AndroidHealthClinic

6 mnd, HGH + AAS (stapje verder)

Bezoekers in dit topic

veels te hoge % man.

als je nou gewoon hgh neemt zonder aas en je gaat 8 weken cutten tot een % of 12 en dan aas erin, dan zou je in principe nog meer droppen en het ziet er gewoon veel beter uit

veels te hoge bf ?? eerst massa bouwen dan je lichaam afwerken !

hgh zonder aas ??? zonde van je geld vriend !

ziet er gewoon veel beter uit ? als je 100 kg weegt ja !

maar goed, we gaan verder :D

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 20:22 ----------

4 weken on 4 weken off met orals is dat genoeg voor je lever om te herstellen?

na ja gezond is kuren natuurlijk niet maar goed, ik leef voor bodybuilding en niets anders dus dan overweeg je de risico's met de evt, gevolgen !
Groot of dood of mischien wel in de goot maar zal hoe dan ook mijn doel behalen en dat is het podium.
 
veels te hoge bf ?? eerst massa bouwen dan je lichaam afwerken !

hgh zonder aas ??? zonde van je geld vriend !

ziet er gewoon veel beter uit ? als je 100 kg weegt ja !

maar goed, we gaan verder :D

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 20:22 ----------



na ja gezond is kuren natuurlijk niet maar goed, ik leef voor bodybuilding en niets anders dus dan overweeg je de risico's met de evt, gevolgen !
Groot of dood of mischien wel in de goot maar zal hoe dan ook mijn doel behalen en dat is het podium.

wat heb je dan gedaan al die tijd en 5 kuurtjes verder, nu ga je pas massa bouwen ?

hgh zonder aas is zeker niet zonde van je geld, eerst je cellen delen en deze dan gelijk oppompen met aas. sommige raden zelfs nog aan eerst een half jaar hgh en dan pas aas erin zodat je nog harder gaat op de kuur.

maar ok ieder zijn mening, succes in ieder geval !!!
 
low test met wat mast en dan eerst je vet% naar de 12 of lager brengen...
Dan alles uit de kast halen...
Eventueel direct hgh...wat jij wil...
Ik wil met kerst met hgh beginnen...maar denk dat 4ui niet erg veel zoden aan de dijk gaat zetten op jou leeftijd...
Liever het dubbele(als je het trekt natuurlijk)en kunt betalen...icm slin...dan doe je het imo pas goed...
Succes iig
 
low test met wat mast en dan eerst je vet% naar de 12 of lager brengen...
Dan alles uit de kast halen...
Eventueel direct hgh...wat jij wil...
Ik wil met kerst met hgh beginnen...maar denk dat 4ui niet erg veel zoden aan de dijk gaat zetten op jou leeftijd...
Liever het dubbele(als je het trekt natuurlijk)en kunt betalen...icm slin...dan doe je het imo pas goed...
Succes iig

dacht ook eigenlijk om lekker te bulken met aas (schoon eten ) en hgh ernaast voor optimale vetverbranding !!
ik snap niet waarom ik eerst in % zou moeten dalen voordat ik massa ga opbouwen ! dan moet ik al die verloren massa er straks weer aanvreten !
Ik weet niet beter dan eerst massa en volume en dan te gaan beeldhouden ?

mijn begelijder die dus ook wedstrijden heeft gedaan en dus ook eerste werd op de holland zegt juist tegen mij dat ik moet opbouwen en niet droogtrainen!
en als ik dan wat volume heb opgebouwd (wat dus sneller gaat met een beetje vet op je lijf ) dan te rippen en perfectioneren !
je ziet in praktijk ook dat een mager persoon veel meer moeite heeft met massa opbouwen dan iemant die wat meer % heeft !

slin laat ik nog even achterwegen ! wil eerst is kijken wat gh met me doet !
 
Bekijk bijlage 22682

ff voor de gein alvast een foto van me rug voor ik begin !!

Sorry hoor maar is die foto het resultaat van 10 jaar trainen en 5 kuurtjes? Dan is er of iets mis je voeding of training, maar waarschijnlijk allebei. Met dit fysiek moet je nog niet eens denken aan HGH, no offence.
 
dacht ook eigenlijk om lekker te bulken met aas (schoon eten ) en hgh ernaast voor optimale vetverbranding !!
ik snap niet waarom ik eerst in % zou moeten dalen voordat ik massa ga opbouwen ! dan moet ik al die verloren massa er straks weer aanvreten !
Ik weet niet beter dan eerst massa en volume en dan te gaan beeldhouden ?

mijn begelijder die dus ook wedstrijden heeft gedaan en dus ook eerste werd op de holland zegt juist tegen mij dat ik moet opbouwen en niet droogtrainen!
en als ik dan wat volume heb opgebouwd (wat dus sneller gaat met een beetje vet op je lijf ) dan te rippen en perfectioneren !
je ziet in praktijk ook dat een mager persoon veel meer moeite heeft met massa opbouwen dan iemant die wat meer % heeft !

slin laat ik nog even achterwegen ! wil eerst is kijken wat gh met me doet !

Het gaat erom dat je oestrogeen gerelateerde problemen zult krijgen op een hoge vetpercentage icm hoge doseringen AS. Ik denk dat jij nog een stuk verder kan komen door je voeding aan te passen.
Persoonlijk had ik gecut naar 12% en dan een dikke bulk kuur erin gezet.

je zegt ook: "aas zal bestaan uit d,boll of oxy met sust en deca.
orals ga ik 4 weken on 4 weken off etc gebruiken."


Waarom we het niet aanraden kan je lezen in me eerste zin.. en al helemaal niet met die middelen.
Kuur advies van melvin lijkt me een stuk verstandiger (low test, bv op 250mg p/w) vergeet niet dat cutten niet betekent dat je je spiermassa moet inleveren he!
Een lage dosering testosteron zorgt ervoor dat je je spieren zult behouden.. maar je moet het helemaal zelf weten natuurlijk
Ik lees dat je al 5 kuurtjes hebt gedaan, en vermoed dat er veel nog niet in orde is.. beter laat je de HGH even voor wat het is want het kost je klauwen met geld

succes!
 
Laatst bewerkt:
kuren met 18% brengt je vaak in de problemen door het vocht en vet wat je nog makkelijker aan zult gaan zetten...idd zoals hier boven ook gezegt door aromatisering...hoe meer vet hoe meer de middelen aromatiseren...dus ja , je pakt veel massa maar als je kijkt hoelang je er over gaat doen om dat vocht en vet er weer af te krijgen...ben je vaak weer terug bij af...(ik spreek uit ervaring)
mij eerste kuur was ik ook 16%...kwam 15kg aan...maar denk maar 4/5kg spier..om die 10kg vocht en vet er af te krijgen koste me gewoon weer 3kg spier(getallen niet te psies nemen)
wanneer je met 'n laag vet% gaat bulken ga je idd minder aankomen(vooral op de schaal) MAAR!!!het geen dat je aanzet zal voor 'n veel groter deel uit pure spiermassa bestaan...en dus zul je daarna ook weer minder kwijt raken als je droog wilt gaan trainen...
Succes met je keuze...
Ps weet je begelijder wel dat je aan de aas zit? Of wil gaan zitten?
Is wel handig namelijk want naturel zou ik er minder problemen mee hebben je te laten bulken...
 
Waarom zulke eenzijdige voeding gaat nergens over? het is belangerijk of af te wisselen in alle producten, goeie vetten moet je ook veel meer eten.. Voeding is het belangerijkste he vergeet dat niet
 
Sorry hoor maar is die foto het resultaat van 10 jaar trainen en 5 kuurtjes? Dan is er of iets mis je voeding of training, maar waarschijnlijk allebei. Met dit fysiek moet je nog niet eens denken aan HGH, no offence.


ik maak dit log voor mensen die het interessant vinden om dit te volgen !
niet om afgekraakt te worden, anders post je ff een foto van je eigen rug.
of plak gewoon ff een pleister op je mond .
 
ik maak dit log voor mensen die het interessant vinden om dit te volgen !
Niet om afgekraakt te worden, anders post je ff een foto van je eigen rug.
Of plak gewoon ff een pleister op je mond .

+1
 
kix melvin en curtis, bedankt voor het advies, jullie zullen het vast goed bedoelen maar het leek me leuk om een log bij te houden van het resultaat dat ik zal opdoen, maar heb er eigenlijk al geen zin meer in !

Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik wil aankomen en niet wil afvallen.
rippen komt later wel als ik het groot genoeg vind om droog te worden, 100 dus als ik dan 90 op 12 % over hou ben ik tevreden maar als ik nu dit al doe kom ik onder de 80 en daar ga ik waarschijnlijk niet vrolijk van worden !

ik heb hier goed over na gedacht en zet dit ook zo door ! ik heb vaker test deca dboll gebruikt en mijn % zijn er altijd van gezakt ! dit ligt aan voeding en niet aan aas!

wil dit log graag doorzetten, maar heb geen zin in kritiek want zo gaat de lol er een beetje van af .
hoop dat dit nu klaar is.

wie wil volgen gezellig , wie het er allemaal niet mee eens zijn kijken maar niet want dit is niet echt motiverend.

gr, rico
 
Laatst bewerkt:
gewoon lekker doorgaan ik zit nu op hgh only wil over 15 weken er weer wat naast gaan doen ,dus ben wel geintereseerd in jouw resultaten.

gr houthakker
 
oke houthakker ! we gaan gezellig verder ! succes met je eigen kuur !
 
ik maak dit log voor mensen die het interessant vinden om dit te volgen !
niet om afgekraakt te worden, anders post je ff een foto van je eigen rug.
of plak gewoon ff een pleister op je mond .

Ik kraak je niet af, ik geef je opbouwende kritiek maar dat kun je kennelijk niet waarderen. Hetzelfde als melvin, curtis en kix, ze geven je goed bedoeld advies maar je doet er niks mee. Uiteindelijk lijden jouw resultaten eronder.
 
Idd het is goed bedoeld man, maar het is aan jou om je voeding en training naar de hoger niveau te brengen ;) succes bro
 
dit zal mijn schema ong worden :

Aug: 40 mg dboll + 500 mg sust + 200 mg deca + hgh 2iu 7/7.

sept: 500 mg sust + 200 mg deca + hgh 3iu 5/7.

okt : 100 mg oxy + 750 mg sust + 200 mg deca + hgh 4iu 5/7.

nov: 750 mg sust + 200 mg deca + hgh 4 iu 5/7.

dec: 250 mg test e + hgh 4 iu 5/7.

jan : 40 mg winny +750 mg test e + 400 mg primo+ hgh 4 iu 5/7.

feb: 750 mg test e + 400 mg primo+ hgh 4 iu 5/7.

maa: 250 mg test e + hgh 4 iu 5/7.

Cutten :

apr: 150mg mast + 150 mg test prop + 100 mg tren a eod + hgh 4 iu 5/7.

mei: 150mg mast +150 mg test prop + 100 mg tren a eod + hgh 4 iu 5/7.


Dan 8 weken nolvadex op 20 mg per dag. of 250 test in de week onderhoud ?

Hcg alleen als ballen krimpen, maar dat zal wel !
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat t advies wel duidelijk is geweest, was gewoon goed bedoeld.. En tegen kritiek moet je kunnen imo.
Maar veel succes in ieder geval, ik zal je log volgen
 
iemant nog tips voor deze kuur ?
 
Tips zijn hierboven allemaal gezegd???


nee! jou tip was eerst bf omlaag te krijgen ! maar dat wil ik niet !
heeft niks te maken met de kuur die ik wil gaan doen!
 
Back
Naar boven