XXL Nutrition

(Fashion-) modellen verenig U! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lotti

Novice
Lid geworden
19 jul 2011
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
62kg
Vetpercentage
19%
Een heel specifiek topic dat (wellicht?) een beetje buiten de boot valt op dit forum. Er zijn enkele topics waarin modellen advies vragen voor hun doelstelling smaller te worden en vet te verliezen. De maatjes zijn immers het belangrijkst en voor ook maar een beetje spierbal zijn de meeste boekers/opdrachtgevers/ontwerpers allergisch. Natuurlijk weten we dat we door maar weinig te eten en veel te cardio-en afvallen als een tierelier, maar inmiddels weten we ook dat dat niet lang vol te houden valt en we ons slap gaan voelen en er op de gevoelige plaat er ook niet al te appetijtelijk meer uitzien in onze smoeltjes.

Maar goed, we willen wel een rank, smal, petieterig lichaam hebben/behouden/krijgen. We zijn al aardig op weg, want we hebben een smalle bouw. Het gaat maar om een paar cm die van de heupen af moet en allé, die gespierde hockeybenen, dat mag ook wel weg!

Diverse instructeurs hebben ons al van adviezen voorzien, waarbij veel krachttraining kwam kijken i.c.m. cardio en we veel, heel veel eiwitten en die enge koolhydraten. Het vetpercentage daalt gestaag, het lichaam wordt strak, maar die maatjes .. echt smaller en ranker wordt het lichaam hier niet van .. Spierballetjes passen niet door de armsgaten heen en de billen worden zo gespierd dat een maatje 34 ineens gaat knellen. We hebben nog een maand en dan worden we weer gemeten en dan moeten de maatjes écht goed zijn .. niet pas over een half jaar.

Frustratie!

Wie hiermee te maken heeft en weigert op een blaadje sla te leven: laat van je horen!

(Tips zijn overigens meer dan welkom, de sticky's zijn uiteraard al doorlopen).
 
Wat voor eng persoon ben jij wel niet.

Dat jullie na zoveel jaren van 'vechten' voor emancipatie nog steeds niet door hebben dat je je lot zelf in handen hebt en als jullie collectief bepalen dat de ana-look door jullie eigen obsessies en scene gevoed word is mij werkelijk een raadsel.

Als je zoekt naar crashdieeten zou ik niet mn heil zoeken op een website waar men streeft naar het bouwen van fysieken.
 
Intredasting first post.....
 
wat voor eng persoon ben jij wel niet.

Dat jullie na zoveel jaren van 'vechten' voor emancipatie nog steeds niet door hebben dat je je lot zelf in handen hebt en als jullie collectief bepalen dat de ana-look door jullie eigen obsessies en scene gevoed word is mij werkelijk een raadsel.

Als je zoekt naar crashdieeten zou ik niet mn heil zoeken op een website waar men streeft naar het bouwen van fysieken.

+1
 
Bikini- of sportmodel worden, als je liever gespierd bent.


Is dit topic nu een vraag of een statement?
 
Laatst bewerkt:
@Abfab Excuus, ik ben misschien niet heel duidelijk. Ik opende dit topic niet om een statement te maken, alswel voor advies.

Ik had dit soort reacties wel verwacht, heel begrijpelijk en vind ik ook niet erg. Voel me dan ook niet aangevallen ofzo. Ik hoop dat er nog meisjes gaan reageren die dezelfde doelstelling en hobbels hebben en wellicht mensen die ervaring hebben met het trainen van mensen (meiden) met deze doelstelling.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 09:49 ----------

@Abfab: even voor de duidelijkheid: ik ben juist NIET liever gespierd. Als fashionmodel wordt een ranke fysiek van je verwacht.
 
@Abfab Excuus, ik ben misschien niet heel duidelijk. Ik opende dit topic niet om een statement te maken, alswel voor advies.

Ik had dit soort reacties wel verwacht, heel begrijpelijk en vind ik ook niet erg. Voel me dan ook niet aangevallen ofzo. Ik hoop dat er nog meisjes gaan reageren die dezelfde doelstelling en hobbels hebben en wellicht mensen die ervaring hebben met het trainen van mensen (meiden) met deze doelstelling.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 09:49 ----------

@Abfab: even voor de duidelijkheid: ik ben juist NIET liever gespierd. Als fashionmodel wordt een ranke fysiek van je verwacht.


dan zit je hier toch echt verkeerd...
 
@Kevin: ik snap echt niet wat je bedoelt met 'jullie' en 'vechten voor emancipatie'. Ik heb daar in het kader van de fysiek die van modellen wordt verwacht nooit voor gevochten.

Verder ga ik niet meer op dit soort reacties in, sorry. Zoals ik al zei is dit topic niet bedoeld om een statement te maken. Graag reacties waar 'we' wat aan hebben!
 
Allereerst: wat een enorm verwarrende opbouw van zinnen.

Advies: Niks meer eten en alleen nog maar water drinken. Je 'opdrachtgever' wil toch dat je eruit ziet als een Auschwitz bewoner, dus waarom ook niet leven als een?

Succes.
 
@Unieque: dat denk ik niet. Er is een aantal andere topics van modellen en daar werd wel serieus geantwoord, maar die gaan verder niet diep, zijn snel gestopt en die TO's zijn niet meer actief.

Misschien moet ik even mijn huidige (voeding- en trainings-) schema plaatsen, ik ben namelijk best actief met KT. Vandaar dat ik mij hier wel thuis voel. Ik lees al een hele tijd mee. Dan snap je ook waarom ik hier een topic open. Ik had het ook op de site blaadjesla.nl kunnen openen, maar zoals ik al aangaf, is zo'n dieet NIET de bedoeling.
 
Je wilt geen laag vp, maar gewwoon superslank zijn?
 
Wat voor eng persoon ben jij wel niet.

Dat jullie na zoveel jaren van 'vechten' voor emancipatie nog steeds niet door hebben dat je je lot zelf in handen hebt en als jullie collectief bepalen dat de ana-look door jullie eigen obsessies en scene gevoed word is mij werkelijk een raadsel.

Als je zoekt naar crashdieeten zou ik niet mn heil zoeken op een website waar men streeft naar het bouwen van fysieken.

Haha kom je helemaal onder je steen vandaan gekropen om dit als 137e post in 6 jaar te schrijven?
Ga maar snel weer terug.:)

OT: Interdasting.
 
Haha kom je helemaal onder je steen vandaan gekropen om dit als 137e post in 6 jaar te schrijven?
Ga maar snel weer terug.:)

OT: Interdasting.

Vind dat hij best een punt heeft. Ik heb van dichtbij mogen meemaken hoe iemand koste wat het kost aan zo'n ''schoonheidsideaal'' wilde voldoen en hoe diegene hier aan onderdoor gegaan is.

Ik vind dat wij als samenleving dit soort ziekelijk gedrag niet mogen/moeten stimuleren.

Iedereen staat er natuurlijk vrij in hoe hij/zijn het lichaam wil vormen maar ik vind het stimuleren van uithongeren (wat dit uiteindelijk gewoon is) enorm fout.
 
Met krachttraining hoef je geen spiermassa op te bouwen. Er zijn immers meerdere soorten krachttraining. Vooral krachttraining op het uithoudingsvermogen zal weinig spiermassa opleveren. En krachttraining gericht op spiermassa zal je echt niet in een bodybuilder laten veranderen.

En misschien handig om beter te plannen, zeker als je nog maar één maand hebt te gaan. Dan kan een crashdieet wel van toepassing zijn. Succes.
 
Een heel specifiek topic dat (wellicht?) een beetje buiten de boot valt op dit forum. Er zijn enkele topics waarin modellen advies vragen voor hun doelstelling smaller te worden en vet te verliezen. De maatjes zijn immers het belangrijkst en voor ook maar een beetje spierbal zijn de meeste boekers/opdrachtgevers/ontwerpers allergisch. Natuurlijk weten we dat we door maar weinig te eten en veel te cardio-en afvallen als een tierelier, maar inmiddels weten we ook dat dat niet lang vol te houden valt en we ons slap gaan voelen en er op de gevoelige plaat er ook niet al te appetijtelijk meer uitzien in onze smoeltjes.

Maar goed, we willen wel een rank, smal, petieterig lichaam hebben/behouden/krijgen. We zijn al aardig op weg, want we hebben een smalle bouw. Het gaat maar om een paar cm die van de heupen af moet en allé, die gespierde hockeybenen, dat mag ook wel weg!

Diverse instructeurs hebben ons al van adviezen voorzien, waarbij veel krachttraining kwam kijken i.c.m. cardio en we veel, heel veel eiwitten en die enge koolhydraten. Het vetpercentage daalt gestaag, het lichaam wordt strak, maar die maatjes .. echt smaller en ranker wordt het lichaam hier niet van .. Spierballetjes passen niet door de armsgaten heen en de billen worden zo gespierd dat een maatje 34 ineens gaat knellen. We hebben nog een maand en dan worden we weer gemeten en dan moeten de maatjes écht goed zijn .. niet pas over een half jaar.

Frustratie!

Wie hiermee te maken heeft en weigert op een blaadje sla te leven: laat van je horen!

(Tips zijn overigens meer dan welkom, de sticky's zijn uiteraard al doorlopen).

Ik verwijs u door naar girlstyle fashion http://www.girlstyle.nl/
 
Vind dat hij best een punt heeft. Ik heb van dichtbij mogen meemaken hoe iemand koste wat het kost aan zo'n ''schoonheidsideaal'' wilde voldoen en hoe diegene hier aan onderdoor gegaan is.

Ik vind dat wij als samenleving dit soort ziekelijk gedrag niet mogen/moeten stimuleren.

Iedereen staat er natuurlijk vrij in hoe hij/zijn het lichaam wil vormen maar ik vind het stimuleren van uithongeren (wat dit uiteindelijk gewoon is) enorm fout.

Lijkt me niet de intentie van TS, gezien de laatste alinea van haar post.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 11:25 ----------

Ik verwijs u door naar girlstyle fashion http://www.girlstyle.nl/

Wat zeur jij nou, je hebt hetzelfde fysiekje als de meeste van die dames.:rolleyes:




...
 
Lijkt me niet de intentie van TS, gezien de laatste alinea van haar post.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 11:25 ----------



Wat zeur jij nou, je hebt hetzelfde fysiekje als de meeste van die dames.:rolleyes:




...

Inderdaad, het wordt tijd dat ik naar girlstyle verhuis. :)
Het was me een genoegen jullie te kennen.

Enn halloo nieuwe chickies :)
 
Je wilt geen laag vp, maar gewwoon superslank zijn?

Nee, wel een laag vp.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 11:37 ----------

Haha kom je helemaal onder je steen vandaan gekropen om dit als 137e post in 6 jaar te schrijven?
Ga maar snel weer terug.:)

OT: Interdasting.

Haha, is dat zo Marcel? :D

Sorry, maar ik weet niet wat interdasting is :(

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 11:39 ----------

Met krachttraining hoef je geen spiermassa op te bouwen. Er zijn immers meerdere soorten krachttraining. Vooral krachttraining op het uithoudingsvermogen zal weinig spiermassa opleveren. En krachttraining gericht op spiermassa zal je echt niet in een bodybuilder laten veranderen.

Weet ik en ja, dat zegt men. Hoewel ik op deze manier train, zie ik bijvoorbeeld mijn biceps toch echt groeien en passen ze niet meer zo makkelijk door armsgaten.

En misschien handig om beter te plannen, zeker als je nog maar één maand hebt te gaan. Dan kan een crashdieet wel van toepassing zijn. Succes.

Beter leren plannen is hier niet van toepassing, je wordt continue gemeten.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 11:40 ----------

Ik verwijs u door naar girlstyle fashion http://www.girlstyle.nl/

Goh, ik zal er eens kijken. Bedankt!

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 11:40 ----------

Lijkt me niet de intentie van TS, gezien de laatste alinea van haar post.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 11:25 ----------



...

Halleluja! Amen!

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 11:42 ----------

Allereerst: wat een enorm verwarrende opbouw van zinnen.

Ik sta open voor kritiek, als je aangeeft wát er niet goed is. Mag wel via privébericht, aangezien het offtopic is.
 
Het is heel simpel: als je geen talent hebt om model te zijn ( van nature lange vormloze benen, smalle heupen, smalle schouders) is het beter om iets anders te gaan doen dan jezelf te kwellen..
 
Ik moet wel lachen, ik ben benieuwd of er nu überhaupt nog modelletjes zijn die hier van zich durven laten horen. Ik vermoed dat ze dat niet meer durven na posts als 'Auschwitz' en 'eng mens' XD

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 11:46 ----------

Het is heel simpel: als je geen talent hebt om model te zijn ( van nature lange vormloze benen, smalle heupen, smalle schouders) is het beter om iets anders te gaan doen dan jezelf te kwellen..

Jij weet waar je het over hebt? Zo simpel is het inderdaad! Maar denk jij nu echt dat modellen niet sporten om te blijven zoals ze zijn en dat er geen enkele boeker zijn modellen achter de reet hoeft te zitten om nog even die 2 cm van de heupen af te krijgen? Ik heb het niet over 15 cm hoor ...
 
Back
Naar boven