MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Beetje teveel imo.

Ik heb gewoon een rack waar je ook pulley's en tricep pulldowns en stuff mee kan doen + een bankje en wat gewichten. Kan al mijn oefeningen perfect doen.
 
teveel in een homegym? not sure if srs.
 
Helaas enkel kikkertjes. :p


Ja... Balen! Want deze wil ik graag zien!
Gefixt ;)

Ben ook erg benieuwd over je ervaringen met de CSB en de SSB van Watson!
Ik heb ze nog niet echt intensief genoeg gebruikt om echte negatieve of positieve dingen te merken. Die SSB bar heeft Gijs ook, moest je nog ervaringen willen horen ;)
De sleeves van die CSB zijn wel aan de korte kant en het voelt niet zo stevig aan (15kg, dacht ik dat het weegt) maar nog geen problemen mee gehad.

Veel stuff in ieder geval.
Ja, maar niet te veel.
Beetje teveel imo.

Ik heb gewoon een rack waar je ook pulley's en tricep pulldowns en stuff mee kan doen + een bankje en wat gewichten. Kan al mijn oefeningen perfect doen.

teveel in een homegym? not sure if srs.
+1

Het zijn allemaal nuttige dingen en ze worden allemaal gebruikt (sommige wel wat minder dan andere).
 
Hoeveel heeft het je in totaal gekost?
 
  • Like
Waarderingen: 515
Nice hoor! Mooi spul!

Heb je in die kooi nu suspension straps hangen?
Ik zit namelijk te kijken naar de Spud Inc. suspension straps en racksavers, maar ik vind ze wel duur. Daarbij schijnen de straps behoorlijk lang te zijn, zodat ze zelfs in de korste stang nog te laag hangen voor bijvoorbeeld suspended high GM's.

Die T-sled is ook gruwelijk! Maar waar gebruik je die? Gewoon op straat?
 
Hoeveel heeft het je in totaal gekost?
Iets meer dan €3000 gok ik. Ik zoek het meeste op 2dehands sites en koop enkel (/meestal) dingen waarvan ik weet dat ik ze later voor dezelfde (of een hogere) prijs kan verkopen.

Nice hoor! Mooi spul!

Heb je in die kooi nu suspension straps hangen?
Ik zit namelijk te kijken naar de Spud Inc. suspension straps en racksavers, maar ik vind ze wel duur. Daarbij schijnen de straps behoorlijk lang te zijn, zodat ze zelfs in de korste stang nog te laag hangen voor bijvoorbeeld suspended high GM's.
Thanks!

Neen, dat zijn gewoon spanriemen, maar ze doen het zelfde, zijn makkelijk te verstellen, zijn stevig en ze kosten niet veel.

Die T-sled is ook gruwelijk! Maar waar gebruik je die? Gewoon op straat?
Gewoon op de oprit hier thuis ;)
 
Laatst bewerkt:
waarom bands van elitefts en ironwoody? niet alles in 1x gekocht?
 
waarom bands van elitefts en ironwoody? niet alles in 1x gekocht?

Eerst had ik er van Ironwoodyfitness, daarna heb ik er bijgekocht van EliteFTS (mini's van ironwoody begonnen ook al gaten te vertonen dus dan hou ik die liever voor band pull aparst of zoiets, want ik zou niet willen dat er zo eentje overschiet tijdens een bench press).

En de bands van EliteFTS kon ik toen laten meebrengen vanuit Amerika (= lage verzendkosten) dus heb ik er meteen maar wat dubbele gekocht :)
 
Wat een gym zeg, 515. En dat op jouw leeftijd? Stats? Ik ben jaloers.
 
Wat een gym zeg, 515. En dat op jouw leeftijd? Stats? Ik ben jaloers.

Is mogelijk als je 2dehandssites goed in het oog houd en een beetje sparen. Ik ben ooit begonnen met 2 dumbbells van 1,35kg :p

Stats zijn niet zo spectaculair, en vooral powerlifiting gericht (maar mijn techniek heeft nog wat werk nodig).

Wedstrijd lifts:
Squat: 135kg
Paused bench press: 105
Deadlift (conventional): 170

Thuis:
Squat: 140
Bench press: 107,5
Deadlift (sumo): 6x150

Nog veel werk aan dus :(
 
Is mogelijk als je 2dehandssites goed in het oog houd en een beetje sparen. Ik ben ooit begonnen met 2 dumbbells van 1,35kg :p

Stats zijn niet zo spectaculair, en vooral powerlifiting gericht (maar mijn techniek heeft nog wat werk nodig).

Wedstrijd lifts:
Squat: 135kg
Paused bench press: 105
Deadlift (conventional): 170

Thuis:
Squat: 140
Bench press: 107,5
Deadlift (sumo): 6x150

Nog veel werk aan dus :(

niks van!! je bent heel goed bezeg, respect, en jou homegym is exact hetgene wat ik wil, maar ik ben al volop bezeg met er één op te bouwen ;) pics to come
 
  • Like
Waarderingen: 515
Bazige gym en als ik er 1 mocht kiezen hier naast mijn eigen RPB dan wist ik het wel. Heerlijk hardcore beukhok 515!
 
  • Like
Waarderingen: 515
niks van!! je bent heel goed bezeg, respect, en jou homegym is exact hetgene wat ik wil, maar ik ben al volop bezeg met er één op te bouwen ;) pics to come
Thanks, ik ben benieuwd naar de foto's ;)


Bazige gym en als ik er 1 mocht kiezen hier naast mijn eigen RPB dan wist ik het wel. Heerlijk hardcore beukhok 515!

Thanks :)
 
Mooie home-gym 515. Voor zo'n jonge leeftijd kan je precies al aardig sparen. ;)
 
  • Like
Waarderingen: 515
Weer wat spul opgehaald voor mijn gym RawPowerBaarn. Oly barbell, ez stang, verstelbare bank, pulley, legpress etc. Ook een nieuwe vikingpress/squatmachine voor strongman. Hier alvast wat foto's binnenkort zal ik eens een video rondleiding maken van alles wat ik heb.

Afb014-1.jpg

Afb013.jpg

Afb012-1.jpg

Afb015-2.jpg

Afb011-1.jpg
 
Jawel, zojuist een Bodycraft power rack met pulley en 90 kg steekgewichten gekocht, met extra schijfopnamemogelijkheid voor de pulley!
Ik zei dat ik wel een extra set catchers ging kopen voor de voorste kolommen, en hij lachte en zei dat hij die nog splinternieuw had liggen en ik die erbijkreeg. Met nog een aantal grepen voor de pulley erbij ben ik in één keer klaar, want een bankje en halters met schijven had ik al. Nice!

Tweedehands kunnen overnemen, hij komt het morgenavond even brengen. Anderhalf jaar oud, zgan en minder dan de helft van de nieuwprijs, ik ben tevreden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
P1030814.jpg


hier is hij dan, mijn home gym!!! :D vandaag in elkaar gezet.
opmerking op eerste zicht:

gewichten: mooi afgewerkt, niks op aan te merken
bankje: oerdegelijk en geeft geen mm mee, enkel van incline naar flat zetten is een beetje foefelwerk
rack: wiebelen opgelost, was men eigen domme fout. Rack is dus perfect inorde en staat als een huis.
J-hooks: superstevig alleen een beetje lang voor mijn smaak, ik ga er denkik een stukje afslijpen en dan zijn ze perfect
Dip belt: perfect!

sorry voor de mini review maar ik vind wel dat dat hierbij mag staan ;)
wat ik nog wil kopen: bands/pins, chains, ez curl, DB handles, specialty bars (hex, etc.) en NOG gewichten ofc ;)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man, kun je wel even mee vooruit :)
 
rack: wiebelde!! 2 stukjes karton onder één poot en het was gedaan, toch wel een beetje pissed om, als je dan toch zoveel betaald voor een stevig rack, verder geen aanmerkingen
Altijd mooi de BPC :) Wat betreft het wiebelen komt dit waarschijnlijk door de montage. Controleer even of je alle onderdelen goed gemonteerd hebt zoals aangegeven in de opbouwhandleiding en of je nergens ringetjes ofzo bent vergeten. Overigens is het belangrijk dat je alle schroeven los laten zitten tijdens de montage, pas als alles op zijn plek zit beginnen met het aandraaien van de schroeven! Niet tijdens het monteren al onderdelen vast gaan draaien.
 
Laatst bewerkt:
Altijd mooi de BPC :) Wat betreft het wiebelen komt dit waarschijnlijk door de montage. Controleer even of je alle onderdelen goed gemonteerd hebt zoals aangegeven in de opbouwhandleiding en of je nergens ringetjes ofzo bent vergeten. Overigens is het belangrijk dat je alle schroeven los laten zitten tijdens de montage, pas als alles op zijn plek zit beginnen met het aandraaien van de schroeven! Niet tijdens het monteren al onderdelen vast gaan draaien.

ja dat heb ik gedaan hoor, mijn vader was erbij en zei hetzelfde, maar het is niet erg, nu wiebelt het niet meer, en mss dat ik alle moeren nog eens losdraai en terug vastzet en mss is het dan opeens weg ;) want de constructie is echt massief, niks op aan te merken
 
Back
Naar boven