Fitness Seller

Miss Beachproof 2009: joellen25 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

even weer een update:)

Het gaat heel goed! (hoef trouwens niet meer op controle in het ziekenhuis omdat het zo goed gaat.... nog even en kan ik echt alles weer;))
ben gestopt met lyrica (medicatie voor zenuwpijn) het is nog niet weg.. maar pijn is wel te doen zo....
ga nog steeds 2x in de week naar de fysio.... hij wil proberen dat ik straks 1uur cardio kan gaan doen...... conditie heb ik niet meer:eek:... thuis train ik verder... en natuurlijk stok draaien :) haha
ben weer wat gezakt in mij vetpercentage, gewicht nog steeds 74 kilo:mad:.... maar krijg langzaam me broeken weer over me dikke kont:p hahaha....


---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Mooi verschil hoor, Die broek:)

ja leuk he! alleen hij word nu TE groot haha;)
He Joellen!

Lees hier allemaal positieve goede geluiden! Wat super om te lezen, en dat het goed gaat met revalideren! Mooi hoe jij je vastbijt en doorzet, en met je lijf komt ook alles goed, dit is jouw jaar he!!!

Hey Sue..... leuk dat ff komt spieken:)
ja goed he!! ben echt zo blij dat het wat beter gaat.... (dacht echt waar ben ik aan begonnen... maar gelukkig.. het komt weer goed)
dit jaar wordt voor idereen!!!:)
 
Even volgen ! & Sterkte!
 
Hee, dat is alwéér goed nieuws meid!!
En minder vet en zelfde gewicht is ook niet slecht toch?
Gewoon lekker doorgaan zo en de zomer kan komen!

:D:meal::rocker2::rocknana::aai:
 
hier ben ik weer:p

eergisteren fysio gehad.... weer benen getraind.... en.... 4min gerend:eek: was wel vreemd na 7 jaar!!... maar wel gaaf! (alleen kan ik nu niet goed op me been staan, en doet me linker kant heel erg pijn:mad:... misschien overbelast. )
gisteren toch wel schouders getraind en stok gedraaid.... vandaag maar even rust... (nou ja rust:rolleyes: kids hebben nog vakantie hahaha)
en dieet gaat super goed!:D zaterdag weer meten:)
 
dan ga ik maar een nieuw logje openen :)
 
Fijn te lezen dat het eigenlijk wel heel goed met je gaat!
En nu je Beachproof log openen jah..:)
 
gedaan! :) http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?p=5822173#post5822173


nee, nee gaat niet door..... blijf hier gewoon posten! alleen doe er dan wat langer over:D

vandaag nog gemeten toch half % minder en cm.... totaal 11% minder vet :) en zo 5 kilo eraf:)


geen sport dus..... dinsdag weer fysio en dan kijken we verder....
dieet ging wel super goed! :D
 
Laatst bewerkt:
even weer een update......

helaas herstel ik nog niet... vandaag heeft het ziekenhuis gebeld..... hij wil dat ik toch even langs komt.. omdat hij het niet vertrouwd. (afspraak moet nog gemaakt worden)
morgen weer naar de fysiotherapeut... hoop dat hij niet weer gaat masseren... want dat doet ZEER!:eek: niet normaal....
hoop eigenlijk dat ik langzaam weer mag sporten.... (kracht training doe ik gewoon...maar niet zwaar) vandaag wel even 5 min stok gedraaid, voelt goed:)....
dieet gaat goed!! alleen bf zakt nu helemaal niet snel ... maar alle beetjes helpen:) gewicht nu is 69.3... van 76 kilo:)
wilde een fotootje plaatsen maar het lukt niet:p
 
Frustrerend allemaal zeg!! Hopen dat er binnenkort echt verbetering komt!
Succes ermee
 
Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt! Maarre je mocht toch even niet meer stokdraaien?..op de foto Ik wel dat je figuur weer helemaal de goede kant op gaat:D.
 
Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt! Maarre je mocht toch even niet meer stokdraaien?..op de foto Ik wel dat je figuur weer helemaal de goede kant op gaat:D.

nee, maar als ik dat niet doe krijg ik alleen maar rug klachten, paar min is geen probleem....
ja eindelijk:cool:
 
11 juli kan ik pas terecht duurt wel even .... Straks fysio:)
Handig een blackberry :D
 
bij de fysio geweest..... toch licht benen getraind JOEPIE!!!:) en ben er heen en terug gefietst.... ging moeilijk maar toch gedaan!:o
donderdag weer...
been spieren zijn iets achter uit gegaan.... dus moet weer opnieuw beginnen:cool:
mag kleine stukjes wandelen en fietsen
stok draaien mag ook niet meer heel even:mad: hij gaat me rug kraken.... we gaan het wel zien:rolleyes:
 
Foto ziet er goed uit joh, echt goed vooruit gegaan!
 
You can do it !
 
Kijk dat is toch weer een stapje vooruit:)
 
echt respect voor jouw doorzettingsvermogen! En hele mooie vooruitgang! En nu even inhouden met stokdraaien;)
 
update:cool:

gisteren naar het ziekenhuis geweest....... hij is bang dat het geen spieren zijn die overbelast zijn :mad: nee hij denkt de schroef of iets niet goed zit....
om daar achter te komen heb ik nu een gipsbroek aan......:(
hoop dat ik nog mijn spiertjes blijf houden..... over 2 weekjes mag het er weer af..... in aug moet ik terug naar het ziekenhuis en dan weet ik meer.... helaas lukt het nog steeds niet om elkedag te trainen :(

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven