Fitness Seller

Het grote playstation 3 topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik game de hele dag al probleemloos...


Ze zijn begonnen met het terug brengen van de PS-Store, iedereen die al online was voor ze begonnen mag blijven gamen, iedereen die uitlogt of nog niet is ingelogt kan er niet meer in tot vanacht 3 uur geloof ik :p

EDIT: Werk weer, wat ik hierboven zei gaat dinsdag pas in...
 
Laatst bewerkt:
Het is ondertussen al weer een tijdje online ;)
 
Hhe, dan kan ik dinsdag dus rustig aan doen in de sportschool, of gewoon me PS3 aan laten staan de hele dag :)
 
PSN store doet het weer. Iemand al een idee van wat ie gaat halen?
 
uit welke spele kan je kiezen?
 
Quest for Booty? Really?:roflol:

In ieder geval Infamous denk ik
 
PSN store doet het weer. Iemand al een idee van wat ie gaat halen?

heb infamous en dead nation gekozen, infamous is wel grappig beetje saai op den duur.

dead nation heb ik nog niet echt gespeeld maar je hebt bovenaanzicht dus lijkt me niet echt wat, kan me vergissen natuurlijk.
 
Dead Nation is hetzelfde min of meer als DEad Ops met black ops arcade, wel leuk om samen met je maten te doen lijkt me. Little Big Planet heeft me nooit echt aangesproken maar R&C of WipeOut al helemaal niet..

Maar ik heb 2 accounts (beiden aangemaakt voor 20 april) betekent dat dat ik 2 × 2 games kan kiezen?
 
Dead Nation is hetzelfde min of meer als DEad Ops met black ops arcade, wel leuk om samen met je maten te doen lijkt me. Little Big Planet heeft me nooit echt aangesproken maar R&C of WipeOut al helemaal niet..

Maar ik heb 2 accounts (beiden aangemaakt voor 20 april) betekent dat dat ik 2 × 2 games kan kiezen?
Probeer het uit en laat het ons weten zou ik zeggen. :)
 
Dead Nation is hetzelfde min of meer als DEad Ops met black ops arcade, wel leuk om samen met je maten te doen lijkt me. Little Big Planet heeft me nooit echt aangesproken maar R&C of WipeOut al helemaal niet..

Maar ik heb 2 accounts (beiden aangemaakt voor 20 april) betekent dat dat ik 2 × 2 games kan kiezen?

Had ik nog niet aan gedacht.. Heb ik ook namelijk. Kan je nu al kiezen btw?
 
2 accounts en meerdere games kan gewoon mits de 2e account voor 21 april 2011 gemaakt is.
 
Hoe lang kan je iets kiezen, of blijft dit zo?
 
damn net die gratis games etc gedownload begeeft men ps3 het gisterenavond :sad:
had nog launch model en jawel hoor de YLOD is uiteindelijk toch verschenen :mad:
mss de fix die op het internet staat proberen maar vrees ervoor iemand hier ervaring mee?

en lees dat je die games met je account gewoon terug kan downloaden dat is dan toch al een pluspunt enkel alle saves etc kwijt
 
Voor 5 euro mag iemand de nieuwe call of duty black ops mappack van mijn account downloaden.
 
damn net die gratis games etc gedownload begeeft men ps3 het gisterenavond :sad:
had nog launch model en jawel hoor de YLOD is uiteindelijk toch verschenen :mad:
mss de fix die op het internet staat proberen maar vrees ervoor iemand hier ervaring mee?

en lees dat je die games met je account gewoon terug kan downloaden dat is dan toch al een pluspunt enkel alle saves etc kwijt

Opsturen naar Sony?
 
Laatst bewerkt:
Zijn er voor de ps3 niet van die budgetbakken waar ze alle oude spellen in gooien? Zie ze nooit.
 
Zijn er voor de ps3 niet van die budgetbakken waar ze alle oude spellen in gooien? Zie ze nooit.

Kijk eens naar de Platinum spellen voor de PS3. Dat zijn vaak spellen die wel de moeite waard zijn maar iets ouder zijn.
 
Back
Naar boven