XXL Nutrition

Wat te doen als je TIJDENS de kuur naeffecten krijgt ( bitch tits )

Bezoekers in dit topic

Dat 1/3 van de kuurtijd slaagt ook nergens op en is nergens op gebaseerd. 10 dagen tot max 14 dagen is genoeg. Het heeft een halfwaardetijd van 5 dagen, dus werkt nog is 10 dagen door. Maar dit is gebaseerd op 6 weken kuren wel. Of het bij langere kuren nodig is langer en/of meer in te nemen moet ik nog bestuderen.

Als je zo lang kuurt kan hmg wel van pas komen idd. Natuurlijk niet teveel of te lang anders kan je je gevoeligheid verminderen. En meteen erna nolva of clomid nemen. Tegelijk met nolva of clomid nemen is iets wat ik ook nog verder moet onderzoeken.
 
Laatst bewerkt:
Dat 1/3 van de kuurtijd slaagt ook nergens op en is nergens op gebaseerd. 10 dagen tot max 14 dagen is genoeg. Het heeft een halfwaardetijd van 5 dagen, dus werkt nog is 10 dagen door. Maar dit is gebaseerd op 6 weken kuren wel. Of het bij langere kuren nodig is langer en/of meer in te nemen moet ik nog bestuderen.

ok,dank je wel voor je input
dit is meer dan welkom op dit forum.
keep us posted,thanx
 
Lol, oestereenremmers zijn inprinciepe moeilijk te krijgen :D Als je je wat inleest dan weet je dat deca, dianabol en testosteron omzetten naar OESTROGEEN. En deca werkt zelfs nog eens als oestrogeen. Eerste kuur trouwens? Vraag me af hoe je dan zeker weet dat je bijwerkingen krijgt. Maar als je ziet naar al dat oestrogeen is er idd een vergrootte kans op gyno.

Een raad, neem primo met testo en je verlaagt die kans serieus. Nolvadex ga je al niet nodig hebben tijdens.

oestereen?? klinkt als een zeeschilpad ofzo

ontopic;

1-4 dbol 40mg
1-12 500mg test

twee weken na je laatste inject 4 weken op nolva 20mg p/d
veiliger en verstandiger voor een eerste kuur, vergeet die 2ml deca extra maar.

Waarom dbol en niet deca? En de 20mg nolva begint wat achterhaald te worden. Net zoals voordien 40mg nolva en 5000iu hcg. 20mg lijkt al weinig, maar als je naar de aromataseremmers ziet zoals arimidex zit je aan doseringen van 1mg. Is natuurlijk wel andere werking als een serm.

Maar het heeft te maken met de sterkte van het middel. En bepaalde metabolieten van nolvadex zijn zeer sterk. Aromasin is dan weer op 25mg, maar dat is een aromatase killer ;) Die zorgt dat het enzym nooit meer kan werken.

idd, dbol zet ook om naar oestrogeen. 4ml teveel? Aantal ml maakt toch niet uit, maar mg. 200mg deca en 250 test is voor eerste keer genoeg als je wil mixen. En als je toch een oraal middel wil nemen verkies ik anavar boven winny. Zeker voor gewrichten en ook lever dan. En daarboven verkies ik primo, nog beter.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jul 2011 om 23:43 ----------



In principe 5mg al. Zal zo link posten waar studies samengevat staan. Voor hcg is 500iu om de week dagen genoeg om de teelballen op formaat te houden. Na de kuur indien nodig kan om de 5 dagen gezet worden in 3 injecties en dan pct beginnen. Net zoals hcg komt nu uit dat minder nolva ook genoeg is en veiliger.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jul 2011 om 23:46 ----------

Voila hier staan wat dingen samengevat om de conclusie te maken dat minder genoeg is.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-hulp-gevraagd-282124/index2.html#post5998463

ok,ik begrijp ook dat jij dus meer een voorstander van clomid bent als pct.
dit terwijl bijna iedereen clomid in de ban heeft gedaan vanwege zijn sides.
zijn die sides dan overtrokken in vergelijking met nolvadex sides?

en wat vind jij van power pct met HMG,icm nolvadex?

ok ,jij zegt dus 50mg clomid als nakuur is voldoende,en voor hoelang?
ook 1/3 van je kuurtijd?dus kuur van 12 weken is 4 weken nakuren.

volgens kenners is hmg het beste wat er is na langdurig kuren(langer dan 6 maanden)dit icm nolvadex,vind jij dit gegrond?


Jongens wat is nou de conclusie?,

Oke... oestrogeen remmems zijn dus moeilijk te verkrijgen, kan beter nolvadex pakken dan clomid,

Het is me 1e kuur ja, dat klopt, heb liever dat ik meer dosseer dan te weinig / ondergedosseerd, vandaar ben ik van plan om 2ml test / deca te pakke, dianabol pak ik ook zowiesoo...

Maar me vraag is nog steeds.. als ik die negatieve effecten krijg... moet ik gewoon de kuur afmaken waar ik mee bezig ben, alleen dat ik de nilva iets langer door trek,

Of is het zo...

Dat ik tijdens me kuur nolva mag slikkeb erbij? En zo ja, hoeveel mg elke week/ perdag TIJDENS. De kuur?,

Graag jullie meningen,tips/ tops,
 
:D lol, dat oestereenremmers moeilijk te verkrijgen zijn was dus een grap ;) Vanwege dat het oestrogeenremmers zijn dus ipv oestereen.

En denk niet meer in ml vanaf nu maar mg. Vraag me af waarom je dianabol wil nemen en dan nog is combineren met injects. Slechtste anabool voor de lever.

Nogmaals als je nolvadex bij je kuur neemt dat verander je de uitwerking van je anabolen. Dan kan je beter wat anders nemen als je zeker bent dat je gyno krijgt. Zie trouwens niet in hoe je dat kan weten.

Alles is trouwens gezegd op de vorige pagina, iedereen gaat in herhaling vallen nu.
 
Laatst bewerkt:
*** je zou denke dat test en deca alles ondersteboven gooit , en vervolgens slik je nolva om te herstellen, en een week later gooi je het weer onderstebove ... snapje

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 00:21 ----------

:D lol, dat oestereenremmers moeilijk te verkrijgen zijn was dus een grap ;) Vanwege dat het oestrogeenremmers zijn dus ipv oestereen.

En denk niet meer in ml vanaf nu maar mg.

Haha ja sorry typ fout;)

Ontopic..
 
Eerste kuur ga je geen 3 middelen combineren. En als je injecteert blijf dan voor altijd weg van orale middelen zoals dianabol. Onnodig je lichaam en vooral lever extra te belasten als je toch injecteert.

2 middelen samen geeft een betere werking als 1 middel in diezelfde dosis.

Dus ik raad aan 200mg deca, 250mg test e voor 6 weken. 2 weken erna, 50mg clomid voor 10 dagen of 5mg nolvadex.

Eerst zo beginnen, resultaten bekijken en dan je volgende kuur op afstemmen. Als je meteen hoog begint weet je niet wat minder doet. Dit is geen speelgoed en moet stap per stap gedaan worden.
 
Laatst bewerkt:
Nee okey, dus pas innemen waarneer je écht erop zit of wat dan ook, nee dat is dan duidelijk voor mij,

het gaat er mij meer om, wat ik precies moet doen als ik oestereen krijg, en om dat tegen te werken ;),

zou inprinciepe gewoon nolva kunnne pakken als oestereenremmer, dus geen andere middelen?

Is niet iedereen een fan van maar Proviron pakt het kwaad bij de wortel aan.
 
Proviron erbij nemen is ook nutteloos, weer kan je dan beter andere producten nemen. Dan neem je gewoon primo en test en voila opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Proviron erbij nemen is ook nutteloos, weer kan je dan beter andere producten nemen. Dan neem je gewoon primo en test en voila opgelost.

Hij wil dat oestrogeen aanpakken...zal de 1e keer wel niet zon vaart lopen met beschaafde doseringen...weet ook niet hoe gevoelig iemand is..1 krijgt al pijnlijke tepels van kijken naar een ampul..ander komt weg met 1 gram..
 
Ja dat weet ik en als je een niet aromatiserend middel (zoals primo) combineert met test ga je minder kans hebben op gyno. Onnodig allemaal dingen zitten bij innemen als je het kan voorkomen.

En voor de meeste lijken dit beschaafde doseringen omdat velen het hier zo doen, maar voor mij is het veel. Heb vroeger zelf van die doseringen gebruikt hoor, maar heb ondertussen bijgeleerd.

Maar gevoeligheid voor gyno hangt idd van persoon tot persoon af.
 
Laatst bewerkt:
Eerste kuur ga je geen 3 middelen combineren. En als je injecteert blijf dan voor altijd weg van orale middelen zoals dianabol. Onnodig je lichaam en vooral lever extra te belasten als je toch injecteert.

2 middelen samen geeft een betere werking als 1 middel in diezelfde dosis.

Dus ik raad aan 200mg deca, 250mg test e voor 6 weken. 2 weken erna, 50mg clomid voor 10 dagen of 5mg nolvadex.

Eerst zo beginnen, resultaten bekijken en dan je volgende kuur op afstemmen. Als je meteen hoog begint weet je niet wat minder doet. Dit is geen speelgoed en moet stap per stap gedaan worden.

6 weken met enthate is uit ervaring niet lang genoeg om degelijke massa op te bouwen en solide te maken.
8 weken is echt het minimum,dit is gebleken uit diversen ervaringen van mijzelf en mensen om mij heen en geloof mij er zitten erbij die werkelijk alles hebben geprobeerd op alle mogelijke manieren.
 
6 weken met enthate is uit ervaring niet lang genoeg om degelijke massa op te bouwen en solide te maken.
8 weken is echt het minimum,dit is gebleken uit diversen ervaringen van mijzelf en mensen om mij heen en geloof mij er zitten erbij die werkelijk alles hebben geprobeerd op alle mogelijke manieren.

Ik heb ongeveer een 20 tal mensen begeleid en meerdere laten testen, meerdere kuren. En nog is uit eigen ervaring. Geloof mij ;)

En dit is stap per stap begeleiding. Elke week tot 2 keer per week gewicht meten, vet% en krachtverschil. Ik heb er 4 en 6 weken laten kuren met orale middelen. 6, 8, 10 en 12 weken met injects. Met verschillende middelen en doseringen.

En ik heb vastgesteld dat na 6 weken de spierwinst vrijwel stopt. Daarna is het psychologische invloed dat een gevoel van groeien geeft. Onderzoek (weinige dat er is) bevestigd ook dat na 6 weken er vrijwel geen groei meer is.
 
Laatst bewerkt:
Gaat het weer hierover?:p
 
Laatst bewerkt:
Toch ga ik geen 6 weken kuren.:trollfacex:
 
Wanneer komt jou onderzoek over nakuren met Nolva & een nieuwe standaard protocol?:D
 
:) lol, momenteel kan ik het alleen aantonen met huidige onderzoeken. Maar dat lukt al vrij goed. Op pagina 1 staan linken.
 
Laatst bewerkt:
Heb het doorgenomen.
 
Back
Naar boven