AndroidHealthClinic

Gestopt mhl92 contest log 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag ff rustige Pull training gedaan, niks bijzonders qua gewichten dus ga hem ook niet helemaal posten. Had dat pilletje van B&F genomen, die je gratis kon krijgen. Niks gemerkt alleen een extreme crash. Vrij irritant
 
Waarom heb ik nooit crashes en shit.... Lees het vaker bij mensen. Lijkt me wel klote zeg
 
Waarom heb ik nooit crashes en shit.... Lees het vaker bij mensen. Lijkt me wel klote zeg
joah mjah doe je niks aan, zal per persoon wel verschillend zijn.

Ik train wel gewoon hard door, alleen heb nie echt de motivatie om constant te loggen, en logs te volgen. Doe dus even af en toe een update

Vandaag deadlift PR proberen te zetten met mijn 1rm.
Hoogste gewicht wat ik ooit met deadlift heb gepakt is 5x115kg
Het zag er vandaag zo uit
1x115kg
1x120kg PR
1x130kg PR
1x135kg PR

Kon misschien nog wel de 140 pakken maar dacht doe het maar rustig aan. Ik deadlift volgens mij nu zo'n 4 maand, en wou niks overbelasten:o
Voor de rest gewoon een goede training gedraaid, pull ups met BW gaan steeds makkelijker, was een goede tip van marvin:p
 
beter gemotiveerd in de gym dan achter je pc bro!

PR stormpje....
 
Mooi deads MHL! Merk bij mezelf ook dat ik momenteel minder zin heb om te loggen (en trainen)..maar probeer het zeker wel bij te houden!
 
beter gemotiveerd in de gym dan achter je pc bro!

PR stormpje....
haha true!

Mooi deads MHL! Merk bij mezelf ook dat ik momenteel minder zin heb om te loggen (en trainen)..maar probeer het zeker wel bij te houden!
Was er ook blij mee ja:D
Ik volg iedereen zijn log nog steeds, alleen is het meestal even kort kijken, en geen zin/tijd meer om overal reactie's te plaatsen etc.
 
Hey gozer! Ga je nog wel foto's insturen of ben je niet tevreden? Ben benieuwd!
 
Nog een klein weekje! Hoe sta je ervoor, goos?
kon stukken beter! iets meer dan 2kg erbij gepakt denk ik

Hey gozer! Ga je nog wel foto's insturen of ben je niet tevreden? Ben benieuwd!

Ga geen foto's insturen, ben net terug van 8 dagen italie, en ben gewn niet tevreden. Ik ga wel foto's maken en deze volgend jaar als begin pics laten zien. En dan nu gewoon nog een jaar flink wat massa pakken en dan volgend jaar kijk ik wel:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven