XXL Nutrition

Het leven van een student aan de UNI.

Bezoekers in dit topic

Ik heb nog nooit zoveel vrije tijd gehad sinds ik studeer (informatica).
 
Fatsoenlijke werkgevers wel ja. Je komt als economie student niet binnen bij top zakenbanken met een 6-7.

Laten ze nu juist een groot overschot hebben in de bankenwereld. En als je een flotte babbel hebt en je goed kunt verkopen kom je veel verder mee dan met een top cijferlijst en geen social skills ;) .
 
Wat een hoop slap geouwehoer hier en sterke verhalen.

Als je zodadelijk aan je eerste studie aan een uni begint dan kun je er maar beter hard tegenaan en de studie serieus nemen. Je hebt absoluut tijd over om 3/4x per week te trainen, maar de studie zou ik maar niet onderschatten. Ook niet als je bijvoorbeeld rechten gaat studeren. 80% van je studiegenoten zullen de hele boel wel onderschatten, een deel zal na 1 jaar van de opleiding getrapt worden en een ander flink deel loopt direct het eerste jaar al een bult studievertraging op.
 
Weet niet wat jij studeerde, maar ik heb op de uni echt ongehoord veel vrije tijd :D
 
Laten ze nu juist een groot overschot hebben in de bankenwereld. En als je een flotte babbel hebt en je goed kunt verkopen kom je veel verder mee dan met een top cijferlijst en geen social skills ;) .

+ 1, sommige mensen op uni lijken wel autisme als keuze vak te hebben :p
 
Laten ze nu juist een groot overschot hebben in de bankenwereld. En als je een flotte babbel hebt en je goed kunt verkopen kom je veel verder mee dan met een top cijferlijst en geen social skills ;) .

Vlotte babbel is altijd goed. Maar met alleen een vlotte babbel kom je maar tot een bepaald niveau lijkt me, voor bepaalde functies of M&A gelden toch wel flinke eisen overall denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik had er aardig wat moeite mee maar trainen ernaast kan wel, ik kon ernaast niet nog werken maar 90% doet/lukt t wel.
 
Weet niet wat jij studeerde, maar ik heb op de uni echt ongehoord veel vrije tijd :D

ik neem aan dat zo goed als iedereen een alles of niets houding aanneemt als het hierop aankomt.
Ikzelf vind het namelijk ook enorm moeilijk om de vereiste hoeveelheid studietijd te volbrengen, wat heel vaak resulteert in tal van herexamens. Aan het andere uiteinde van de stok vind je dan de "ubernerd" diens vrije tijd bestaat uit lessen herhalen, voorbereiden,...

Net omdat je zoveel vrije tijd hebt om te spenderen, is het zo moeilijk om een beetje op te geven voor je studies:P
 
ik neem aan dat zo goed als iedereen een alles of niets houding aanneemt als het hierop aankomt.
Ikzelf vind het namelijk ook enorm moeilijk om de vereiste hoeveelheid studietijd te volbrengen, wat heel vaak resulteert in tal van herexamens. Aan het andere uiteinde van de stok vind je dan de "ubernerd" diens vrije tijd bestaat uit lessen herhalen, voorbereiden,...

Net omdat je zoveel vrije tijd hebt om te spenderen, is het zo moeilijk om een beetje op te geven voor je studies:P

The **** no way dat jij uni zit,
Dit bedoelde ik nou met wo autisten :p

Over getxxl, die gast studeert endrocologljagdgad of nog wat voor zijn fun in zijn vrije uurtjes.
Nuff said.
 
Vlotte babbel is altijd goed. Maar met alleen een vlotte babbel kom je maar tot een bepaald niveau lijkt me, voor bepaalde functies of M&A gelden toch wel flinke eisen overall denk ik.

Ben je goed, krijg je interne opleidingen en klim je de ladder omhoog.
 
The **** no way dat jij uni zit,
Dit bedoelde ik nou met wo autisten :p

Over getxxl, die gast studeert endrocologljagdgad of nog wat voor zijn fun in zijn vrije uurtjes.
Nuff said.

ok dan:(

ik heb gehoord dat angelus hetzelfde studeert als getxxl en hem zelfs ooit geholpen heeft met een project. OMGWTFBBQ!!1!
 
ok dan:(

ik heb gehoord dat angelus hetzelfde studeert als getxxl en hem zelfs ooit geholpen heeft met een project. OMGWTFBBQ!!1!

Was geen project maar 'n practicum opgave :mad:
 
Was geen project maar 'n practicum opgave :mad:

je weet hoe dat gaat met verhalen die je hoort. Per doorgave gaat er heel wat informatie verloren:aai:
 
Je hebt naast je 10u college's alleen maar vrije tijd..
 
**** waarom ga ik fysio doen, schijnt nogal tijd rovend te zijn :fuuu:
 
Weet niet of uni gelijk staat aan hbo, maar op hbo heb ik moeten werken als een gek, van 7 uur op tot 6 uur thuis, dan nog huiswerk enz. enz. projecten enz. enz. stage regelen enz. enz.
Dan krijg je geen zin meer in trainen en supergoed eten zit er ook niet in.
 
Weet niet of uni gelijk staat aan hbo, maar op hbo heb ik moeten werken als een gek, van 7 uur op tot 6 uur thuis, dan nog huiswerk enz. enz. projecten enz. enz. stage regelen enz. enz.
Dan krijg je geen zin meer in trainen en supergoed eten zit er ook niet in.

Je moet zeker mer doen dan bij wo, maar neemt niet weg dat je meer vrije tijd hebt dan bij full time werken.
 
Killy jij denkt echt dat alles simpel is he. Alles

jij gaat jezelf nog vaak tegenkomen
 
Back
Naar boven