XXL Nutrition

Miss Beachproof 2011 - with a little drop of Poison (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Poison

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
Lid geworden
17 mrt 2011
Berichten
1.257
Waardering
258
Lengte
1m62
Massa
61kg
Vetpercentage
18%
Zo, op de valreep nog een contest log aangemaakt... :o

Heb niet veel tijd om te loggen nu, maar ik zal m'n best doen om regelmatig een update'je te plaatsen.

Ik was een maand geleden begonnen aan de cut. Resultaten tot nu toe: 2% vet eraf, 4 ons VVM erbij. Kracht bij bijna alle spiergroepen - behalve rug en biceps - terug op het niveau van voor mijn elleboogblessures. :)

Ik heb nog wel veel last van mijn linker elleboog bij het trainen, vooral bij pull oefeningen, vandaar dat rug en biceps achter lopen.

Mijn voeding klopt nu als een bus. :D De uitdaging zit in het genoeg tijd vinden voor de cardio. :scratch: Moet me een beetje organiseren en meer m'n best doen! :rolleyes:

Heb mijn doel wel een beetje bijgesteld, want 12,5% vet begin augustus was toch te ambitieus. Ik hoop dat ik het tempo van -2% per maand kan vasthouden, dan sta ik aan het eind van de contest op 15,5%. :) Daarna ga ik uiteraard door met cutten tot ik wel op 12,5% sta!
 
Laatst bewerkt:
Succes dan:)
 
succes:) wat zijn te begin stats eigenlijk nu? En ga je een begin foto plaatsen? Just curious:)
 
Succes Poison!
 
Succes, toch lijkt een begin/eind foto me leuk want dan zie je de echte progressie!

ik volg
 
succes meid, natuurlijk volg ik je:)
 
Ben benieuwd naar het resultaat, alvast heel veel succes!
 
Je stats liegen er zeker niet om.
Ben zeer benieuwd ook naar je eindresultaat:)
Good luck!!
 
Jeje ik ben ook binnen. SUCCES:)
 
Je foto's in de fotogalerij beloven veel:D..ben benieuwd of je berekeningen en strikte voedingsschema gaat werken!
 
Mooie foto's!!! Heb je die laten maken, zien er echt profi uit!
Super dat je meedoet, succes met je doel!
 
Succes, toch lijkt een begin/eind foto me leuk want dan zie je de echte progressie!

ik volg

Dank je! :)

De foto's in mijn galerij zijn van ongeveer 1,5 maand geleden, vlak voordat ik aan de cut begon. Ik beschouw die als mijn beginfoto's.

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

succes meid, natuurlijk volg ik je:)

Jeje ik ben ook binnen. SUCCES:)

Dank jullie wel en sorry dat ik jullie zo slecht volg nu! :o Ik heb de laatste tijd iets te vaak en te lang hier op het forum gezeten en andere dingen laten liggen, en nu betaal ik de rekening! Het werk, de administratie, het huishouden, de e-mail... alles stapelt zich op! :eek: Ik ben sinds zondag bezig al die achterstallige dingen weg te werken en ik mijd het forum een beetje deze dagen. Zodra ik weer up-to-date ben ga ik ook weer jullie logjes volgen! :) (Ik moet jullie ook een beetje in de gaten houden he :D)

Bedankt voor jullie aanmoedigingen!
 
toch maar wel :p succes!
 
ach dat probleem kennen we allemaal wel.. Take youre time;)
 
Ben benieuwd naar het resultaat, alvast heel veel succes!
Ik ook, ik ook! :D Dank je wel, en ook jou alle succes meid! :thumb:


Thanks! :)


Ah, de god van Dutch bodybuilding volgt mijn logje :D Ik voel me vereerd! ;)

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Je stats liegen er zeker niet om.
Ben zeer benieuwd ook naar je eindresultaat:)
Good luck!!

Dank je wel Miss H! :) Jij staat er nu al erg goed bij! :yes: En je trainingen zijn indrukwekkend! Ik ben ook erg benieuwd naar jouw eindfoto's!

ach dat probleem kennen we allemaal wel.. Take youre time;)
Toch wel? :D Verslavend he, zo'n forum? ;)

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Je foto's in de fotogalerij beloven veel:D..ben benieuwd of je berekeningen en strikte voedingsschema gaat werken!

Mooie foto's!!! Heb je die laten maken, zien er echt profi uit!
Super dat je meedoet, succes met je doel!
Dank jullie wel, ik zal de fotograaf jullie complimenten doen! ;)

Ik heb een vriend die bezig is met een fotografiecursus. Hij vindt het erg leuk en het is een beetje uit de hand gelopen :D Hij heeft 2 professionele studiolampen en een hele goede camera gekocht en is er heel serieus mee aan de slag gegaan. En ik heb de mazzel dat hij mijn spieren een bron van inspiratie vindt! :o Halverwege april hebben we een fotoshoot bij mij thuis gehouden, en daar zijn die foto's uit gekomen, en nog een berg andere waar ik ook erg blij mee ben. :)

Hij vond het erg leuk om te doen en we hebben alweer de volgende fotoshoot gepland ergens in augustus, maar ik wil hem uiteraard vragen of we het een beetje naar voren kunnen schuiven, dat hij ook mijn eindfoto's voor de contest schiet.

---------- Toegevoegd om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------

toch maar wel :p succes!

Ja, ik doe het gewoon! 't is goed voor me, beetje druk op de ketel... ;) :D
 
Back
Naar boven