AndroidHealthClinic

Onthulling Muayboran topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muayboran

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 dec 2009
Berichten
954
Waardering
77
My my my, waar moet ik beginnen.. Naar aanleiding van men contest topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/muayboran-dbb-contest-log-276345/ heb ik eindelijk besloten om een topic aan te maken wegens al die gezeik dat ik lees dat ik niet echt de persoon ben dat ik heb vermeld wat helemaal ONJUIST is en dat er zogezegd pics en verkeerde info van mij werd gepost door random trolls waarop ik op een of andere Pakistaanse nachtwinkel eigenaar lijk dat net weg gelopen is van een concentratiekamp. Hopelijk word er in DEZE topic serieus gereageerd en gaan de mods streng omgaan met troll gedrag (ik zal elke vorm van troll melden).


Voor alle duidelijkheid, mijn lengte heb ik in mijn eerste topic volledig verkeerd ingeschat maar dat was toen men eerste topic op DBB waarvan ik nog niets had van kennis? Ik bedoel, kijk gewoon naar men voedingsschematoen? Vinden jullie dit niet totaal normaal dat een ‘beginner’ zich op het begin kan vergissen en dat hij niet over de nodige materie beschikt om lengtes e.d. af te meten? Ik wist toen niet eens dat er iets bestond als vet% meter..

http://allanbg80.skyrock.com/3.html dat deze link dat die troll heeft gepost, kijk gewoon naar die beschrijving man, dat zegt toch al genoeg? Kijk gewoon naar die kerel boven die pic? Dat heeft 200% IEMAND opgemaakt en mijn foto’s gestolen en gebruikt omdat het namelijk klopt dat ik ook op andere bronnen zit zoals facebook en ik gewoon iedereen accepteerde als “vriend”. Heb daarvan men lesje geleerd. Google eens gewoon die naam, vind je niets van terug, zelfs niets met bodybuilding te maken. Het enigste wat ik enorm gaar vind is dat ze op een of andere manier die foto zodanig goed hebben gefaked dat ze de datum hebben aangepast naar 2007 wat zoiezo fout is aangezien mijn foto’s later werden getrokken dus zoiezo dat al die bronnen op die website fake zijn.

De reden waarom ik een inpuilende navel had op de foto komt omdat ik mij naar beneden heb gebuigd tijdens men Most-Muscular pose wat totaal normaal is in de gym en zo leek het ook dat ik een zogenaamde Gut heb terwijl dit helemaal niet zo het geval was en ik gewoon een platte buik heb. Heeft niets met een verandering van genetica te maken maar PUUR door de poses. Je kan beide fotos dat ik heb geposed scannen met tinyeye zoals die GetXXL deed, zijn 2 dezelfde hoofden zoals men vorige pics enkel ben ik zwaarder geworden (dus een dikker kop gekregen) en mij helemaal kaal geschoren heb en mijn looks heb verbeterd tegenover ervoor. Wat is er verkeerd met jezelf een beetje verzorgen zodat je groter lijkt?

Nogmaals, ik post deze informatie allemaal om aan jullie duidelijk te maken dat ik NIET fake ben en dat 90% van deze forum mij het gewoon niet gunnen om progressie te hebben gemaakt doorheen de jaren en ik geef ook geen reet meer om deze contest (ik ging toch enkel voor die supps)..Ik ben inderdaad iemand die snel op zijn tenen is getrapt en dat kunnen jullie allemaal afleiden uit men vorige posts.. ik ergerde mij steeds en vond het zo irritant hoe mijn topic werd gebashed door fags die te snelle conclusies nemen, nooit een gewicht hebben aangeraakt en daarom antwoorde ik niet met de nodige uitleg steeds en pics met een dbb plaatje. Ik heb niets te verbergen en ik HOU niemand voor de gek..

Mijn (profiel)fotos gejat, van WIE dan? Vermeld namen,correcte bronnen en probeer niet andere identiteiten te verzinnen voor mij dat ik werkelijk ben. Want ik ga me echt niet laten doen door een stelletjes internet helden..

Ik zal het hierbij laten met een filmpje dat men CAMERAMAN, JA dat heb je goed gehoord CAMERAMAN (maat) heeft gemaakt vandaag tijdens men contest YBF kwalificatie in Beverwijk, NL waar ik 1ste plaats ben geindigd. Ik vroeg de organisators waarom er geen informatie stond via giant en internet en ze zeide dat de website onder constructie was -> [Link niet meer beschikbaar] , ik heb mezelf ingeschreven via mail.

Shoutout kusjes naar topic bashers Rob S., Giovanniripped, tommieee, wwe, Tymen, Jimmyturkneutron, Matjiaz.


http://loombo.com/r2fs1idtvvpo


Hoor t wel, ben nu verder genieten van men welverdiende junkfood :rolleyes:
 
Muay ik heb niet je hele log gelezen, maar volgens mij sprak je jezelf ook vaak tegen, hoe geloofwaardig komt dat dan over bij de rest van de dbb members??
 
Als je nu gewoon aan papiertje pakt , een alcoholstift en je schrijft erop DBB, neemt een foto met je gsm, afsteltijd fototoestel of laptop en plaats die dan hier.

Daarmee help je alle twijfel weg , maar nu post je gewoon een verhaal zonder pics.
 
Geraporteerd.

Muay ik heb niet je hele log gelezen, maar volgens mij sprak je jezelf ook vaak tegen, hoe geloofwaardig komt dat dan over bij de rest van de dbb members??
Ik sprak mezelf niet tegen Ibo, het leek enkel zo omdat ik steeds schijt kreeg aan die mense die allerlei verhalen over mij verzinnen en dan flip je gewoon uit omdat.. Hoe zou jij je voelen als iemand allerlei shit zegt over je dat je niet bent?

Die gozers posten zogezegd dan een foto van mij van een of andere kerel die met die Erko (belgisch junior kampioen) op foto staat tijdens zijn wedstrijd in de Balkan.. Hoe kan ik met hem naar de Balkan gaan? Ik heb vroeger in dezelfde gym getraind als hem..

Neem maar zelf een kijkje: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150183727033246.311809.508273245

Deze foto werd gepost: http://www.facebook.com/photo.php?f...0183727033246.311809.508273245&type=1&theater
 
Interessant
 
interesting-thread.gif
 
Als je nu gewoon aan papiertje pakt , een alcoholstift en je schrijft erop DBB, neemt een foto met je gsm, afsteltijd fototoestel of laptop en plaats die dan hier.

Daarmee help je alle twijfel weg , maar nu post je gewoon een verhaal zonder pics.

Wat is daarvan het nut als je gekickt word uit de contest? ik heb men lesje geleerd, dbb zit vol met trolls, de fotos had ik ook genomen en heb ik aan verschillende leden op deze forum laten zien maar wat is daarvan het nut als je toch niet meedoet.. ik wou die ook posten maar dan kreeg ik echt massas troll pms binnen en dacht ik van **** it, ga me concentreren op men echte wedstrijd wat het belangrijkste is en heb hiervan dan ook een clip gepost..

Ik ga ook nog allerlei videos opnemen van men workouts enzo dus stay tuned zou ik zeggen..
 
Pannenkoek als je zo leip bent waarom pak je niet nu gewoon een blaadje, schrijf MUAYBORAN IS PIMP erop (no paint lulz), webcam/blackberry em en post het.

En zo niet;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Pannenkoek als je zo leip bent waarom pak je niet nu gewoon een blaadje, schrijf MUAYBORAN IS PIMP erop (no paint lulz), webcam/blackberry em en post het.

En zo niet;

[Link niet meer beschikbaar]

Geraporteerd. Veel plezier met je kaart
 
Ik heb de hele contest, niet gevolgd, maar toen ikk keek was MB topic 60 pagina's ofzo.
Stond ook in prive fora, vreemd d8 ik.
Ik weet het in ieder geval niet.
Wel vet nummer van 2pac in filmpje!
 
Ik wacht op duidelijke pics, met bewijs in de vorm van een blaadje met je naame erop en dbb.
 
wow iemand heb hier een melt-down gehad

sterkte
 
ik snap er nog steeds niets van. Welke fotos zijn er gepost, waar en wat is er mis gegaan? En wie is die gast op die video?
 
had je nu op het einde van het filmpje iets gezegd in de aard van "DBB zijn homo's" had iedereen je geloofd.
Nu is er nog niks duidelijk aan
 
ik snap er nog steeds niets van. Welke fotos zijn er gepost, waar en wat is er mis gegaan? En wie is die gast op die video?

Check men vorige topic kuki, werd helemaal kapot getrolled.. Clip is van mij, vandaag genomen tijdens men wedstrijd te Beverwijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven