XXL Nutrition

Road to become a champ.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
nv4m6t.jpg


Gisteren was het zover na 9 maanden trainen vocht mijn zoon jerry zijn allereerste kickbokswedstrijd. Vorige week 8 jaar geworden en de tegenstander zou 9 jaar zijn.

Een verschil van 1,5jaar wat mij vooraf zorgen baarde. Man man man wat was ik nerveus..
Hield mij zelf al weken voor dat ik 'm geleerd heb op de wc te kakken en te kunnen zwemmen en dat het ook vast gelukt was om 'm een beetje te leren kickboksen.:o

Uiteraard ook alle probs voor sensei Bas die de kinderen de technieken, discipline etc dagelijks met alle geduld bijbrengt.

Maar hij was fatastisch! Na de eerste ronde stopte te tegenpartij ermee en wordt de uitslag een technisch knockout.
Op de poster is rechts onderaan mijn zoon. Let in het filmpje niet op die hysterische schreeuwerd die man is normaal een rustig persoon.;)

Oh ja...watch the superman punch aan het eind van de ronde.
Enjoy!

Betere kwaliteit dan joe tjoep en geen geschreeuw van mij. ;).... http://api.viglink.com/api/click?fo...://www.fightstartv.com/videos/jerry-vs-tarik/

http://www.youtube.com/watch?v=o9ZmPEcbW04
http://www.youtube.com/watch?v=Z3LHmo2V4vg

Trainings vid compilatie:
http://www.youtube.com/watch?v=_uoADRBA-2A

2lctpw7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha doet me denken aan mn vader die langs de kant staat met voetbal.
 
Super om Jerry zo bezig te zien in de ring, hij is goed vooruit gegaan en luisterd ook goed naar de aanwijzigingen.
Top Tremendes one proud father!!!!
 
Haha geweldig die superman punch, wordt een leuke herinnering dat filmpje als ie later ouder is. Ja wou dat mijn vader me vroeger zo had gestimuleerd om een sport te beoefenen want je heb er later zoveel profijt van.
 
Fock hej, dat kind komt hard uit te startblokken .. netjes (Y)!
 
Haha geweldig die superman punch, wordt een leuke herinnering dat filmpje als ie later ouder is. Ja wou dat mijn vader me vroeger zo had gestimuleerd om een sport te beoefenen want je heb er later zoveel profijt van.

Jaaah die was goed! Hij heeft ook een hele fraaie back kick maar die hadden we voor de 3e ronde bewaard, mocht hij in de eerste nog niet doen want als die niet goed op de plek zit en je hebt een goede tegenstander dan kan dat zomaar fout uitpakken. Wilde eerst zien wat de tegenstander in zijn mars had.

Fock hej, dat kind komt hard uit te startblokken .. netjes (Y)!

Ja man..wist dat hij het kon maar zogezegd was zijn eerste wedstrijd en dan weet je maar nooit hoe iemand op de druk anticipeerd. Hij had ook dicht kunnen slaan, maar gelukkig ging alles zoals we gehoopt hadden.
Eerste wedstrijdje is zoooo belangrijk, je kan ook alles verpesten.
We gaan ook zeker niet heel regelmatig potjes draaien nog, 3 a 4 per jaar. Steeds een 3mnd voorbereiden en trainen.
 
wie gaat er het meeste los, je zoon of jijzelf :roflol:

Mooi dat hij niks van druk lijkt te hebben.
 
Ok, succes verder !
 
wie gaat er het meeste los, je zoon of jijzelf :roflol:

Mooi dat hij niks van druk lijkt te hebben.

Pffff..had vooraf niet gedacht dat het zo erg zou zijn om je zoon in de ring te laten gaan. Maar geloof me...dat was heffie!

Je ziet veel dat ze de benen vergeten in het heetst van de strijd, er was enorm veel lawaai rond de ring(heb met de iphone gefilmd en daar op hoor je het lawaai niet echt.) en je probeerd toch te helpen door te sturen.

Maar idd...ik was, geloof ik, redelijk hysterisch haha. Ach, ook leuk voor later moeten we maar denken.:)

Druk had ie wel degelijk hoor..maar hij was gelukkig wel in staat om de opdracht uit te voeren, én heel belangrijk...te luisteren naar z'n hoek.
 
Laatst bewerkt:
Leuk man mijn laptop stond voluit de boxen liggen nou in de hoek van de huiskamer en hij sloeg gelijk vast:eek: maar wat een pit zeg die gozer gaat nog wat worden als hij ruzie op school heeft.
 
H&A ...gaat steeds beter daar...:rolleyes:
 
Leuk man mijn laptop stond voluit de boxen liggen nou in de hoek van de huiskamer en hij sloeg gelijk vast:eek: maar wat een pit zeg die gozer gaat nog wat worden als hij ruzie op school heeft.

Hahaha..heb er nog voor gewaarschuwd in de openingspost man! Tja..school:rolleyes: Mijn zoontje nam vandaag de beker mee naar school en toen vroeg juf...goh wat leuk een beker staat de wedstrijd ook op internet? Jaha zei m'n zoontje op joetjoep..leuk dan gaan we met de beide groepen 4 op het digibord kijken:o Had graag het gezicht van juf gezien na het bekijken van die "asociale" sport.:D

H&A ...gaat steeds beter daar...:rolleyes:

Ja man sinds jij daar stagiar bent geweest is het hele roer omgegooid..:D
 
Hahaha..heb er nog voor gewaarschuwd in de openingspost man! Tja..school:rolleyes: Mijn zoontje nam vandaag de beker mee naar school en toen vroeg juf...goh wat leuk een beker staat de wedstrijd ook op internet? Jaha zei m'n zoontje op joetjoep..leuk dan gaan we met de beide groepen 4 op het digibord kijken:o Had graag het gezicht van juf gezien na het bekijken van die "asociale" sport.:D

Denk niet dat zijn klasgenootjes nog ruzie gaan zoeken :roflol:
Of dat de juf hem slechte punten zou geven, onder het motto 'Als dat jongetje al zo heftig is, hoe is die pa dan wel niet...' :D
 
Zo hey, alle combinaties netjes afgesloten met een traptechniek. Dit is echt heeeeel netje gevochten door dat mannetje zeg. Zie je niet veel dit soort tallent.
 
Hahaha..heb er nog voor gewaarschuwd in de openingspost man! Tja..school:rolleyes: Mijn zoontje nam vandaag de beker mee naar school en toen vroeg juf...goh wat leuk een beker staat de wedstrijd ook op internet? Jaha zei m'n zoontje op joetjoep..leuk dan gaan we met de beide groepen 4 op het digibord kijken:o Had graag het gezicht van juf gezien na het bekijken van die "asociale" sport.:D



Ja man sinds jij daar stagiar bent geweest is het hele roer omgegooid..:D


hoor alleen maar negatieve dingen:rolleyes:
 
Zo hey, alle combinaties netjes afgesloten met een traptechniek. Dit is echt heeeeel netje gevochten door dat mannetje zeg. Zie je niet veel dit soort tallent.

Tja..zie het door papa ogen natuurlijk(tenminste dat houd ik me voor), maar ben niet 1x en ook niet 2x aangesproken die dag door verschillende mensen die hem hebben zien vechten en die ook kennis van zaken hebben maar echt 15-20x.
Mensen die me apart namen na het gevecht en eigenlijk woorden van dezelfde strekking zeggen als wat jij in je laatste zin zegt. Leuk dat je dit zegt iig.

Probeer het wel te bagataliseren en er niet teveel hosanna van te maken. We gaan gewoon lekker verder op de ingeslagen weg. Dat we iets goed doen is me wel duidelijk geworden.

Trouwens ook leuk dat je het ziet..want idd combinaties werden netjes afgesloten én de trappen werden mooi ingeleid met stoten. Dát zie je ook vaak niet. Vergeten die kleintjes vaak.


hoor alleen maar negatieve dingen:rolleyes:

Ja snap je wel hoor, zonder me verder hierover op een forum uit te wijden..;)
Maar op het moment hebben we onze draai daar gevonden en we zien wel wat de toekomst brengt.
 
Laatst bewerkt:
Tja..zie het door papa ogen natuurlijk(tenminste dat houd ik me voor), maar ben niet 1x en ook niet 2x aangesproken door verschillende mensen die hem hebben zien vechten en die ook kennis van zaken hebben maar echt 15-20x. Mensen die me apart namen na het gevecht en eigenlijk woorden van dezelfde strekking zeggen als wat jij in je laatste zin zegt. Leuk dat je dit zegt iig.
Probeer het wel te bagataliseren en er niet teveel hosanna van te maken. We gaan gewoon lekker verder op de ingeslagen weg. Dat we iets goed doen is me wel duidelijk geworden.
Trouwens ook leuk dat je het ziet..want idd combinaties werden netjes afgesloten én de trappen werden mooi ingeleid met stoten. Dát zie je ook vaak niet. Vergeten die kleintjes vaak.




Ja snap je wel hoor, zonder me verder hierover op een forum uit te wijden..;)
Maar op het moment hebben we onze draai daar gevonden en we zien wel wat de toekomst brengt.

Misschien kan jij wat positiefs brengen, wel een goeie gym hoor mooie apparatuur enzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven