MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Update sinds november 2010:
Na lang wachten (6 maanden!!!) heb ik eindelijk mijn power cage + multibench binnengekregen. Ik heb er nu een week(je) op getraind en tot nu toe ben ik er heel tevreden over. Heel steving rack :D
Ondertussen heb ik ook wat gepuzzeld met de toestellen. Ik zoek nog enkele toestellen toe te voegen aan de collectie (scott curl, incline T-bar row of iets dergelijks), maar dit zal ten gepaste tijden zijn.

Collection:

  • Barbarian Power rack + multibench
  • Panatta Multistation (3 stapels steekgewichten 100kg-50kg-100kg)
  • Verschillende soorten grepen & accessoires
  • Cable Cross (2 stapels steekgewichten tot 70kg + chin up bar)
  • Dumbbells: 2 kg, 3 kg, 4 kg, 5 kg, 6 tem 30 kg in stappen van 2 kg
  • Dumbbell rack (zelf gelast)
  • Reeks barbells ø26mm (1,80m & 1,20m)
  • 1x EZ-barbell
  • Barbell rack
  • 1x Barbell 2,20m ø50mm
  • Weider Schijven ø26: 10 kg ; 5 kg ; 2 kg ; 1 kg
  • Weider Schijven ø50: 1,25 kg ; 2,5 kg ; 5 kg ; 10 kg ; 15 kg ; 20 kg
  • Verstelbare bank
  • Platte bank
  • Crosstrainer
  • Ab coach + mat
  • 3 spiegels
  • Stereo installatie met flits muziek
  • Posterkes van mijn favoriete films met Arnold en Pamela Anderson :D
  • Boek "Krachttraining" van Frederic Delavier
Hieronder vind je nog enkele foto's!

Fitness Seves 01.jpg


Fitness Seves 02.jpg


Fitness Seves 03.jpg


Fitness Seves 04.jpg


Fitness Seves 05.jpg


Fitness Seves 06.jpg


Fitness Seves 07.jpg


Fitness Seves 08.jpg


Fitness Seves 09.jpg


Fitness Seves 10.jpg


Fitness Seves 11.jpg
 
Wat mooi man. Waarom zo lang moeten wachten? Is dat het rack van fitness seller?
 
Ziet er deftig uit! Je hebt er er mooi de ruimte voor. Daarna even ontspannen op de speelkasten. ff lekker button bashen na hammers. :D
 
Vette shit hoor!

Die speelkasten aan de zijkant zijn ook nice trouwens!
 
Wat mooi man. Waarom zo lang moeten wachten? Is dat het rack van fitness seller?

Yep! Blijkbaar waren er nog DBB-ers die moesten wachten op hun power cage. Blijkbaar kan (of kon) men de vraag ernaar niet baas in Duitsland:(
 
Ook veel ruimte precies, je kan er nog makkelijk wat in kwijt!
 
Potverdrie jij hebt het goed voor elkaar Seves. De crosstrainer mag je houden, de rest zou ik meer dan graag willen lenen voor een paar jaartjes..:D
 
Laatst bewerkt:
Update sinds november 2010:
Na lang wachten (6 maanden!!!) heb ik eindelijk mijn power cage + multibench binnengekregen. Ik heb er nu een week(je) op getraind en tot nu toe ben ik er heel tevreden over. Heel steving rack :D
Ondertussen heb ik ook wat gepuzzeld met de toestellen. Ik zoek nog enkele toestellen toe te voegen aan de collectie (scott curl, incline T-bar row of iets dergelijks), maar dit zal ten gepaste tijden zijn.

Collection:

  • Barbarian Power rack + multibench
  • Panatta Multistation (3 stapels steekgewichten 100kg-50kg-100kg)
  • Verschillende soorten grepen & accessoires
  • Cable Cross (2 stapels steekgewichten tot 70kg + chin up bar)
  • Dumbbells: 2 kg, 3 kg, 4 kg, 5 kg, 6 tem 30 kg in stappen van 2 kg
  • Dumbbell rack (zelf gelast)
  • Reeks barbells ø26mm (1,80m & 1,20m)
  • 1x EZ-barbell
  • Barbell rack
  • 1x Barbell 2,20m ø50mm
  • Weider Schijven ø26: 10 kg ; 5 kg ; 2 kg ; 1 kg
  • Weider Schijven ø50: 1,25 kg ; 2,5 kg ; 5 kg ; 10 kg ; 15 kg ; 20 kg
  • Verstelbare bank
  • Platte bank
  • Crosstrainer
  • Ab coach + mat
  • 3 spiegels
  • Stereo installatie met flits muziek
  • Posterkes van mijn favoriete films met Arnold en Pamela Anderson :D
  • Boek "Krachttraining" van Frederic Delavier
Hieronder vind je nog enkele foto's!


Monster.
 
Yep! Blijkbaar waren er nog DBB-ers die moesten wachten op hun power cage. Blijkbaar kan (of kon) men de vraag ernaar niet baas in Duitsland:(
6 maanden wachttijd is wel heel erg veel voor de Barbarian Power Cage (gemiddeld komt een levering om de vier tot acht weken), of heb je niet meteen aanbetaald of om een andere reden meerdere leveringen moeten wachten?

Verder wel echt een mooie ruimte om te trainen, daar past de Power Cage mooi in :cool:
 
Laatst bewerkt:
Ook veel ruimte precies, je kan er nog makkelijk wat in kwijt!
Aan ruimte heb ik nog geen gebrek, maar ze geraakt wel gevuld :cool:
Ik heb gezien bij jouw posts dat je van Geel bent, juist zoals ik. Als ge goesting hebt om eens af te komen, laat het gerust weten via PM :)

Damn baby.. al het blauwe materiaal, dealtje weten te sluiten met een gym die dicht ging?

Yep, maar toen hadden de toestellen nog een paarse kleur. Ik heb ze deze vorige zomer gezandstraald en een nieuw kleurke gegeven :cool:

6 maanden wachttijd is wel heel erg veel voor de Barbarian Power Cage (gemiddeld komt een levering om de vier tot acht weken), of heb je niet meteen aanbetaald of om een andere reden meerdere leveringen moeten wachten?

Op 4 januari heb ik ze besteld, maar toen waren er al problemen met de levering. Ik heb toen bewust gewacht tot de powercages terug in stock waren. Toen de powercages terug in stock waren, waren ze al op een dag terug uitverkocht en was ik weeral te laat...
Vorig week heb ik dan eindelijk bevestiging gekregen en 2 dagen later stond de powercage bij mij :D
Op het Fitness-seller forum hebben andere DDB-leden (en ikzelf) gezeurd over de levering, maar volgens jou lag dit aan het Duitse productiefabriek...
 
Laatst bewerkt:
homegym

Foto van m'n kleine home-gym. Binnnekort de Powertec power rack erin, ivm. veiligheid & fatsoenlijke mogelijkheid tot squatten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Blijft toch m'n favorite topic dit! Ziet er ook heel netjes uit!
 
zeer keurig neutie, ik ben zelf aant werken aan een homegym (het enige dat ik nog nodig heb ik de toestemming van mijn padre :) )
 
Ziet er goed uit.
 
@neutie, volledig rubberen ondergrond? klein maar materiaal ziet er goed nieuw uit.
 
Dit is nu echt een keurige home-gym.
Redelijk retro (zwart-wit), enkel de bal en de opdrukstangen hebben geen retro stijl. :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven