AndroidHealthClinic

Sticky TRT en vruchtbaarheid (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:D aha nice, gaat weer lekker lezen worden. Het effect op je zaad en nageslacht uiteindelijk is nog wel de vraag. Maar vermoed dat het niet al te goed is.

Maar dit gaat nu wel over deca en winstrol. TRT is een andere zaak en moet apart bekeken worden. Spijtig genoeg nog niet al teveel onderzoeken die de effecten op zaadkwaliteit en het nageslacht aantonen. Toch wel interessant.


Induction of micronuclei in V79 cells by the anabolic doping steroids tetrahydrogestrinone and trenbolone
http://www.springerlink.com/content/2471727731u78488/

Deze vergelijkt de cytotoxiciteit (toxiciteit op cellen) van trenbolone met testosteron (en THG). En testosteron heeft op lage concetraties geen effect. Trenbolone dan weer wel. In hogere concetraties heeft testosteron wel effect, maar het is in vitro op longcellen van hamsters. Toch wel weer interessant. Zeker als je ziet dat deca en winstrol in vivo bij mensen toxisch zijn.

De vergelijking van testosteron en trenbolone in vitro gaat dan wel om de directe androgene toxische effecten. Want in het lichaam wordt deze nog eens omgezet naar oestrogeen en dit is genotoxischer dan androgenen. In vivo kan het wel genotoxisch zijn dan in lage dosis.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: kix
Trouwens in een tankstation werken is bijna zo slecht als een 4 weekse kuur met wat deca en winstrol :D Maar dit gaat om 50mg deca en 54mg winstrol per week! Wat zou een kuur van 10-12 weken op bb hoeveelheden geven dan?

Biomonitoring of oral epithelial cells in petrol station attendants: comparison between buccal mucosa and lateral border of the tongue.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19559482
 
Laatst bewerkt:
Cools hoe heb jij de tijd om al die onderzoeken die je hebt gepost en worden gepost altijd te lezen?:p
 
Cools hoe heb jij de tijd om al die onderzoeken die je hebt gepost en worden gepost altijd te lezen?:p

Vanwege men ziekte lig ik 24u per dag in bed ;) Dus heb de hele dag tijd.
 
Serieus? Wat voor ziekte heb je dan?

Een invasieve schimmelinfectie in men weefsels en organen, door voordien en tekort aan witte bloedcellen. Een maag-en darmontsteking daarbij en een slecht functionerende lever. Met als gevolg pees-en spierzwakte.
 
Laatst bewerkt:
Heftig man. Hoe word het nu behandeld dan en hoelang duurt zo behandeling? Lig je nu in het ziekenhuis of ben je zo erg verzwakt dat je bijna je bed niet uit komt?
 
Momenteel wordt ik met immunoglobulinen (IgG specifiek) behandeld. Dit voorkomt verdere ontstekingen, maar is experimenteel voor schimmels. Moet ik elke maand naar ziekenhuis voor. Voorlopig ben ik nog thuis. Eerste 8 maanden vooral in de zetel, nu al 10 maanden in bed.

Anti-schimmel middelen kan ik dus niet nemen vanwege mijn lever en dat bemoeilijkt de zaak. Daarom dat het zo lang duurt.
 
Laatst bewerkt:
Momenteel wordt ik met immunoglobulinen (IgG specifiek) behandeld. Dit voorkomt verdere ontstekingen, maar is experimenteel voor schimmels. Moet ik elke maand naar ziekenhuis voor.


Antischimmel middelen kan ik dus niet nemen vanwege mijn lever en dat bemoeilijkt de zaak.

Oke man sterkte met het herstel!
 
:D aha nice, gaat weer lekker lezen worden. Het effect op je zaad en nageslacht uiteindelijk is nog wel de vraag. Maar vermoed dat het niet al te goed is.

Maar dit gaat nu wel over deca en winstrol. TRT is een andere zaak en moet apart bekeken worden. Spijtig genoeg nog niet al teveel onderzoeken die de effecten op zaadkwaliteit en het nageslacht aantonen. Toch wel interessant.


Induction of micronuclei in V79 cells by the anabolic doping steroids tetrahydrogestrinone and trenbolone
http://www.springerlink.com/content/2471727731u78488/

Deze vergelijkt de cytotoxiciteit (toxiciteit op cellen) van trenbolone met testosteron (en THG). En testosteron heeft op lage concetraties geen effect. Trenbolone dan weer wel. In hogere concetraties heeft testosteron wel effect, maar het is in vitro op longcellen van hamsters. Toch wel weer interessant. Zeker als je ziet dat deca en winstrol in vivo bij mensen toxisch zijn.

De vergelijking van testosteron en trenbolone in vitro gaat dan wel om de directe androgene toxische effecten. Want in het lichaam wordt deze nog eens omgezet naar oestrogeen en dit is genotoxischer dan androgenen. In vivo kan het wel genotoxisch zijn dan in lage dosis.

Full text in bijlage.

Andere full text ook ff toegevoegd. :)
 

Bijlagen

  • fulltext.pdf
    431,8 KB · Weergaven: 209
  • biomonitoring_of_oral_epithelial_cells_in_petrol_station_attendants_comparison_between_buccal_mu.pdf
    195,4 KB · Weergaven: 183
Laatst bewerkt:
Thanx again ;) Moet men karma eerst weer verdelen zegt ie voor ik je kan geven :D
 
Anderen mogen me ook wel eens karma geven, maar die doen het niet... :( :mad:
 
Ja in dit topic gaan er weinigen karma geven voor je full texten :p Klopt toch allemaal niet die onderzoeken :D Zeker als het slecht voor de genen en zaad kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ja, iedereen is anders, je hebt 0% aan die onderzoeken. Heb ik laatst nog gehoord, op dit forum zelfs. :)
 
Haha, ja. Straatkennis boven alles weetje ;)
 
Anderen mogen me ook wel eens karma geven, maar die doen het niet... :( :mad:

Jij ligt ook niet met een vage vleesetende schimmelinfectie aan bed gekluisterd. Niet zielig = geen karma :eek:
 
Momenteel wordt ik met immunoglobulinen (IgG specifiek) behandeld. Dit voorkomt verdere ontstekingen, maar is experimenteel voor schimmels. Moet ik elke maand naar ziekenhuis voor. Voorlopig ben ik nog thuis. Eerste 8 maanden vooral in de zetel, nu al 10 maanden in bed.

Anti-schimmel middelen kan ik dus niet nemen vanwege mijn lever en dat bemoeilijkt de zaak. Daarom dat het zo lang duurt.

Heftig allemaal cools :( heb dit echt nog nooit gehoord... hoe ben je erachter gekomen dat je dit had ?
 
Door vele onderzoeken te doen en uit te sluiten, want het probleem is dat er zo een 200 tal schimmels voor een infectie kunnen zorgen. En in Belgie worden er momenteel maar een 5 tal getest (1 oraal).

Ben nu eindelijk terug aan het beteren. Voeding is aangepast en mijn witte bloedcellen verdubbeld door de oorzaak rechtstreeks aan te pakken. Eerste aanwijzing was dan ook dat mijn witte bloedcellen daalde ipv steeg toen ik ziek werd. En dan worden het aantal mogelijke infecties al beperkter.

Hier wat over schimmels en mogelijke infecties.
http://microbiology.mtsinai.on.ca/mig/index.shtml

Hier een vrij grote database, zo zie je hoeveel het er kunnen zijn.
[Link niet meer beschikbaar]

En hier specifiek candida, ze zijn pas in Belgie een 2de gaan bestuderen.
http://emedicine.medscape.com/article/213853-overview
 
Back
Naar boven