MuscleMeat

Wat te doen als je TIJDENS de kuur naeffecten krijgt ( bitch tits )

Bezoekers in dit topic

hot12345

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jul 2011
Berichten
651
Waardering
19
Lengte
1m69
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Beste Forumleden,

Ga next week beginnen met kuuren :D,

Om precies te zijn :

:1 x Dianabol 100 tabs / 10mg
:2 x deca 200 mg = 400 mg
:2 x Test E 250 mg = 500 mg
:1 x Nolvadex 100 tabs 10 mg


Dit is ongeveer mijn schema:

1-4 Dianabol 30/40 mg
1-10 1.5/2ml Deca
1-12 2ml Test E
13-16 nolvadex

Maar de vraag is nou juist.. wat moet ik nou doen als ik dadelijk bijwerkingen krijg TIJDENS me kuur?

Moet ik dan TIJDENS de kuur nolvadex pakke en de kuur afmaken,

hoorde ook over oestrogeenremmeer moet pakken? zelfde als nolvadex?

Graag hoor ik meer van jullie;)
 
Ligt er natuurlijk aan wat voor bijwerkingen, of doel je simpel en alleen op gyno??
 
Vervang dianabol en deca dan als je daar bang voor hebt. Als je nolvadex tijdens neemt herleid je test e en deca tot primobolan. Omdat alleen de androgene werking dan overblijft. Een nutteloze belasting dan.
 
Laatst bewerkt:
Ligt er natuurlijk aan wat voor bijwerkingen, of doel je simpel en alleen op gyno??

Vervang dianabol en deca dan als je daar bang voor hebt. Als je nolvadex tijdens neemt herleid je test e en deca tot primobolan. Omdat alleen de androgene werking dan overblijft. Een nutteloze belasting dan.

Nou ga zowieso dianabol en deca niet vervangen, ja als je van die gyno krijgt bijvoorbeeld, heeft het nut dan om nolvadex in te nemen? Of moet ik dan gewoon de kuur afmaken en dan nolvadex pakke op het eind?, ik krijg zowieso bijeffecten , maar bedoel echt alleen specefiek op die gyno...
 
Als het gyno is nolva ernaast slikken ja. Maar niet gelijk nolva gaan slikken als je je linkertepel voelt kietelen of wat dan ook, slikken als er gyno zit. Niet als het 'n beetje gevoelig of wat dan ook is, daar hebben genoeg mensen last van tijdens het kuren.
 
Het heeft zeker nut tijdens te nemen, maar dan herleid je test e en deca tot primo (buiten de omzetting naar DHT dan). Als je zowiezo deze bijwerking krijgt is het dus dom het zo te doen.

Zoals GetXXL zegt, pas nemen als er duidelijke ontwikkeling plaatsvind. Anders gewoon als pct nemen en dan zal lichte gevoeligheid ook verdwijnen. Trouwens kuren met bijwerkingen = verkeerd kuren.
 
Laatst bewerkt:
Beste Forumleden,

Ga next week beginnen met kuuren :D,

Om precies te zijn :

:1 x Dianabol 100 tabs / 10mg
:2 x deca 200 mg = 400 mg
:2 x Test E 250 mg = 500 mg
:1 x Nolvadex 100 tabs 10 mg


Dit is ongeveer mijn schema:

1-4 Dianabol 30/40 mg
1-10 1.5/2ml Deca
1-12 2ml Test E
13-16 nolvadex

Maar de vraag is nou juist.. wat moet ik nou doen als ik dadelijk bijwerkingen krijg TIJDENS me kuur?

Moet ik dan TIJDENS de kuur nolvadex pakke en de kuur afmaken,

hoorde ook over oestrogeenremmeer moet pakken? zelfde als nolvadex?

Graag hoor ik meer van jullie;)

vind het wel erg raar dat niemand opmerkt dat hij al 2ml test en 2ml deca gaat zetten voor zijn eerste kuur.. gaat echt nergens heen dit.. en dan klagen over gyno als t zo ver is, goh hoe zou het toch komen?
wat een niveau weer.. ts heeft duidelijk niet genoeg research gedaan want al die simpele vragen zijn 10030423580928508340580x voorbij gekomen op dit forum, nog lang niet klaar om te kuren..
 
Laatst bewerkt:
Was me niet opgevallen.

Als dit je eerste kuur is die deca eruit knikkeren.

Tevens nolva twee weken na laatste inject slikken, niet 1 week...
 
idd, 2 weken na laatst inject nolva beginnen. Ik zou dianabol eruit doen en deca erin laten als je toch een extra aromatiserend middel erin wil.

Deca 200mg en test 500 dan (of 250 kan ook, zeker eerste keer)

Ik vermoed ook dat als je het in ml aangeeft bepaalde dingen niet zo duidelijk zijn.
 
Laatst bewerkt:
Was me niet opgevallen.

Als dit je eerste kuur is die deca eruit knikkeren.

Tevens nolva twee weken na laatste inject slikken, niet 1 week...

vind het wel erg raar dat niemand opmerkt dat hij al 2ml test en 2ml deca gaat zetten voor zijn eerste kuur.. gaat echt nergens heen dit.. en dan klagen over gyno als t zo ver is, goh hoe zou het toch komen?
wat een niveau weer.. ts heeft duidelijk niet genoeg research gedaan want al die simpele vragen zijn 10030423580928508340580x voorbij gekomen op dit forum, nog lang niet klaar om te kuren..

Het heeft zeker nut tijdens te nemen, maar dan herleid je test e en deca tot primo (buiten de omzetting naar DHT dan). Als je zowiezo deze bijwerking krijgt is het dus dom het zo te doen.

Zoals GetXXL zegt, pas nemen als er duidelijke ontwikkeling plaatsvind. Anders gewoon als pct nemen en dan zal lichte gevoeligheid ook verdwijnen. Trouwens kuren met bijwerkingen = verkeerd kuren.

Nee okey, dus pas innemen waarneer je écht erop zit of wat dan ook, nee dat is dan duidelijk voor mij,

het gaat er mij meer om, wat ik precies moet doen als ik oestereen krijg, en om dat tegen te werken ;),

zou inprinciepe gewoon nolva kunnne pakken als oestereenremmer, dus geen andere middelen?
 
Lol, oestereenremmers zijn inprinciepe moeilijk te krijgen :D Als je je wat inleest dan weet je dat deca, dianabol en testosteron omzetten naar OESTROGEEN. En deca werkt zelfs nog eens als oestrogeen. Eerste kuur trouwens? Vraag me af hoe je dan zeker weet dat je bijwerkingen krijgt. Maar als je ziet naar al dat oestrogeen is er idd een vergrootte kans op gyno.

Een raad, neem primo met testo en je verlaagt die kans serieus. Nolvadex ga je al niet nodig hebben tijdens.
 
Laatst bewerkt:
oestereen?? klinkt als een zeeschilpad ofzo

ontopic;

1-4 dbol 40mg
1-12 500mg test

twee weken na je laatste inject 4 weken op nolva 20mg p/d
veiliger en verstandiger voor een eerste kuur, vergeet die 2ml deca extra maar.
 
Laatst bewerkt:
Waarom dbol en niet deca? En de 20mg nolva begint wat achterhaald te worden. Net zoals voordien 40mg nolva en 5000iu hcg. 20mg lijkt al weinig, maar als je naar de aromataseremmers ziet zoals arimidex zit je aan doseringen van 1mg. Is natuurlijk wel andere werking als een serm.

Maar het heeft te maken met de sterkte van het middel. En bepaalde metabolieten van nolvadex zijn zeer sterk. Aromasin is dan weer op 25mg, maar dat is een aromatase killer ;) Die zorgt dat het enzym nooit meer kan werken.
 
Laatst bewerkt:
Waarom dbol en niet deca? En de 20mg nolva begint wat achterhaald te worden. Net zoals voordien 40mg en 5000iu hcg. 20mg lijkt al weinig, maar als je naar de aromataseremmers ziet zoals arimidex zit je aan doseringen van 1mg. Heeft te maken met de sterkte van het middel. En bepaalde metabolieten van nolvadex zijn zeer sterk.
dus jij wil zeggen dat 10mg of zelfs minder al genoeg is?
zou mooi zijn,er gaat al genoeg rommel in het lichaam,wat minder kan geen kwaad.
en hoe denk jij dan over het huidige 2x250iu hcg p/w protocol,is dat voldoende?
 
Waarom dbol en niet deca? En de 20mg nolva begint wat achterhaald te worden. Net zoals voordien 40mg nolva en 5000iu hcg. 20mg lijkt al weinig, maar als je naar de aromataseremmers ziet zoals arimidex zit je aan doseringen van 1mg. Heeft te maken met de sterkte van het middel. En bepaalde metabolieten van nolvadex zijn zeer sterk.

omdat ik 4ml beetje teveel van t goede vind voor een eerste cycle, ipv die dbol kan ie ook wel winny nemen..
maarja ik zeg altijd als je bang bent dat je gyno gaat ontwikkelen, neem dan geen middel die hiervoor kan zorgen.. zijn zat andere opties
 
idd, dbol zet ook om naar oestrogeen. 4ml teveel? Aantal ml maakt toch niet uit, maar mg. 200mg deca en 250 test is voor eerste keer genoeg als je wil mixen. En als je toch een oraal middel wil nemen verkies ik anavar boven winny. Zeker voor gewrichten en ook lever dan. En daarboven verkies ik primo, nog beter.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jul 2011 om 23:43 ----------

dus jij wil zeggen dat 10mg of zelfs minder al genoeg is?
zou mooi zijn,er gaat al genoeg rommel in het lichaam,wat minder kan geen kwaad.
en hoe denk jij dan over het huidige 2x250iu hcg p/w protocol,is dat voldoende?

In principe 5mg al. Zal zo link posten waar studies samengevat staan. Voor hcg is 500iu om de week dagen genoeg om de teelballen op formaat te houden. Na de kuur indien nodig kan om de 5 dagen gezet worden in 3 injecties en dan pct beginnen. Net zoals hcg komt nu uit dat minder nolva ook genoeg is en veiliger.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jul 2011 om 23:46 ----------

Voila hier staan wat dingen samengevat om de conclusie te maken dat minder genoeg is.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-hulp-gevraagd-282124/index2.html#post5998463
 
Laatst bewerkt:
ok,ik begrijp ook dat jij dus meer een voorstander van clomid bent als pct.
dit terwijl bijna iedereen clomid in de ban heeft gedaan vanwege zijn sides.
zijn die sides dan overtrokken in vergelijking met nolvadex sides?

en wat vind jij van power pct met HMG,icm nolvadex?
 
Iedereen heeft clomid in de ban gedaan omdat ze op 150mg namen. Dit vanwege een onvolledige studie en interpretatie uit de abstract alleen. Nolva geeft op 20mg meer kans op bijwerkingen dan clomid op 50mg, 150mg is een andere zaak.

Dat staat hier beter uitgelegd. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/nolvadex-clomid-persee-281482/index2.html

HMG is ook een onderdrukker en alleen nodig in speciale gevallen. Als je slecht reageert op anti-oestrogenen dus. Dan is die extra stimulans soms nodig, maar in meeste gevallen niet.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen heeft clomid in de ban gedaan omdat ze op 150mg namen. Dit vanwege een onvolledige studie en interpretatie uit de abstract alleen. Nolva geeft op 20mg meer kans op bijwerkingen dan clomid op 50mg, 150mg is een andere zaak.

Dat staat hier beter uitgelegd. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/nolvadex-clomid-persee-281482/index2.html

HMG is ook een onderdrukker en alleen nodig in speciale gevallen. Als je slecht reageert op anti-oestrogenen dus. Dan kan die extra stimulans soms nodig zijn, maar in meeste gevallen niet.
ok ,jij zegt dus 50mg clomid als nakuur is voldoende,en voor hoelang?
ook 1/3 van je kuurtijd?dus kuur van 12 weken is 4 weken nakuren.

volgens kenners is hmg het beste wat er is na langdurig kuren(langer dan 6 maanden)dit icm nolvadex,vind jij dit gegrond?
 
Back
Naar boven