XXL Nutrition

Wat te doen als je TIJDENS de kuur naeffecten krijgt ( bitch tits ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als het gyno is nolva ernaast slikken ja. Maar niet gelijk nolva gaan slikken als je je linkertepel voelt kietelen of wat dan ook, slikken als er gyno zit. Niet als het 'n beetje gevoelig of wat dan ook is, daar hebben genoeg mensen last van tijdens het kuren.

Dankjewel maat, voor je tip, nee dan weet ik dat dan!;)
 
ok ,jij zegt dus 50mg clomid als nakuur is voldoende,en voor hoelang?
ook 1/3 van je kuurtijd?dus kuur van 12 weken is 4 weken nakuren.

volgens kenners is hmg het beste wat er is na langdurig kuren(langer dan 6 maanden)dit icm nolvadex,vind jij dit gegrond?

Ben toch geen voorstander van '' clomid '' ,

Ik gebruik als nakuurtje gewoon Nolvadex 4/5 weken lang op 20 mg, is meer dan zat ;)
 
Ja dat weet ik en als je een niet aromatiserend middel (zoals primo) combineert met test ga je minder kans hebben op gyno. Onnodig allemaal dingen zitten bij innemen als je het kan voorkomen.

En voor de meeste lijken dit beschaafde doseringen omdat velen het hier zo doen, maar voor mij is het veel. Heb vroeger zelf van die doseringen gebruikt hoor, maar heb ondertussen bijgeleerd.

Maar gevoeligheid voor gyno hangt idd van persoon tot persoon af.

Volgens mij aromatiseren alle roids de 1 meer dan de ander ..maarruh laat die gast zijn kuurtje doen en zeg wat ie preventief kan doen..niks aant handje..ondertussen zijn hem 6 andere kuurtjes angeraden snapt ie er niks meer van en krijgt ie nog gyno ..gek heh:rolleyes:
 
Nee, niet alle roids aromatiseren.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 13:55 ----------

Ben toch geen voorstander van '' clomid '' ,

Ik gebruik als nakuurtje gewoon Nolvadex 4/5 weken lang op 20 mg, is meer dan zat ;)

Als we 10 jaar in de tijd terug gingen zou je na je kuur ook 5000iu hcg zetten om de 5 dagen ;) Paar jaren terug zou je de eerste week zelfs 40mg nolvadex nemen. Wetenschap is altijd in beweging en het zijn de onderzoeken die tellen. En clomid is toxicsch, net zoals teveek hcg slecht voor je teelballen (leydig cellen) is.

En als je onderzoek leest zie je dat 50mg clomid al meer dan genoeg is.

Toxicity of antiestrogens.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11896754



Clomiphene Citrate Effects on Testosterone/Estrogen Ratio in Male Hypogonadism
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1...075.x/abstract

Methods.  Our cohort consisted of 36 Caucasian men with hypogonadism defined as serum testosterone level less than 300 ng/dL. Each patient was treated with a daily dose of 25 mg clomiphene citrate and followed prospectively. Analysis of baseline and follow-up serum levels of testosterone and estradiol levels were performed.

Results.  The mean age was 39 years, and the mean pretreatment testosterone and estrogen levels were 247.6 +/-39.8 ng/dL and 32.3 +/- 10.9, respectively. By the first follow-up visit (4–6 weeks), the mean testosterone level rose to 610.0 +/- 178.6 ng/dL (P < 0.00001). Moreover, the T/E ratio improved from 8.7 to 14.2 (P < 0.001). There were no side effects reported by the patients.

Dus dit is bij maar 25mg! clomid na 4-6 weken. 247,6 ng/dl om te beginnen en nadien 610.0 ng/dl. ff omzetten naar nmol/l.

1nmol/L = 28.843 ng/dL

Dus voor de behandeling was het gemiddeld 8,6 nmol/l en na de behandeling op 25mg clomid/dag is het 21,1 nmol/l. 50mg clomid is meer dag genoeg ipv 20mg nolva.
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet alle roids aromatiseren.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 13:55 ----------



Als we 10 jaar in de tijd terug gingen zou je na je kuur ook 5000iu hcg zetten om de 5 dagen ;) Paar jaren terug zou je de eerste week zelfs 40mg nolvadex nemen. Wetenschap is altijd in beweging en het zijn de onderzoeken die tellen. En clomid is toxicsch, net zoals teveek hcg slecht voor je teelballen (leydig cellen) is.

En als je onderzoek leest zie je dat 50mg clomid al meer dan genoeg is.

Toxicity of antiestrogens.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11896754



Clomiphene Citrate Effects on Testosterone/Estrogen Ratio in Male Hypogonadism
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1...075.x/abstract

Methods.  Our cohort consisted of 36 Caucasian men with hypogonadism defined as serum testosterone level less than 300 ng/dL. Each patient was treated with a daily dose of 25 mg clomiphene citrate and followed prospectively. Analysis of baseline and follow-up serum levels of testosterone and estradiol levels were performed.

Results.  The mean age was 39 years, and the mean pretreatment testosterone and estrogen levels were 247.6 +/-39.8 ng/dL and 32.3 +/- 10.9, respectively. By the first follow-up visit (4–6 weeks), the mean testosterone level rose to 610.0 +/- 178.6 ng/dL (P < 0.00001). Moreover, the T/E ratio improved from 8.7 to 14.2 (P < 0.001). There were no side effects reported by the patients.

Dus dit is bij maar 25mg! clomid na 4-6 weken. 247,6 ng/dl om te beginnen en nadien 610.0 ng/dl. ff omzetten naar nmol/l.

1nmol/L = 28.843 ng/dL

Dus voor de behandeling was het gemiddeld 8,6 nmol/l en na de behandeling op 25mg clomid/dag is het 21,1 nmol/l. 50mg clomid is meer dag genoeg ipv 20mg nolva.

klopt van dat aromatiseren..hoe ik dat in me hoofd heb gestopt:o Proviron kun je wat dat betreft idd zonder zorgen nemen.

En dat clomid onderzoek..hoe gaan we dat nu toepassen vogens jou?
 
Proviron is iets onnodig. Het is een puur androgeen dat kort bij DHT ligt en daarom specifieke functies in het lichaam heeft. Zoals ik zei het is onnodig dingen zitten bijnemen als je kan voorkomen.

Zoals je ziet in dat onderzoek heeft 25mg al een grote invloed op je test. Nu zou ik gewoon 50mg nemen op een kortere tijd. Uit onderzoek en eigen testen kan ik afleiden dat 10-14 dagen genoeg is. Als je teelballen hard gekrompen zijn kan iets langer nodig zijn.

Maar het is zo als je teelballen terug op formaat zijn dan is je eigen lichaam terug in staat zelf optimaal test te produceren.
 
Laatst bewerkt:
Proviron is iets onnodig. Het is een puur androgeen dat kort bij DHT ligt en daarom specifieke functies in het lichaam heeft. Zoals ik zei het is onnodig dingen zitten bijnemen als je kan voorkomen.

Zoals je ziet in dat onderzoek heeft 25mg al een grote invloed op je test. Nu zou ik gewoon 50mg nemen op een kortere tijd. Uit onderzoek en eigen testen kan ik afleiden dat 10-14 dagen genoeg is. Als je teelballen hard gekrompen zijn kan iets langer nodig zijn.

Maar het is zo als je teelballen terug op formaat zijn dan is je eigen lichaam terug in staat zelf optimaal test te produceren.

Proviron??? gaat goed met me..bedoelde primo..maaruhh hoogte en innameduur van clomid ben ik met je eens...op welk moment ga je starten..meen dat ik volgens schema op de dag van de laatste hcg moet starten
 
2 weken na laatste inject bij lange esters, 3 dagen na korte esters. En 5 dagen na laatste hcg inject.
 
2 weken na laatste inject bij lange esters, 3 dagen na korte esters. En 5 dagen na laatste hcg inject.

Waarom 5 dagen na hcg.?
 
Proviron is iets onnodig

Eindelijk nog iemand gevonden:D
 
Omdat het een 5 a 7 dagen werkzaam is.[/QUOTE

Ga toch starten na laatste hcg-inject.. de gonatropine-stimulerende werking van clomid komt beter tot zijn recht door de eerder geactiveerde vermeerderde testikelactiviteit..
 
Omdat het een 5 a 7 dagen werkzaam is.[/QUOTE

Ga toch starten na laatste hcg-inject.. de gonatropine-stimulerende werking van clomid komt beter tot zijn recht door de eerder geactiveerde vermeerderde testikelactiviteit..

Als je hcg gebruikt, nogmaals ga je LH imiteren en de activiteit van je leydig cellen in de teelballen snel verhogen idd. Het heeft maar 1 doel en dat is je teelballen sneller op formaat krijgen zodat je sneller op clomid reageerd.

Het is 5 dagen werkzaam, waarom zou je dan de dag na hcg al beginnen? En in de periode dat je hcg gebruikt zitten de steroiden nog volop in je bloed.
 
Laatst bewerkt:
Als je hcg gebruikt, nogmaals ga je LH imiteren en de activiteit van je leydig cellen in de teelballen snel verhogen idd. Het heeft maar 1 doel en dat is je teelballen sneller op formaat krijgen zodat je sneller op clomid reageerd.

Het is 5 dagen werkzaam, waarom zou je dan de dag na hcg al beginnen? En in de periode dat je hcg gebruikt zitten de steroiden nog volop in je bloed.
Zal wel goedkomen hcg-clomid is maar onderdeel van me nakuur..ga ook nog met provi-nolva en clen aan de slag.
 
Dan heb je geen idee wat je doet. Het kan allemaal zo eenvoudig. Al die middelen voor in je nakuur alleen al. Ben benieuwd hoe je kuur eruit ziet.
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je geen idee wat je doet. Het kan allemaal zo eenvoudig. Al die middelen voor in je nakuur alleen al. Ben benieuwd hoe je kuur eruit ziet.
provi-nolva ivm oestrogeenoverschot , clen voor catabole fase op te vangen.
 
provi-nolva ivm oestrogeenoverschot , clen voor catabole fase op te vangen.

Ja ik zie wel wat je wil doen, maar op termijn kan dat wel is nadelig uitvallen. Als je bang hebt voor oestrogeen na clomid, nolva en hcg dan gebruikt je gewoon een anti-aromatase middel.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik zie wel wat je wil doen, maar op termijn kan dat wel is nadelig uitvallen.
Als ik dit heb afgerond hoop ik kuren te laten zijn voor wat het is. Doel is in december 105 te wegen met een acceptabel%..dan ben ik uiteraard niet de grootste maar ook niet de kleinste..en dan gewoon lekker in vorm blijven.
 
Als ik dit heb afgerond hoop ik kuren te laten zijn voor wat het is. Doel is in december 105 te wegen met een acceptabel%..dan ben ik uiteraard niet de grootste maar ook niet de kleinste..en dan gewoon lekker in vorm blijven.

Dat kan je best doen met al die middelen. Dat heeft op termijn negatieve effecten voor je lichaam.
 
Back
Naar boven