Fitness Seller

goede protein repen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
19 jul 2011
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
60kg
hey ik ben nieuw in het hele fitness gebeuren nu heb ik de dag na mijn workout's veel last van spierpijn en ik heb gehoord van mensen als je s'avonds of na je workout een proteïne reep eet ik veel minder last zal krijgen van spierpijn, nu mijn vraag is wat zijn goede en goedkope repen en is het schadelijk dat ik deze eet op mijn leeftijd (15 jaar)?
 
Ik weet dat voor herstel van spieren, vitamine C ook heel belangrijk is. En in plaats van een proteine reep, kan je ook gewoon iets meer vlees eten / melk drinken. In zo'n reep zitten ook weer 200 calorieen. dat is een halve liter magere melk volgens mij.
 
Rust en een goede voeding is het belangrijks.
Proteïne repen zijn redelijk prijzig maar niet schadelijk voor je gezondheid.
Maar je kan beter voor andere dingen kijken.

Misschien een ideetje voor je..

Inhoud Guaranteed Muscle Stack:
1x Whey Perfection 2270 gram
1x Anabolic WMS 2000 gram
voor 50,-

Bij mij scheelde het wel.. En ga er lekker op. En goedkoper dan repen.
 
extra eiwit gaat je hoegenaamd niets helpen bij het voorkomen van spierpijn. Gewenning en rust zijn de 2 belangrijkste factoren. (en niet te veel volume doen wil ook wel eens helpen met het voorkomen)
 
ok maar als ik dan whey protein koop ik heb ergens gelezen dat je er puistjes van krijgt is dit waar, zo ja hoe erg is het of merk je er bijna niets van
en wat is een goede shake?
 
ok maar als ik dan whey protein koop ik heb ergens gelezen dat je er puistjes van krijgt is dit waar, zo ja hoe erg is het of merk je er bijna niets van
en wat is een goede shake?

Is per persoon verschillend. Maar het kan wel.. Ik heb er nooit last van gehad.

Je kan het tegengaan als je er last van krijgt.
door bijv..
* Verminder de eiwit inname (indien mogelijk).
* Neem zink tabletten / capsules.
* Neem vit. B tabletten / capsules.