lees op de site: In een graan- en/of zuivelrijk dieet zijn zink en magnesium de meest zinvolle mineralen om aan te vullen.

Ik eet idd een erg zuivelrijk dieet, maar kan verder niet bepalen of ik zink tekort zou hebben.
 
Is de Natural T-booster in dit geval ook een verstandige aankoop? Ik lees op de site: In een graan- en/of zuivelrijk dieet zijn zink en magnesium de meest zinvolle mineralen om aan te vullen.

Ik eet idd een erg zuivelrijk dieet, maar kan verder niet bepalen of ik zink tekort zou hebben.

Er is een (onofficiele) test voor je zinkstatus. Je doet 1000mg zinksulfaat in precies 1 liter water. Dan neem je een slokje en wacht af wat je proeft.

Proef je niets: zwaar zinkdeficient
Smaakt het naar tarwebloem (of zoiets) in oplossing waarbij de smaak langzaam toeneemt: zinkdeficient
Is de smaak flink metallisch en bitter: goede zinkstatus

Ik heb een stuk of 10 mensen deze test laten doen. Iedereen scoorde slecht op 1 persoon na. Die persoon heeft naar mijn idee alle kenmerken van een zeer hoog testosteron gehalte, waaronder een uiterst competitieve instelling, en een onnavolgbare aantrekkingskracht op vrouwen. Erg lastig (maar wel grappig) als je hem meeneemt stappen ;)

Ik ben zwaar gecharmeerd van zink en van de Natural T-Booster.

Ik had (2 jaar geleden) een te lage testosteronspiegel zeer waarschijnlijk vanwege een zinktekort. Met 100mg zink en later 50 mg zink is mijn testosteronspiegel in korte tijd ongeveer verdrievoudigd. Ik zat bij de eerste T-meting dan ook wel erg laag. Alhoewel de internist het bijna had weggewuifd. De endocrinoloog hield het na mijn herstel op een virusje.

Kris :)
 
Laatst bewerkt:
Er is een (onofficiele) test voor je zinkstatus. Je doet 1000mg zinksulfaat in precies 1 liter water. Dan neem je een slokje en wacht af wat je proeft.

Proef je niets: zwaar zinkdeficient
Smaakt het naar tarwebloem (of zoiets) in oplossing waarbij de smaak langzaam toeneemt: zinkdeficient
Is de smaak flink metallisch en bitter: goede zinkstatus

Ik heb een stuk of 10 mensen deze test laten doen. Iedereen scoorde slecht op 1 persoon na. Die persoon heeft naar mijn idee alle kenmerken van een zeer hoog testosteron gehalte, waaronder een uiterst competitieve instelling, en een onnavolgbare aantrekkingskracht op vrouwen. Erg lastig (maar wel grappig) als je hem meeneemt stappen ;)

Ik ben zwaar gecharmeerd van zink en van de Natural T-Booster.

Ik had (2 jaar geleden) een te lage testosteronspiegel zeer waarschijnlijk vanwege een zinktekort. Met 100mg zink en later 50 mg zink is mijn testosteronspiegel in korte tijd ongeveer verdrievoudigd. Ik zat bij de eerste T-meting dan ook wel erg laag. Alhoewel de internist het bijna had weggewuifd. De endocrinoloog hield het na mijn herstel op een virusje.

Kris :)

Handig die zinktest, zal ik eens proberen.

Goeie informatie powersupplements!
 
Er is een (onofficiele) test voor je zinkstatus. Je doet 1000mg zinksulfaat in precies 1 liter water. Dan neem je een slokje en wacht af wat je proeft.

Proef je niets: zwaar zinkdeficient
Smaakt het naar tarwebloem (of zoiets) in oplossing waarbij de smaak langzaam toeneemt: zinkdeficient
Is de smaak flink metallisch en bitter: goede zinkstatus

Ik heb een stuk of 10 mensen deze test laten doen. Iedereen scoorde slecht op 1 persoon na. Die persoon heeft naar mijn idee alle kenmerken van een zeer hoog testosteron gehalte, waaronder een uiterst competitieve instelling, en een onnavolgbare aantrekkingskracht op vrouwen. Erg lastig (maar wel grappig) als je hem meeneemt stappen ;)

Ik ben zwaar gecharmeerd van zink en van de Natural T-Booster.

Ik had (2 jaar geleden) een te lage testosteronspiegel zeer waarschijnlijk vanwege een zinktekort. Met 100mg zink en later 50 mg zink is mijn testosteronspiegel in korte tijd ongeveer verdrievoudigd. Ik zat bij de eerste T-meting dan ook wel erg laag. Alhoewel de internist het bijna had weggewuifd. De endocrinoloog hield het na mijn herstel op een virusje.

Kris :)

Bedankt voor de info, Kris. Zal de T-Booster bij m'n volgende bestelling erbij gooien. :thumbs:
Kun je me ook vertellen waar ik zinksulfaat kan verkrijgen? Ben wel benieuwd naar de status van m'n zinkstatus.

As far as uitgaan, gewoon de vruchten plukken van je vriend's successen :knipoog:



Handig die zinktest, zal ik eens proberen.

Goeie informatie powersupplements!
Altijd!
 
Bedankt voor de info, Kris. Zal de T-Booster bij m'n volgende bestelling erbij gooien. :thumbs:
Kun je me ook vertellen waar ik zinksulfaat kan verkrijgen? Ben wel benieuwd naar de status van m'n zinkstatus.
.....

You're welcome!

Zinksulfaat heptahydraat kan je krijgen bij de drogist apotheker. Je kan ook vragen of hij/zij 1 of 2 gram exact wil afwegen. Misschien 2 of 3 porties zodat je de test later nog eens kan herhalen.

Hier nog wat meer exacte info:

Test fluid consisting of a 0.1 % solution of zinc sulphate in distilled water. Can detect zinc deficiency in the body and may be used as a zinc supplement.

Description:

Zinc deficiency is difficult to detect in a laboratory since most of the body's zinc is found in the cells. Instead one can use a simple taste test with a zinc solution.

Gustin is a zinc dependent polypeptide, which is required for normal development of taste buds. Zinc Tally is one in several zinc solutions designed for testing zinc deficiency in the body. The product was accepted in the British 1988 Pharmacopoeia as a good way of testing one's zinc status.

The test fluid is made by titrating the right concentration. Make sure that the bottles are thoroughly disinfected - use an autoclave - since growth of bacteria will change the flavour.

The content is a 0.1% solution of zinc sulphate heptahydrate (ZnSo4 7 H20) in distilled water. This fluid has a zinc content of 15 mg. pr. 120 ml. - only this concentration is effective.

The Zink test

You must not eat, drink, or smoke less than one hour before the test. Then take the equivalent of a liqueur glass of the fluid and rinse your mouth with the fluid for 5-10 seconds, after which you can either swallow or spit it out. Four different flavours now appear:

- No flavour or "like water" = typical zinc deficiency
- No flavour to begin with, but later a reaction occurs described as either "dry", "fluffy","mineral", "like baking powder" or "sweet" = zinc deficiency
- A strong but not necessarily unpleasant flavour is registered immediately and builds up little by little = no zinc deficiency.
- An unpleasant flavour is registered immediately. The test person makes a wry face and wants to rinse his mouth with water = no zinc deficiency, good zinc status


You should be able to taste the zink after 3 weeks, otherwise you should have your gastric acid concentration examined - it might be too low.

Zinc tablets can also be used as a supplement.

Notice!

In cases where the test person has amalgam fillings in the mouth disposing a fair amount of mercury, the zinc test may be less precise. The zinc liquid might cause a nasty, metallic taste in the mouth in spite of the zinc deficiency in the body.

Zinc supports the pineal gland in the brain, which secretes melatonin, allowing for deeper and more restorative sleep to help insulin work well. Adequate zinc also helps fight sugar cravings. Never exceed 100 mg. a day of zinc

Bron: http://www.newmediaexplorer.org/chris/2003/11/16/do_your_own_zinc_level_testupdate.htm

Na de test graag de zink oplossing weer uitspugen. Er wordt geschreven dat het als supplement gebruikt kan worden. Mijn apotheker was daar niet mee akkoord. Het opschrift op de pot zinksulfaat stelt dat het giftig is (lijkt me afhankelijk van dosering). Ook op de fles gedestilleerd water waar ik het in deed stond dat dit water niet geschikt is voor consumptie.

N.B. Zorg dat die liter water ook exact een liter is. Dat wil zeggen, neem een weegschaal die tot op de gram nauwkeurig is en meet 1000 gram water af.

Kris :)
 
You're welcome!

Zinksulfaat heptahydraat kan je krijgen bij de drogist apotheker. Je kan ook vragen of hij/zij 1 of 2 gram exact wil afwegen. Misschien 2 of 3 porties zodat je de test later nog eens kan herhalen.

Hier nog wat meer exacte info:



Bron: http://www.newmediaexplorer.org/chris/2003/11/16/do_your_own_zinc_level_testupdate.htm

Na de test graag de zink oplossing weer uitspugen. Er wordt geschreven dat het als supplement gebruikt kan worden. Mijn apotheker was daar niet mee akkoord. Het opschrift op de pot zinksulfaat stelt dat het giftig is (lijkt me afhankelijk van dosering). Ook op de fles gedestilleerd water waar ik het in deed stond dat dit water niet geschikt is voor consumptie.

N.B. Zorg dat die liter water ook exact een liter is. Dat wil zeggen, neem een weegschaal die tot op de gram nauwkeurig is en meet 1000 gram water af.

Kris :)

Ik ben gelijk naar de apotheker gegaan, maar die had alleen zinkoxide. :mad:
Misschien laat ik 't gewoon een keer controleren via de huisarts, een soort bloodwork check up oid :) Moet nog zien hoe ik dat ga uitvogelen.

Bedankt iig tot zover.
 
Ik ben gelijk naar de apotheker gegaan, maar die had alleen zinkoxide. :mad:
Misschien laat ik 't gewoon een keer controleren via de huisarts, een soort bloodwork check up oid :) Moet nog zien hoe ik dat ga uitvogelen.

Bedankt iig tot zover.

De apotheker kan het wel bestellen. Dan moet je misschien de hele pot betalen (250 gram). Maar dat kost niet zo superveel (35 euro?). Aan de andere kant rekent hij misschien wel loon voor het ompakken. Als je zelf een milligram-weegschaal hebt, kan je het zelf doen.

Je kan het zinksulfaat na opening maar kortstondig verwerken in kleinere porties. Het is namelijk heel hygroscopisch.

Een bloedtest is voor zink waarschijnlijk niet echt nuttig.

Kris :)
 
Super goede info Kris ,dus Zink en T-booster proberen .I'm in!
 
Super goede info Kris ,dus Zink en T-booster proberen .I'm in!

Veel succes! :)

....

Je kan het zinksulfaat na opening maar kortstondig verwerken in kleinere porties. Het is namelijk heel hygroscopisch.

.....

Nadere uitleg bij die opmerking is misschien op zijn plaats: het afwegen moet heel precies. De apotheker wees me er op dat als het spul vocht aan gaat trekken, het gewicht niet meer klopt.

Kris :)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de aanvulling .Ik probeer het eerst gewoon 's met zink-capsules of T-booster ,ik ga op Powersupplements.nl kijken ..

Groetjes ,Martin
 
heel veel nootmuskaat eten, schijnt ook test verhogend wezen
 
testbooster niet kopen

ZMA kan testosteronverhogend werken
bestaat vooral uit Zink, Magnesium en Vitamine B6
die kun je halen in Kruidvat
 
Back
Naar boven