Fitness Seller

Een bootje van 3,3 miljard euro

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 223
  • Weergaven 10K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor het maken van de 'History Supreme' is maar liefst 100 ton goud gebruikt. Het dertig meter lange jacht is van binnen en van buiten bekleed met het edelmetaal. Een Maleisische miljardair telde er 3,3 miljard euro voor neer. Het duurste schip ooit zou volgens Britse media zes keer zoveel waard zijn als de 'Eclipse' van Roman Abramovich.

Het ontwerp is van de hand van de Britse kunstenaar Stuart Hughes die ook al bekendheid verwierf met gouden iPhones, iPads en Fiat 500's. Die 100.000 kilo goud en platina is dit keer vooral terug te vinden op de romp van de boot, maar ook in het interieur kregen verschillende elementen een gouden laagje.

Extra's
Daarnaast is het jacht uitgerust met een aantal extravagante extra's. Zo is er een standbeeld op het dek dat gemaakt werd van een bot van een Tyrannosaurus Rex. In de master bedroom is een van de muren samengesteld uit meteoriet. De eigenaar kan tenslotte drinken uit een flesje versierd met diamanten.

http://www.ad.nl/ad/nl/1007/Reiswer...rste-jacht-op-aarde-is-gemaakt-van-goud.dhtml

Dan weet je dus echt niet wat je met je geld aan moet. Lijkt me wel een goede deal voor de bouwer van deze boot.
 
Mooie boot.
 
Dit is echt epic facepalm. Heb hier geen woorden voor. 3.300.000.000 WTF :roflol:
 
Wat me te binnen schoot was...kep een boot kep een hele nieuwe splinternieuwe booot. :)
 
Hoe rijk is die gast wel niet? Maarre goud op de romp, dat slijt er toch gewoon af?
 
niet meer normaal dit!!

wel een super mooie boot!
 
Walgelijk decadent!
 
Onvoorstelbaar dat er mensen zijn met zoveel geld
 
Doe mij 1% van die 3.3miljard en ik ben redelijk tevreden..
 
zonde van het goud imo xD
 
Lelijk ding ... wil 't niet hebben, want geld maakt niet gelukkig :) Mass does ..
 
Ik vind het ook nog een super lelijk ding.......
 
Ik zou er niet mee durven varen..
 
hopelijk stuurt zn gps hem niet door een ghetto:)
 
Daar moet zelfs Bill Gates 66 dagen voor sparen. :(


Zulke miljardairs kunnen doen en laten wat ze willen. Is hun eigen geld. Maar ik zou met zoveel geld eerder denken aan projecten, waar iedereen wat aan heeft. Dan besteden aan mijn eigen persoonlijke zaken. Want voor 10mil heb je ook een pracht boot.
 
Laatst bewerkt:
Daar moet zelfs Bill Gates 66 dagen voor sparen. :(


Zulke miljardairs kunnen doen en laten wat ze willen. Is hun eigen geld. Maar ik zou met zoveel geld eerder denken aan projecten waar iedereen van aan heeft. Dan besteden aan mijn eigen persoonlijke zaken. Want voor 10mil heb je ook een pracht boot.

en door die houding zul jij nooit zoveel geld hebben:)
 
brutaal bootje
 
Toch hebbik liever deze:o

Tropical-Island-Paradise-by-Yacht-Island-Design-1.jpg
 
Back
Naar boven