Fitness Seller

Woopy's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
mooie wedstrijd gedraaid zo te zien ! proficiat mate ! op naar de finale !
 
Goed gepresteerd Johan!!! Proficiat met je plaatsing :cool:
 
Hard gestreden johan, finaleplaats is verdiend!
 
Nu op de finale hopeloos proberen om niet laatste te worden :D Het gaat belachelijk zwaar worden!
 
Netjes ! ! ! Zag vorige week al da ge goe in form waart ! Dam i got some catching up to do after the cut !
 
Jep, 2de plaats :)
 
Goed bezig geweest, succes op de finale :)
 
Gefeliciteerd Wooperman!
 
Fail training

Log press (zonder clean, vanuit rack)
5x60kg
5x60kg
3x80kg
2x100kg (3F. Toch niet zo'n geweldig idee. Je ziet niet waar je de handvaten vastpakt, en bijgevolg had ik de log helemaal uit balans vast. De 3de rep failde daardoor)
0x100kg (ik denk mentaal wat schrik dat ik hem terug scheef vast had en dat ik hem op mijn kop kon krijgen op die manier)
0x100kg (vanaf de grond zodat ik hem tenminste goed vasthad. Easy clean, maar de press kracht was op)

Lastig gevoel in rechterschouder, dus geen press meer gedaan.

Bench press
5x60kg (trillende triceps, wtf?)
2x80kg (pijnlijk gevoel in elleboog, gestopt)

Blijkbaar ben ik toch nog vrij kapot van zaterdag, alhoewel ik dat raar vind van enkel 3 log presses en 1 steen te pressen. Misschien was het vandaag gewoon mijn dag niet.

Afgerond met wat side raises en triceps extensions tegen bands tot de verzuring keihard toesloeg.

Vrijdag squats, hopelijk gaat het tegen dan al wat beter :)
 
Squat training

Squat
5x60kg
3x100kg
2x140kg (losse belt)
1x160kg
3x175kg
3x175kg
3x175kg (strakke belt)

Pff, voelde veel te zwaar. Ook terug beetje last in mijn rechterknie.
Dit weekend geen training, misschien enkel een paar keer een klein stukje yoke van 200kg enzo om terug te zetten, en als ik me niet kan houden mss een paar stones, maar geen echte training. Maandag of dinsdag dan terug press training, hopelijk ben ik tegen dan deftig hersteld.
 
Log press training

Log press (bij de werksets elke rep vanaf de grond)
5x60kg
3x80kg
3x95kg
3x95kg
2x95kg (+ 2 press fails. Volume PR. Explosiviteit van een baksteen, maar wel alle reps snel na elkaar. De warmte deed me geen goed :) )

DB press (zonder leg drive, 1 hand per keer)
5x15kg
5x25kg
5x30kg (op zich nog niet moeilijk, maar rechterschouder begon aan te geven dat het genoeg geweest was)

Crossover
10x monsterminis
10x monsterminis
10x monsterminis

Korte training. Goeie training. Rustig gehouden :)
 
Vandaag even gaan wandelen met de hond en daar heeft "Lef" een foto van me geschoten:

xol3zl.jpg
 
Ik wist niet dat jij een hond had?
 
Woopy je moet dringend gaan cutten :eek: je krijgt bitchtits :D
 
Laat die hond zichzelf nou uit? WTF:$
 
:roflol:
 
Event training @Woopyland v3!

Squat
opwarming
3x3x180kg (laatste rep iets naar voor gevallen maar kunnen uitduwen. Ondergrond liep iets af naar beneden dus was even wennen)

Yoke
2x15m 110kg
15m 190kg
15m 280kg (drop op ongeveer 10m. Hij schoof wat van mijn rug, en de squat zat er toch ook wel in. Snelheid ging nergens over)

Deadlift (zonder schoenen en met straps)
opwarming
2x215kg (3de kwam niet meer van de grond, volume PR)

Fat DB
opwarming, alles vlot
5x47kg rechts (eerste niet goed uitgedrukt doordat ik niet genoeg durfde ofzo. Laatste niet goed uitgedrukt door vermoeidheid. De rest was goed)
0x47kg links (kreeg hem niet goed gepositioneerd)

Atlas stones
1x110kg 1m25 (2de keer kreeg ik hem niet eens meer van de grond, die eerste rep was er trouwens ook niet echt vlot over. Niet tevreden. Maja na squat, yoke en deadlift zat er ook niet veel kracht meer in die benen)
 
Update homegym:

noj56q.jpg

25kptev.jpg

2pq3pxz.jpg
 
als onzen gym er in de zomer ook zo mag uitzien, zalk blij zijn :-) proper werk man!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven