Fitness Seller

Maffiapraktijken in anabolenland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Al zou het verhaal waar zijn, zon abces groeit, dat ontstaat niet in 1 dag.

dit verhaal klopt van geen kanten,welke wedstrijd bodybuilder neemt onbekende gear aan van iemand en dit zonder met zijn begeleider te overleggen?
dikke vette bull-shit
 
1 ding is wel zeker; anabolen heeft niks
met gezondheid of met een gezonde levensstijl te maken.
Anabole steroïden zijn gewoon precies dezelfde hormonen die door jouw lichaam vloeien. Een hormoonvervangingstherapie is zelfs gezonder dan te lage bloedwaarden hebben.

Zijn suprafysiologische dosissen gezondheidsbevorderend? Nee. Maar is de schadelijkheid bij verantwoord kuren zwaar overschat en overdreven, mede door foute informatie in media en publieke opinie? Zeker.

Is het mogelijk om d.m.v. een zeer gezonde levensstijl de schadelijkheid van kuren te counteren? Ja, meer dan voldoende aangetoond door de gebruikers.

En verder is de bron van dit artikel twijfelachtig. Iedereen kan horrorverhalen schrijven, en sensatiejournalisten doen niets liever.
 
Anabole steroïden zijn gewoon precies dezelfde hormonen die door jouw lichaam vloeien. Een hormoonvervangingstherapie is zelfs gezonder dan te lage bloedwaarden hebben.

Zijn suprafysiologische dosissen gezondheidsbevorderend? Nee. Maar is de schadelijkheid bij verantwoord kuren zwaar overschat en overdreven, mede door foute informatie in media en publieke opinie? Zeker.

Is het mogelijk om d.m.v. een zeer gezonde levensstijl de schadelijkheid van kuren te counteren? Ja, meer dan voldoende aangetoond door de gebruikers.

En verder is de bron van dit artikel twijfelachtig. Iedereen kan horrorverhalen schrijven, en sensatiejournalisten doen niets liever.

Ik had eerlijk gezegd gehoopt op een reactie als deze. En dat bedoel ik echt goed. Thanks
 
Al zou het verhaal waar zijn, zon abces groeit, dat ontstaat niet in 1 dag.
Nou dat denk ik niet.

Kijk er is een verschil tussen reaktie op solvent of poeder en echt een abces.
Abces lig je binnen 48 op de EH , dan heb je iets smerigs gezet.

Ik heb eens een gozer in Wateringen gezien met werkelijk een tennisbal roodgloeiend en haast translucent van het vuil.... Overgens door HG.
Vies werken, is ook een oorzaak. Let ook dat de vieste en meest resistentie,cq gevaarlijke bacterieen uit de neus komen. Stafilococus aurius is geen lievertje, die uit je neus in je huid, betekend fixe problemen.
 
Laatst bewerkt:
Heb er niks van gehoord, raar verhaal, dat je je daar voor aanmeld hier.

wat is de bedoeling ervan, koop nooit wat van een onbekende of ?

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 20:21 ----------

Wat is er Maffia aan, is ie ontvoerd en onder druk met vuil spul geïnjecteerd ?
 
Ik zou die Roberto Stegeman erop afsturen...
 
Even afgezien van het verhaal kan ik toch wel een handje vol mensen in de gym opnoemen die last hebben gehad van een abces. Procentueel gezien nog steeds vrij weinig natuurlijk en of ze allemaal even zuiver zijn gezet dont know toch is het wel iets waar je kans op hebt en niet per definitie uitgesloten kan worden imo.
 
Abces abces wat een crap. Pijnlijke plek is geen abces..... Ziekenhuis, snijden, lelijke snijplekken, antibiotica via infuus,ziekenhuisopname... Das een abces.

DBB zit vol laawaaipapagaaien die de klok hebben horen luiden....
 
Even afgezien van het verhaal kan ik toch wel een handje vol mensen in de gym opnoemen die last hebben gehad van een abces. Procentueel gezien nog steeds vrij weinig natuurlijk en of ze allemaal even zuiver zijn gezet dont know toch is het wel iets waar je kans op hebt en niet per definitie uitgesloten kan worden imo.

Als je op DBB zoekt op abces krijg je slechts 130 resultaten in totaal. En dat is dus het totaal aantal resultaten van topics waarin slechts het woord genoemd wordt, daadwerkelijke abces gevallen van die 130 zul je op 1 hand kunnen tellen. Als er daadwerkelijk 'n UGL zou zijn die zulke troep produceert dat je er 'n abces van zou krijgen, zou je het echt wel wat vaker terugzien op DBB, ook in je omgeving.
 
Wahahahahahaaaa,broodje gefrituurde aap.

alsof iemand echt weet hoe het daar in Tunesie aan toe gaat,wat een broodje gebakken gorilla middelvinger zeg. Lijkt alsof de verslag gever er boven op stond.

Ok wees heel eerlijk HOEVEEL abcessen/operaties aan abcessen,hoeveel ziekenhuis opnames hebben we de afgelopen jaren op DBB gezien?

....ff denken..8990x 3,7 gedeeld door...ja als ik daar nu de wortel en de enthalpie van neem...dan 10-. Buiten is het 20 graden,luchtvochtigheid van 36% ja die optellen en aftrekken....0 **** kom op 0 uit,wat een BS verhaal.

Krieltje deze post verdient een quote. Zoals jij het verwoord leest echt heel vermaleijk, en de kern van je opmerking is zo ontzettend waar. Dank je! :)

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 22:12 ----------

Als je op DBB zoekt op abces krijg je slechts 130 resultaten in totaal. En dat is dus het totaal aantal resultaten van topics waarin slechts het woord genoemd wordt, daadwerkelijke abces gevallen van die 130 zul je op 1 hand kunnen tellen. Als er daadwerkelijk 'n UGL zou zijn die zulke troep produceert dat je er 'n abces van zou krijgen, zou je het echt wel wat vaker terugzien op DBB, ook in je omgeving.

Niet te vergeten dat veel beginnende sporters gewoon totaal geen verstand van zaken hebben. Laatst had er eentje in mijn gym het over AAS, hij was begonnen met injects (altijd orals gekuurt :rolleyes:). Ik maakte de opmerking ''komt nog meer bij kijken dan je denkt hé!''
Hij: ''nou valt reuze mee, gewoon die naald erin en spuiten!''
Ik: ''Ik bedoel meer het desinfecteren met alcohol, aspireren enzo. Vergt allemaal een stukje ervaring!''
Hij: ''Wat is aspireren, en wat the **** moet ik met alcohol tijdens het injecteren. ???

Als zulke figuren zichzelf het ziekenhuis in spuiten zullen ze ook de gear de schuld geven.
 
Abces abces wat een crap. Pijnlijke plek is geen abces..... Ziekenhuis, snijden, lelijke snijplekken, antibiotica via infuus,ziekenhuisopname... Das een abces.

DBB zit vol laawaaipapagaaien die de klok hebben horen luiden....

Als je op DBB zoekt op abces krijg je slechts 130 resultaten in totaal. En dat is dus het totaal aantal resultaten van topics waarin slechts het woord genoemd wordt, daadwerkelijke abces gevallen van die 130 zul je op 1 hand kunnen tellen. Als er daadwerkelijk 'n UGL zou zijn die zulke troep produceert dat je er 'n abces van zou krijgen, zou je het echt wel wat vaker terugzien op DBB, ook in je omgeving.

Doesnt matter weet van 3 mensen 100% zeker dat ze een abces gekregen hebben. Daarvoor behandeld zijn in het ziekhuis alle 3 na een opname van minimaal 1 dag. 2 in wedstrijdvoorbereiding waarbij er bij een iemand 6 dagen pre contest een halve liter pus uit zijn kont werd gehaald.

Procentueel gezien zoals ik zei nihil doch is de kans altijd aanwezig ook al is die klein! Dat is het enige wat ik probeer te zeggen!
 
Laatst bewerkt:
Snap ik, maar je kan je afvragen of het door de persoon zelf komt of door de AAS, het is gelukkig aannemelijker dat het door de persoon zelf komt.
 
Snap ik, maar je kan je afvragen of het door de persoon zelf komt of door de AAS, het is gelukkig aannemelijker dat het door de persoon zelf komt.

Idd! Zeker gezien de hoeveelheid en frequentie van prikken van deze heren kan ik me indenken dat het niet altijd even netjes gebeurd is. Op een na omdat deze al eerder een abces gehad heeft was die helemaal anal dat het nogmaals zou gebeuren en het gebeurde ook vlak voor zijn wedstrijd :o
 
Doesnt matter weet van 3 mensen 100% zeker dat ze een abces gekregen hebben. Daarvoor behandeld zijn in het ziekhuis alle 3 na een opname van minimaal 1 dag. 2 in wedstrijdvoorbereiding waarbij er bij een iemand 6 dagen pre contest een halve liter pus uit zijn kont werd gehaald.

Procentueel gezien zoals ik zei nihil doch is de kans altijd aanwezig ook al is die klein! Dat is het enige wat ik probeer te zeggen!

Moet je bij een ernstig abces niet langer in het ziekenhuis blijven? Je zit dan toch met grote gapende wonde?
 
Moet je bij een ernstig abces niet langer in het ziekenhuis blijven? Je zit dan toch met grote gapende wonde?

Nja eentje bleef maar een dag de rest iets langer maar niet veel. Ze duwen er wat gaas in en sturen je naar huis. Elke dag komt er dan een zuster langs die de boel komt spoelen en verschonen icm de nodige antibiotica moet het dan weer van binnenuit dicht groeien.
 
Het had zijn dag moeten worden. Na vijf jaar dag in dag uit zweten in de sportschool om de ideale fysiek te bouwen, was de datum van zijn eerste wedstrijd geprikt. Amateur-bodybuilder Robbert D. uit Ede zou een verpletterend debuut maken. Op zijn compacte frame had hij een geweldige massa weten te bouwen en ook zijn vrienden en trainingsmaatjes wisten het zeker… Robbert zou het goed gaan doen.



Maar niets is minder waar. Robbert ligt plat op zijn buik in een ziekenhuisbed. Het enige wat hij hoort, is het geluid van voorbij razend verkeer over de nabij gelegen snelweg en het piepen van zijn infuuspomp. En daar ligt hij dan. In een positie die hij nog
een aantal dagen vol zal moeten houden omdat er een abces ter grootte van een vuist uit zijn beiden billen is gesneden. Het infuus met medicatie moet zijn zwaar vergiftigde lijf helpen om terug te knokken
uit de toestand waarin het 24 uur geleden nog verkeerde. Met hoge koorts, rillend van de pijn had zijn vriendin hem naar de eerste hulp gebracht. Daar werd bij het onderzoek van de forse knul al
snel duidelijk dat zijn billen op knappen stonden.
Levensgevaarlijk was zijn situatie en een dag later deze hem zelfs fataal kunnen worden. Robbert wilde zo graag. In zijn drang naar
een topprestatie en onder de druk van de naderende wedstrijd en de toenemende aandacht die hij daarmee trok, was hij
overstag gegaan. Zonder overleg met zijn trainer had hij twee potjes met een geweldig middel op te kop weten te tikken. Voor een prikkie, omdat hij zo’n talent was. De verkoper wilde het wel tegen inkoopprijs
aan hem verkopen, maar dan moest hij wel snel beslissen. Robbert kreeg zwaar vervuilde anabole steroïden in handen, van een handelaar die werkelijk nergens verstand van had. Het klinkt ongelooflijk,
maar het is een gevaar wat sinds een jaar de Nederlandse sporters bedreigt.
Uiteraard kunnen we hier de morele kwestie van wel of geen anabole steroïden gaan behandelen, maar direct gevaarlijke gevallen zijn daar eigenlijk nauwelijks van bekend. De gevallen van anabolenmisbruik, die halen de pers wel. En dat is mede verantwoordelijk voor de
beeldvorming ervan. Het onder doktersbegeleiding en met verstand gebruiken van anabolica ter ondersteuning is een heel ander hoofdstuk, echter dat leest men minder graag. In de hedendaagse bodybuildingsport is anabolengebruik een veelvoorkomend verschijnsel. We kunnen dat niet ontkennen. Vroeger, en dan praat ik over begin tot midden jaren 90, was er echter sprake van zeer bescheiden gebruik. Op lage doseringen werd de sporter werkelijk gestimuleerd om qua voeding, training en
rust alles op orde te hebben. Met de dan lichte ondersteuning werden spectaculaire resultaten geboekt. In de hedendaagse anabolenmarkt is de kwaliteit echter heel erg schaars. Veel namaakmiddelen vinden
door hun lage prijs gretig aftrek bij de steeds jonger wordende gebruikers. Ook de verkopers zijn niet meer de wedstrijdatleten
zelf, die hun navolgers met raad en daad bijstonden. Vroeger werden de
jongere knapen nog begeleid door ervaren sporters, die zelf al menig titel hadden
gewonnen, of ervaring had opgedaan in binnen en buitenland. Tegenwoordig zijn het de verkopers van drugs die de anabolenhandel
er bij hebben genomen. Criminele organisaties die hun netwerk en
ervaring in de XTC handel inzetten om goedkope en slechte anabolen voor woekerprijzen aan te bieden. De goedkope anabolen bevatten meestal minder dan vijftien procent van de werkelijke
stof. Sterker nog, in heel veel gevallen is het eenheidsworst. Er is één stof te verkrijgen, waar verschillende mooie etiketten op worden geplakt. Wil de verkoper Sustanon? Dan komt dat op het potje te staan. Wil hij liever Boldone? Hup, een ander etiket erop. Aangezien het wordt
aangeboden voor zeer lage prijzen, met goed ogende beschrijvingen op het label, zijn er genoeg mensen die het willen
kopen. Niet wetend wat ze injecteren, en hoe onzuiver de troep is die ze mee naar huis nemen.

Zo ook met Robbert. Hij ontmoette Kais M. op de sportschool in Apeldoorn-Zuid waar hij werkzaam is. Hiervandaan vindt
Kais M. zijn afnemers en breidt hij zijn distributie steeds verder uit. Kais M. is afkomstig uit Tunesië. Een land wat hij ontvlucht is aangezien hij daar veroordeeld is tot een levenslange gevangenisstraf
wegens drugshandel. Wanneer hij ooit nog voet zet op Tunesisch grondgebied, dan wordt hij voor de rest van zijn leven opgesloten. Maar nu zit hij dus in Apeldoorn. En breidt daar rustig zijn handeltje
uit. Kais importeert zijn producten uit Tunesië, waar het goedje wordt gemixt in een vies badkamertje. Een ooggetuige deed een boekje open over de smerige omstandigheden waarin de grondstoffen,
die in China worden besteld, daar worden gemixt. Het gebeurt in een badkuip, waar op een vieze houten plank, onder het genot
van een sigaret of joint, een knaap de stoffen mixt en in olieflessen giet. Hier gaat alles open en bloot. Niks steriel, niks handschoenen. Naast de badkuip is een wc pot die al in geen jaren meer Glorix heeft gezien. Terwijl de mix wordt gemaakt, wordt er zelfs gebruik gemaakt
van het toilet, hoe smerig kun je werken.
Nadat de olieachtige mix in de olijfolieflessen
is gegoten, gaat er een rubber dopje op. Met het etiket olijfolie gaat het
nu per boot naar Marseille en vervolgens per auto naar Parijs. Deze rit wordt gereden door een meisje dat er tweehonderd euro voor ontvangt. Niemand die er vreemd van op kijkt wanneer deze jongedame
met tien flessen Tunesische olijfolie de grens passeert in Marseille en Parijs binnen rijdt.
Eenmaal aangekomen in Parijs is de werkwijze al niet veel hygiënischer.
Faouzi S. vult er vervolgens kleinere flesjes mee. Deze trekpotjes krijgen het gewenste etiket en dan is alles klaar voor de verdere verkoop in Frankrijk, België en Nederland. Heerlijk dat de grenzen open
zijn, maar nu komt er ongemerkt werkelijk troep het land binnen.
Robbert is een fictieve naam, maar de inhoud van het verhaal berust op feiten.

In het laatste jaar is Kais M. actief, maar ook andere drugshandelaren hebben de bloeiende handel in anabole steroïden ontdekt. De criminelen die zich nu hiermee bezig houden, hebben niets te maken met sport. Ze zijn er vaak niet eens mee bekend. Ook niet met de doseringen
en de gevaren van misbruik. Het zijn puur personen die door de wol geverfd in het drugsmilieu, snel geld willen verdienen aan mensen die verblind door de lage prijzen en de drang om snel een getraind
lichaam te krijgen, bereid zijn om hun producten te kopen. Zelfs zonder verpakking, zonder bijsluiter en ongezegeld vinden de
producten dus hun eindbestemming.
Nu de handel op internet is stilgelegd, is het volgende gevaar dus daar. De illegale handel en productie van troep. Want iets anders mag je het eigenlijk niet noemen.
Sporters wees voorzichtig met de aanschaf en het gebruik van verboden middelen.
Goedkoop is altijd duurkoop en vertrouw iemand niet op zijn mooie blauwe ogen. Zoek uit waar iemand de kennis vandaan heeft, en vraag desnoods een proefmonster om te laten testen in een laboratorium. Dit kost wellicht een paar centen, maar zeg nu zelf: het is wel je lijf
waar je het over hebt. Als de verkoper paniekerig reageert als je zegt dat je een proefampul wil laten testen, dan weet je al genoeg. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Anabolen misbruik dat is het enige wat in het nieuws komt, vaak ook nog gasten die een jaar lang op dboll zitten (dat soort figuren).

En uiteraard zullen er mensen zijn die er heftiger op reageren dan de ander.
Vervuilde anabolen krijg je van een meestal niet vertrouwde dealer, goed vertrouwen in je dealer scheelt een hoop.

hup een ander etiket erop zal ook niet snel gebeuren want dat merk je als je enige ervaring hebt.
 
Zelfs als het proces onhygiënisch zou verlopen, er wordt vaak meer benzylalcohol en benzylbenzoaat gebruikt in UGL dan bij HG. Als er infectie is dan is de kans groter dat het de gebruiker was die geen steriele naalden gebruikte.

klopt, en los van dat er ba en bb word gebruikt, word er ook nog is gefiltert
 
Nou dat denk ik niet.

Kijk er is een verschil tussen reaktie op solvent of poeder en echt een abces.
Abces lig je binnen 48 op de EH , dan heb je iets smerigs gezet.

Ik heb eens een gozer in Wateringen gezien met werkelijk een tennisbal roodgloeiend en haast translucent van het vuil.... Overgens door HG.
Vies werken, is ook een oorzaak. Let ook dat de vieste en meest resistentie,cq gevaarlijke bacterieen uit de neus komen. Stafilococus aurius is geen lievertje, die uit je neus in je huid, betekend fixe problemen.
Om een abces te laten ontstaan moet je eerst 2 dingen hebben. De huid is weer dichtgegroeid en afgesloten waardoor de ontsteking er niet meer uit kan (wat wel vrij snel gaat, omdat zon naald maar relatief dun is).
En er moet een pussige ontsteking ontstaan ter gevolge van bacteriële infectie. En dan nog moet het groeien, hoe meer het lichaam vecht tegen een gelijke strijdt, hoe meer pus, en hoe groter het abces wordt. Hoe wil je dat binnen 48uur voor elkaar krijgen?

Bedoel jij niet dat als er eenmaal een groot abces is ontstaan je binnen 48 uur op de EH ligt? Het echte probleem is het gevaar dat het abces knapt, en in de bloedbaan terecht komt.
 
Ja dit leest wel lekker bij het ontbijt YAMMY!!
 
David 012 heeft een abces gehad van immitatie winny depot......als we nu met zijn alle even roepen...DAVID ZOU JIJ FOTO WILLEN PLAATSEN....weet ik zeker dat hij dat wel wil doen....ok bij 3,ik tel af....1...2...3....DAVID.....

Zorg er alleen voor dat je nonnie ant eten bent wehehehehe.
 
Back
Naar boven