Fitness Seller

Voeding beter dan Anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

leijntje

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Hoi ik ben 2maanden terug begonnen met trainen en wou het deze keer zo goed mogelijk aan pakken,dus heb voor dat ik ging trainen ff een snel cursus over voeding en hoe en wat het besten zou zijn voor mijn training,ik ben gaan spelen met mijn voeding en training,resultaat is 13kg GEEN VET!!! in 2 maanden aan komen yup je hoort het goed 13kg,mijn voeding is perfect afgewogen en lijkt ook zeer veel op een bodybuild dieet haha..ik ben er zeer blij me dat het me zo goed afgaat en het resultaat mag er zeker wezen :D:eek:..maar mijn vraag is:als ik zo door ga met trainen en het goed opletten van mijn voeding en rust,kan ik dan zo blijven groeien misschien niet in 2maanden weer 13kg maar zal ik in 2maanden dan wel 7kg kunnen aan komen ? of houd het opeens op..
 
grapjas, je bent zeker geen 13 kg pure spiermasse aangekomen in 2 maanden.
 
haha grapjas...je gelooft me niet of je wil me zeggen dat dit nooit zo door kan gaan omdat ik toch heb gelezen op verschillenden bodybuild websites dat je alles uit je voeding kan halen en dat je de eersten 3 tot 4 jaar niet eens hoeft te denken aan anabolen omdat je de gaines met voeding makkelijk haalt?
 
Alineas gebruiken is geen overbodige luxe
 
Leijntje., jij zorg ervoor dat mij kaak en buikspieren getraint worden
 
ja sorry enthousiasme haha

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

haha dus jullie geloven me niet..ben ik zeer blij me moet ik zeggen haha...je moet is weten hoe trots me dat maakt ;)
 
ja sorry enthousiasme haha

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

haha dus jullie geloven me niet..ben ik zeer blij me moet ik zeggen haha...je moet is weten hoe trots me dat maakt ;)

Zeg ik ook altijd tegen iedereen dat dat je trots maakt.. nu aufrausen
 
Zou fantastisch zijn! Laat maar weten hoe je het heb gedaan, ik ben benieuwd, maar toch ook wel sceptisch, klein beetje maar.
 
Zou iemand ook gewoon antwoord op mijn vraag willen geven...
Het eersten wat ik dacht toen ik weer begon met trainen is,als het niet snel genoeg gaat gooi ik er een paar spuiten in...
En op dit moment denk ik alleen maar als het groeien lekker zo door gaat,en ik snap heus wel dat ik elke 2maanden geen 13kg ga aankomen.
Maar mag ik dan wel hopen op een goeie 6kg? want daar doe ik het ook wel me :P
 
als hij 200cm is, en 60kg woog, dan kan hij met veel melk/water/voeding en een beetje trainen wel 15kg aangekomen zijn hoor, met "geen vet" gaat wel een beetje tever.
 
Nee mag je niet op hopen
 
Hoi ik ben 2maanden terug begonnen met trainen en wou het deze keer zo goed mogelijk aan pakken,dus heb voor dat ik ging trainen ff een snel cursus over voeding en hoe en wat het besten zou zijn voor mijn training,ik ben gaan spelen met mijn voeding en training,resultaat is 13kg GEEN VET!!! in 2 maanden aan komen yup je hoort het goed 13kg,mijn voeding is perfect afgewogen en lijkt ook zeer veel op een bodybuild dieet haha..ik ben er zeer blij me dat het me zo goed afgaat en het resultaat mag er zeker wezen :D:eek:..maar mijn vraag is:als ik zo door ga met trainen en het goed opletten van mijn voeding en rust,kan ik dan zo blijven groeien misschien niet in 2maanden weer 13kg maar zal ik in 2maanden dan wel 7kg kunnen aan komen ? of houd het opeens op..
Paar dingen... je bent weer begonnen zeg je, dus je had al eerder getraind. Wat je nu gewonnen hebt is vooral vocht/suikers in je spieren, en dit vooral met spiergeheugen waarschijnlijk. Beginners kunnen het eerste jaar makkelijk 20 kg gewicht winnen (incl. vocht en vet). Daarna begint het pas echt en kost elke gram extra spier moeite. Wat jij dus doormaakt is niet ongewoon, maar maak jezelf vooral niet wijs dat dat 100% spierweefsel is en dat dat liedje van vlot kgs winnen nog lang blijft duren.

En voeding is niet 'beter' dan anabolen, het is gewoon essentieel om überhaupt te kunnen groeien.
 
Zou fantastisch zijn! Laat maar weten hoe je het heb gedaan, ik ben benieuwd, maar toch ook wel sceptisch, klein beetje maar.

Ik had het zelf niet eens verwacht...heb wel vaker getraind maar dan stopten ik omdat ik niks meer aankwam!
 
20 kg in 1 jaar is wat anders dan 13 in 2 maanden
 
20 kg in 1 jaar is wat anders dan 13 in 2 maanden
Klopt, maar het kan wel. Eerste maanden na een lange stop gaan de kilo's er vlot aan als je goed eet. Maar hij moet niet denken dat dat allemaal zuiver spierweefsel is. Het zijn gewoon zijn spieren die zich volzuigen met energie en vocht. Daarna is het werken voor elke gram spier.
 
Sorry can't believe it.. ben rennen en huilen.. Fijne avond allemaal
 
ik let zeer goed op me voeding,rust en mijn training.
Ik heb vaker getraind maar kwam nooit veel aan en bleef al gouw hangen op een bepaalt.
 
ik heb een jaar lang niet getraind, en na het wederom begonnen met degelijke voeding enkel 4 kg terug gewonnen in ongeveer 2 maanden...

dus zelfs met spiergeheugen vind ik 13kg errug veel. en dat dat vet vrij is al helemaal onrealistisch.

kortom; bewijs het maar met echte fotos, or else it didnt happen
 
Met zwaar ondergewicht en het al eerder aangehaalde "spiergeheugen" zou je flink wat kilo's kunnen pakken in 2 maanden. Maar geloof je nou zelf dat je lichaam 13!! kg puur spierweefsel aanmaakt in 2 maanden ?!
 
Back
Naar boven