XXL Nutrition

Het leven van een student aan de UNI.

Bezoekers in dit topic

Ik heb nog nooit zoveel vrije tijd gehad sinds ik studeer (informatica).
 
Fatsoenlijke werkgevers wel ja. Je komt als economie student niet binnen bij top zakenbanken met een 6-7.

Laten ze nu juist een groot overschot hebben in de bankenwereld. En als je een flotte babbel hebt en je goed kunt verkopen kom je veel verder mee dan met een top cijferlijst en geen social skills ;) .
 
Wat een hoop slap geouwehoer hier en sterke verhalen.

Als je zodadelijk aan je eerste studie aan een uni begint dan kun je er maar beter hard tegenaan en de studie serieus nemen. Je hebt absoluut tijd over om 3/4x per week te trainen, maar de studie zou ik maar niet onderschatten. Ook niet als je bijvoorbeeld rechten gaat studeren. 80% van je studiegenoten zullen de hele boel wel onderschatten, een deel zal na 1 jaar van de opleiding getrapt worden en een ander flink deel loopt direct het eerste jaar al een bult studievertraging op.
 
Weet niet wat jij studeerde, maar ik heb op de uni echt ongehoord veel vrije tijd :D
 
Laten ze nu juist een groot overschot hebben in de bankenwereld. En als je een flotte babbel hebt en je goed kunt verkopen kom je veel verder mee dan met een top cijferlijst en geen social skills ;) .

+ 1, sommige mensen op uni lijken wel autisme als keuze vak te hebben :p
 
Laten ze nu juist een groot overschot hebben in de bankenwereld. En als je een flotte babbel hebt en je goed kunt verkopen kom je veel verder mee dan met een top cijferlijst en geen social skills ;) .

Vlotte babbel is altijd goed. Maar met alleen een vlotte babbel kom je maar tot een bepaald niveau lijkt me, voor bepaalde functies of M&A gelden toch wel flinke eisen overall denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik had er aardig wat moeite mee maar trainen ernaast kan wel, ik kon ernaast niet nog werken maar 90% doet/lukt t wel.
 
Weet niet wat jij studeerde, maar ik heb op de uni echt ongehoord veel vrije tijd :D