MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kijk eens naar de Platinum spellen voor de PS3. Dat zijn vaak spellen die wel de moeite waard zijn maar iets ouder zijn.

Maar qua geld maakt het niet zoveel uit toch? Bedoelde meer de budgetbakken die er ook voor de pc zijn.
 
Snap wat je bedoeld. Zulke budgetbakken zijn er volgens mij ook niet. Op play.com staan nog wel een paar leuke Platinum spellen. Misschien zit er wat voor je bij. Het zijn in ieder geval betaalbare ps3 spellen.
 
Maar qua geld maakt het niet zoveel uit toch? Bedoelde meer de budgetbakken die er ook voor de pc zijn.
Platinum spellen zijn spellen die goedkoper zijn omdat ze een beetje ouder zijn. Bv: fifa 11 kostte 65 euro, toen het platinum werd is de prijs naar 30 euro gezakt.
 
Zoiets bedoelde ik ja. Zal eens op die site kijken.

En fifa wil ik ook nog hebben alleen dan moet ik nog een controller kopen en die worden maar niet goedkoper.

Zag pas een aanbieding waar ze fifa+controller aanboden voor €60. Ben alleen de site kwijt.
 
Ik moet binnenkort ook een nieuwe controller hebben, mijn linkerjoystick is bijna kapot van het fifa'en :D
 
Fifa is altijd wel lachen om te doen ja :D

Als ik nog een mooie deal ofzo vind hoor je het wel.
 
Vraagje;
Toen jullie je PS3 kochten, waar hebben jullie hem toen gehaald? ik zit te kijken voor een leuke voordeelbundel van de PS3 :)
 
Gewoon uit de winkel...
Denk niet dat je er online zoveel voordeel uit kunt halen maar kan me vergissen ;)
Je kan soms wel lang wachten op een voordeelpakket met eens echt goeie spellen.
 
Goedkoop via de elektronica winkel :) heb er nu 3 gehad, 1 waarvan de laser kapot was gegaan ( nieuwe gekregen via de Sony Store ) 2e kapot gegaan bij de HDD, niet meer te repareren, was ingebrand .. toen een nieuwe gekocht :)
 
Inderdaad gewoon in de winkel, online is maar paar euro goedkoper.
 
Heb er zelf 1 gekocht met Gran Turismo. Zag pas een voordeelbundel staan met een PS3+Fifa 11+2 controllers voor ong. €380. Maar net wat je leuk vindt.
 
Mediamarkt toendertijd. Had het vergeleken met de prijzen op de online shops maar daar scheelde het maar een 10tje ofzo, het niet echt waard om verzendkosten aan te spenderen.
 
Opsturen naar Sony?

hebben gewoon snel nieuwe gekocht ondertussen :) geen zin om weken te wachten

met haardroger methode van op youtube nog even aan de praat gekregen om game eruit te halen en saves op memory stick te zetten
ding is wel half gesmolten beetje overdreven :p
 
Voor 5 euro mag iemand de nieuwe call of duty black ops mappack van mijn account downloaden.

Ik moet juist de 1e uitbreiding nog hebben, alleen geen zin hier 15 euro aan uit te geven :o
 
Ik moet juist de 1e uitbreiding nog hebben, alleen geen zin hier 15 euro aan uit te geven :o

Voor 7,50 mag je die eerste uitbreiding van mij downloaden. Laat maar weten of je dat in orde vind:)
 
Vraagje;
Toen jullie je PS3 kochten, waar hebben jullie hem toen gehaald? ik zit te kijken voor een leuke voordeelbundel van de PS3 :)

Mediamarkt. Er zijn vaak kortingen of van die -19% BTW acties.

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 21:48 ----------

Games kun je overigens vaak op zavvi.nl voor mooie prijzen vinden.
 
Ik zit vast met BF BC2 in de missie snowblind. Krijg het niet voor elkaar die klote heli op tijd neer te krijgen....iemand tips,tricks of andere mogelijkheden om verder te kunnen?
 
speel enkel Black ops, mocht iemand is samen willen spelen stuur ff je steamname door via pm voeg ik je ff toe ;)
 
speel enkel Black ops, mocht iemand is samen willen spelen stuur ff je steamname door via pm voeg ik je ff toe ;)

steamname @ ps3???
 
Back
Naar boven